До: какво да избера между Chevrolet Captiva, Nissan Quasqai, VW Tiguan
Да, бавните не са свързани с междуосевия диф а с понижаващата степен в раздатката. Мисля че (трябва да се провери да не се бъркам!) режимите са 2WD - само заден мост, 4WD auto - заден и при пробуксуване муфата закача предния (ето това е разликата с твоето Чероки, имитира се фултайм), и 4WD lock - твърдо блокирана муфа - поведение на парт тайм. Съответно при минаване на бовни муфата също се блокира твърдо.
Да, бавните не са свързани с междуосевия диф а с понижаващата степен в раздатката. Мисля че (трябва да се провери да не се бъркам!) режимите са 2WD - само заден мост, 4WD auto - заден и при пробуксуване муфата закача предния (ето това е разликата с твоето Чероки, имитира се фултайм), и 4WD lock - твърдо блокирана муфа - поведение на парт тайм. Съответно при минаване на бовни муфата също се блокира твърдо.
А ако ще гледаме цената да видим каква е тя на Вранглер например в САЩ. А, ма той груб, неудобен и нефункционален бил...Правилно, ама е Джип, а това не е. Толкова. Ако не носеше този надпис на капака - хубаво, нека си живее, колко още такива като него ги има на пазара, даже нямаше и да го забелязвам (щот и без това много често се среща - Н.В. пазарът).
) за двигател/раздатки. 
Коментар