Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

    Моето скромно мнение за FJ е, чe това е единствения в момента СУВ който е произведен, като модел, селед 2000г. и може от конвейра да скочи в гората. Технически е индентичен с ТЛК 120, но с различно междуосие и подсилено шаси. В дизайна е подчертано желанието на фирмата, автомобила да се възприема за извън пътя. Без да влизам в подробности относно подготовката за състезания мога да твърдя, че изисква минимум доработка. Препратката в дизайна към по стар и сполучлив дизайн, съвсем не е само пазарен трик. Много ми е интересно с какво е превъзхождан от една Тойота модел 70 или 80 по отношение база за съсътезания или хард разходки.

    По въпроса, че Тойота си е Тойота - ВЯРНО Е!
    IvoVarbanov.bg

    Коментар


    • #17
      До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

      Няма ли отнякъде снимки или чертежи на ходовата част, така само гадаем и се раждат безсмослени спорове.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

        Първоначално публикуван от tony553 Преглед на мнение
        Два броя от 85г. на по ....0000000 хил.км, съгласен съм но това вече е за уважение към марката, щом е стигнала до тук и не си знае километрите! Интересно ми е колко FJ разглобихте и разгледахте "отвътре" та говорите точно за този модел по този начин!???? не споменавам ТУАРЕГ, МЛ, или Х5 говориме за ТОЙОТА. Вярно е че чета рекламни брошури и не съм поглеждал отвътре нищо по-ново от TLC`90, но и аз имам известен опит с тези машини и искам да Ви кажа, че ако бяха такива паркети ( за серийните модели говоря), то нямаше за експедицията до северният полюс (ако не ме лъже паметта) да изберат последните модели на ланд круизер и хайлукс, а щяха да направят една самоделка от 80г. на базата на УАЗ и на други незнайни OFF-герой, и щяха да минат и по-тънко!!! Наясно съм ,ч е и това е с цел реклама, но все пак не може да отричаме всичко с извинението "рекламни брошурки" !!! Работата е малко като с "киселото грозде", истината е че нямаме излишни кинти да направиме автомобил на базата на новите модели и ни се налага да кърпиме "мъртъвци" със скъпа тел от времето на рокендрола Иначе уважавам труда Ви и всичко което правите!
        Да, тръгнаха към Северния полюс след месеци доработки в специализиран сервиз в Исландия. Да, след подходяща доработка FJ круизера участва успешно в Баха 1000. Ауди Q7 и "нормални" Туарези са бързи асистенции на Дакар след съответната доработка. Но това не са серийни коли, а машини в които е вложено огромно количество труд и пари с рекламна цел. Именно с цел някой да си каже "Гледай какви офф роуд зверове" и дай боже да си купи, но сериен. Наш колега съфорумец беше обсебен от идеята да се сдобие с FJ круизър, но след хиляди огледи и тестове се отказа именно поради слабите му офф роуд възможности. Дано види тая тема и да обасни защо. Аз дори ще го помоля за това.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #19
          До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

          Първоначално публикуван от tony553 Преглед на мнение
          Два броя от 85г. на по ....0000000 хил.км, съгласен съм но това вече е за уважение към марката, щом е стигнала до тук и не си знае километрите! Интересно ми е колко FJ разглобихте и разгледахте "отвътре" та говорите точно за този модел по този начин!???? не споменавам ТУАРЕГ, МЛ, или Х5 говориме за ТОЙОТА. Вярно е че чета рекламни брошури и не съм поглеждал отвътре нищо по-ново от TLC`90, но и аз имам известен опит с тези машини и искам да Ви кажа, че ако бяха такива паркети ( за серийните модели говоря), то нямаше за експедицията до северният полюс (ако не ме лъже паметта) да изберат последните модели на ланд круизер и хайлукс, а щяха да направят една самоделка от 80г. на базата на УАЗ и на други незнайни OFF-герой, и щяха да минат и по-тънко!!! Наясно съм ,ч е и това е с цел реклама, но все пак не може да отричаме всичко с извинението "рекламни брошурки" !!! Работата е малко като с "киселото грозде", истината е че нямаме излишни кинти да направиме автомобил на базата на новите модели и ни се налага да кърпиме "мъртъвци" със скъпа тел от времето на рокендрола Иначе уважавам труда Ви и всичко което правите!
          Автомобил за извън пътя на базата на това може да се направи и пак една 70ка за в пъти по малко ще ходи да го тегли. Автомобила е идентичен като механика на 120ката както е казал колегата по горе. В момента възстановяваме един от почти тотална щета така че сме го разглобили и сглобили включително подмяна на цилиндров блок, цялата една страница и други козметики. Та на база на детайлното познаване на автомобила заявявам че моята 61ца която е 89 година става в пъти повече за офф отколкото тая колица. Ако беше толкова добра щеше да се спре производството на BJ серийте и в пустинята да си карат с тия. Да ама не. Мисля че Вие колега не познавате в подробности автомобила, а на базата на рекламни проспекти и платени статий в пресата си съставяте мнение и искате да ангажирате и нас с него.
          Първоначално публикуван от Ивайло Върбанов Преглед на мнение
          Моето скромно мнение за FJ е, чe това е единствения в момента СУВ който е произведен, като модел, селед 2000г. и може от конвейра да скочи в гората. Технически е индентичен с ТЛК 120, но с различно междуосие и подсилено шаси. В дизайна е подчертано желанието на фирмата, автомобила да се възприема за извън пътя. Без да влизам в подробности относно подготовката за състезания мога да твърдя, че изисква минимум доработка. Препратката в дизайна към по стар и сполучлив дизайн, съвсем не е само пазарен трик. Много ми е интересно с какво е превъзхождан от една Тойота модел 70 или 80 по отношение база за съсътезания или хард разходки.

          По въпроса, че Тойота си е Тойота - ВЯРНО Е!
          За това този автомобил да влезе в гората е същото като заводска 120ка да влезе в гората или заводски хайлукс ако говорим за тойота. Лично мое мнение е че това нещо е много неудобно за каране, вътре има ужасна видимост. Който не се е качвал не знае за какво става въпрос. А видимостта е едно от най важните неща при офф.
          И наистина Тойота си е Тойота

          Коментар


          • #20
            До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

            Напълно съм съгласен че Тойота си е Тойота.
            В потвърждение, ето няколко снимки от рамата, или там както му викат на FJC, която не е карана на състезание.





            Коментар


            • #21
              До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Напълно съм съгласен че Тойота си е Тойота...
              Оф... олекна ми! Бях се нещо попритеснил за доходите в тая криза.
              Ама няма страшно, ако чак толкова го закъсам ще хващам ръкохватката.

              Коментар


              • #22
                До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Оф... олекна ми! Бях се нещо попритеснил за доходите в тая криза.
                Ама няма страшно, ако чак толкова го закъсам ще хващам ръкохватката.
                Де да беше толкова лесно. Купето е закалено и галванизирано.
                Като го "парнеш" първо го разкаляваш и почват да се късат заварките, после прегаряш антикорозионото покритие и почва да гние.

                Чета в една друга тема че смяташ да моделираш U-болтове чрез нагряване. Да не я направиш тая глупост. После се разтягат като спагети.

                Коментар


                • #23
                  До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Де да беше толкова лесно. Купето е закалено и галванизирано.
                  Като го "парнеш" първо го разкаляваш и почват да се късат заварките, после прегаряш антикорозионото покритие и почва да гние.

                  Чета в една друга тема че смяташ да моделираш U-болтове чрез нагряване. Да не я направиш тая глупост. После се разтягат като спагети.
                  Това ми звучи като усигурена работа на сервизите за "цял живот". Няма лошо - така се стимулира икономика.
                  Това с нагряването и разкаляването на високоякостните стомани е интересно. Пусни го в другата тема и да го дискутираме.

                  Коментар


                  • #24
                    До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

                    Не съм го учил в училище, за да мога да го обясня по научному.
                    Знам го от опит.

                    По темата.
                    Класация от вчера, топ 10 на най-лошите на десетилетието

                    http://blogs.fourwheeler.com/6601409...x4s/index.html
                    Последно редактирано от kinex; 19-12-09, 11:34. Причина: пг

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: А какво ще кажете за TOYOTA FJ CRUISER?

                      Здравейте!
                      след 5 год. отсъствие от арената (форума), Алф се ЗАВЪРНА!!!

                      ....тук някъде се чуват овации...

                      Но вече като Ралф (следват бурни аплодисменти), сиреч одъртял и помъдрял (вик от тълпата: (по ваш избор)).
                      навремето бях първи, който отвори дума за ФЖ-то (който има знае, какво означава това на талона...), както и един от първите дето се сдоби с 1 брой.
                      машината е куул, реве като саранска мечка, но яде много повече. Т`ва: накратко.

                      Шефа с черните цайси (В.П.) е мнооооого, ама МНОООООООООО прав!

                      Сега дедо Ви Ралф, кара Лада Нива и си глеа кефа, а ФЖ-то Разхожда по Луната (т.е. софийските булеварди и улици, в акомпанимент на Майкъл Дж.) - извън тях: не смея....
                      МАШИНИТЕ са за да СЛУЖАТ на ХОРАТА
                      [I][SIZE=1](т`ва нещо от законите на роботиката...)[/SIZE][/I]

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X