От: Публикувано във факти.бг: провал за Toyota Hilux
Колкото и да тоеритизирате провала на Хайлукс е факт! Но знаете, че при колите е като при жените - по-грозните се стараят повече. Та и Тойота няма защо да се напъва с настройките, докато Л200 или Навара например не им отнемат предимството завоювано след толкова години заслужена доминация.
Аз преди години си купих Амарок защото беше много по-оборудван, съвременен и по-добра техника от Хайлукса на МНОГО по-ниска цена! След 4 години и 100 000км не съжалявам(засега!).
Новия Хайлукс ме кефи незнайно защо - грозен, слаб мотор и се обръща при подухване на вятър! Но утре чакам оферта от Тиксим.
От: Публикувано във факти.бг: провал за Toyota Hilux
Уважавам марката ама стабилността и малката теглителна сила (на модела до 2009 година) на Хайлукса са минус за мен. А кой в каква ситуация ще изпадне никой не знае." А интересно колко ли шафьори са изпадали в такава ситуация!?!?!" По тази логика може да омаловажим е въздушните възглавници. Да броим теста за невалиден и да се спре с празните приказки.
Колкото и да тоеритизирате провала на Хайлукс е факт! Но знаете, че при колите е като при жените - по-грозните се стараят повече. Та и Тойота няма защо да се напъва с настройките, докато Л200 или Навара например не им отнемат предимството завоювано след толкова години заслужена доминация.
Аз преди години си купих Амарок защото беше много по-оборудван, съвременен и по-добра техника от Хайлукса на МНОГО по-ниска цена! След 4 години и 100 000км не съжалявам(засега!).
Новия Хайлукс ме кефи незнайно защо - грозен, слаб мотор и се обръща при подухване на вятър! Но утре чакам оферта от Тиксим.
Както се казва: "Дай Боже, всекиму!" Пък ако пуснеш тема и за него, ще се следи с интерес!
Между другото някой да е тествал новата Навара и какви впечатления има? Като цяло май ще е добре да се пусне нова тема за пикапи!
Колега оставам с впечатлението, че няма пикападжии тук. Новата Навара е с пружини вместо ресори. Пробвах новия Рейнджър 3.2 но не останах очарован от вървежа над 80-90км.ч.
От: Публикувано във факти.бг: провал за Toyota Hilux
Днес тествах за малко Хайлуск с автоматична трансмисия. Колата няма нищо обшо със старата! Тойота са се постарали много! Единственото без промяна е задната седалка - облегалката е вертикална.
Двигателя ми хареса много. Скоростите не особенно, но ако грубата им работа е защото никога няма да се счупят съм съгласен.
Возия, тракшън - без забележки. Като за пикап с един тон полезен товар вози отлично. Спирачките - -типичната Тойота. Не спира и включва рано ABSa. С барабаните отзад друго не може и да се очаква.
Разход - показваше на дисплея 12,1. Няма как да е по-малко, зашото колата е голяма. По-голяма от предишната.
А и една тестова кола не се жали.
Мисля да си поръчам една бройка Extra cab. Вече не ме привличат луксозните пикапи.
Последно - разбрах, че четиривратите Хайлукс се правят в Южна Африка, двувратите и екстра каб в Тайланд. И друго - след Корола пикапа е най-продаваната кола на Тойота.
От: Публикувано във факти.бг: провал за Toyota Hilux
А как са оборотите спрямо км.час? Разхода градско ли е? Струва ми се висок. Рейнджъра (3.2) показваше 10.2, като го подкарах стигна до 10.8, затова ми се струва висок разхода.
От: Публикувано във факти.бг: провал за Toyota Hilux
Обороти-скорост не гледах, но двигателя се развърта над 3500об неохотно. Разхода на тестовата кола показваше 12,1, колата беше на 8900км. 10 и под 10 такава кола може да покажа само извън града.
Коментар