Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

    Здравейте,
    бихте ли споделили наблюдения относно проходимоста на двата споменати автомобила:
    LR Discovery II с двигател Td5 и Range Rover II с V8-4.6 бензин. При равни други условия(гуми, окачване, водач), кой е по- проходим?
    Първият е по-лек с почти 300кг., но отзад свеса му е по-лош. Вторият е по-мощен, с по-големи гуми....
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

  • #2
    От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    ....
    Първият е по-лек с почти 300кг....
    Това от къде!?
    Мисля, че е грешка и теглото е много близко. Освен това мисля, че излизат и с много близък размер гуми.
    Бензиновия и още повече значително по мощен двигател винаги има предимство.
    Освен това Д2 няма изведен блокаж на централния диф и разчита само на ТК. Рейнджа е с вискомуфа в паралел, което също е предимство. И вече стават много предимствата ....

    Коментар


    • #3
      От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

      Вметване - изкарването на блокажа на Д2 върху лоста на раздатката (стига да го има заводски; т.е. да е преди 2001) излиза около 200лв, няколко часа работа и позволява твърдо зацепване. Вискомуфата при това положение има ли предимства?

      Коментар


      • #4
        От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

        Осмака Жоро!
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #5
          От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

          А рейнджа дето е на въздух няма ли да спука възглавница в гората?
          Land Rover Discovery II, V8 4.0
          VW Golf VI variant
          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

          Коментар


          • #6
            От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            А рейнджа дето е на въздух няма ли да спука възглавница в гората?
            Опита на много хора доказва че това е последното нещо което се прецаква.

            Иначе в заводски вид абсолютно заводски и машините са след 99та, предимството е на рейнджа.

            Ако намесваме модове Диското печели.

            Ако рейнджа няма тракшън никаде а само виско муфа демек е преди 97ма и е базов тогава диското.

            Заводски рейнджа излиза със 29 ки но просвета му е по-голям. Ходовете са по-големи от на заводско диско.

            П.С. заводски РР HSE 4.6 2001ва е 2260кг. по книга

            Коментар


            • #7
              От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

              Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
              А рейнджа дето е на въздух няма ли да спука възглавница в гората?
              Ако е Р38 може да се очаква какво ли не...Ако е Класик- всичко е предвидимо..
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #8
                От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                Въздушното на класик и на Р38 е еднакво.

                Класика е мания заради дължината 100 инча, и че е напрактика диско1. Ама с друга раздатка по комфортно купе.

                Коментар


                • #9
                  От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                  Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                  Опита на много хора доказва че това е последното нещо което се прецаква.
                  Аз пък тука чета разни теми хоп слезнах от бордюра и гръмна
                  Land Rover Discovery II, V8 4.0
                  VW Golf VI variant
                  Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                    Няма да влизам в спорове, но нещо което е каучуково и доказано старее за около 6 години, е нормално към 10 тата да се смени.
                    А гръмнали възглавници са си рядкост трябва да са билу бая поизносени.
                    Както и да е идеята е че преди да прецакаш физически възглавниците П38 цата ще те изненада а доста други проблеми.
                    Ако не ме домързи утре ще ти снимам предния мост след днешната разходка, няма да познаеш кое какво е, и си бачкат още възглавниците.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                      offtopic:
                      Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                      Въздушното на класик и на Р38 е еднакво.

                      Класика е мания заради дължината 100 инча, и че е напрактика диско1. Ама с друга раздатка по комфортно купе.
                      Класик има и на 110 инча, тогава наистина е мания. ;-)

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                        Може ли повече инфо. Аз досега живеех с мисълта че дългия РР Класик е с еднакво междуосие със П38 цата 107 инча.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                          Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
                          Няма да влизам в спорове, но нещо което е каучуково и доказано старее за около 6 години, е нормално към 10 тата да се смени.
                          А гръмнали възглавници са си рядкост трябва да са билу бая поизносени.
                          Както и да е идеята е че преди да прецакаш физически възглавниците П38 цата ще те изненада а доста други проблеми.
                          Ако не ме домързи утре ще ти снимам предния мост след днешната разходка, няма да познаеш кое какво е, и си бачкат още възглавниците.
                          Изпитвам огромно уважение към Вас и мненията Ви въпреки че Ви познавам само задочно от форума.
                          Правите впечатление на ерудиран човек с големи технически познания.
                          Не бих искал да споря с Вас но не мога да се съглася че за проходимост при офроуд Рейнджа е надежден именно заради въздушното окачване.
                          Колегата пуснал темата предполагам не се интересува само от геометрична проходимост и тип задвижване а и до надеждност - дали ще може да го прави често и редовно.
                          Например не всеки има познанията да диагностицира поизносени възглавници.
                          Поздрави.
                          Land Rover Discovery II, V8 4.0
                          VW Golf VI variant
                          Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                            Чакай сега, първо въпроса е при еднакви условия кой е по проходим и нищо повече.

                            Ако говорим кой е по подходящ за оффроуд и безпроблемност отговора нито един от двата, но това е друга тема.

                            Като изключим фактора кое ще умре първо тд5- тицата или климатика, бецма, въздуха на п38 цата. Нека бъдем обективни.

                            Какво имаме при заводски джипове повтарям заводски.

                            Диско 2 - три отворени диффа и тракшън на 4 те колела който се грижи и за междинния диф като следи и преден и заден мост. Ако не се лъжа у заводските гуми на диското са по-малки, височината е по малка отзад е с по кофти ъгъл. Ходовете са по малки ( с телефона съм и ми е тегаво за конкретни цифри но утре ще ги поста).

                            Сега РР два отворени дифа и виско в паракел на средния, тракшън на преден и заден мост, по голям просвет, по добри ъгли при офроуд положение на окачването за ходовете са разбрахме.

                            На хартия при заводски вид РР печели.
                            Но за модване Диското твърдо е по-добро. За безпроблемност ...... Ами просто трябва да е диско 1 тди където както се изразиха има само една жица и тя е за радиото


                            Малко цифри:
                            RTI - Ramp Travel Index - 20 градусова рампа качват едното предно колело и тръгват нагоре докато се отлепи едното задно колело, Изминатата дистанция се дели на колесната база и се умножава по хиляда.
                            А другото е прост сбор от хода на предното окачване плюс хода на задното, вижда се едина и съща машина със въздух и пружини каква е разликата (класик).


                            VehicleArticulation (front + rear); RTI
                            2003 Range Rover Mk III (Independent, air) 24 inches + tire comp 710 (estimated)
                            1994 Range Rover County (air) 23 inches 703
                            1992 Range Rover County (coils) 22 inches 670
                            1995 Range Rover 4.0SE (air, sway bar disconnected) 24 inches 670
                            1995 Range Rover 4.0SE (air, stock) 22 inches 600
                            1993 Range Rover County LWB (air) 21 inches 588
                            1995 Land Rover Discovery 20 inches 588
                            Land Rover Defender (coils -- US spec) 19 inches 580


                            И малко ъгли:

                            Дълбочина на газене във вода (заводски специфицирана).


                            Defender 90: 20 inches
                            Discovery S2: 19.7 inches
                            Range Rover: 21.3 inches in High Profile,
                            19.7 in Standard Profile
                            Freelander: 15.7 inches

                            Преден ъгъл на атака

                            Angle of approach
                            Defender 90: 51 degrees without winch
                            46 degrees with winch
                            Discovery S2: 31 degrees
                            Range Rover: 35 degrees in High profile, 31 degrees in Standard Profile
                            Freelander: 30.5 degrees

                            Заден ъгъл
                            Defender 90: 35 degrees
                            Discovery: 25 degrees [SLS in Off Road Mode, without tow hitch]
                            Range Rover: 26 degrees in High Profile,
                            24 degrees in Standard Profile.
                            Freelander: 33.9 degrees without tow hitch, 24 degrees with tow hitch

                            Вътрешен ъгъл под шасито

                            Ramp breakover angle
                            Defender 90: 34 degrees
                            Discovery: 27 degrees
                            Range Rover: 29 degrees in High Profile,
                            26 degrees in Standard Profile
                            Freelander: 24 degrees

                            Изкачване

                            Climbing
                            Defender 90: 100% or 45 degrees
                            Discovery:100% or 45 degrees
                            Range Rover: 100% or 45 degrees
                            Freelander: 40 degrees

                            И страничен

                            Traversing


                            Defender: 30 degrees
                            Discovery: 30 degrees
                            Range Rover: 30 degrees
                            Freelander: No official figure has ever been released.


                            Това е сухата хартия.
                            Последно редактирано от manta2005; 24-01-16, 23:17.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Сравнение по проходимост между LR Discovery II и Range Rover II

                              Да не говорим, че повечето дискота са на въздух отзад също. И гърмят като балони Поне смяната е работа за час дори в полеви условия - стига да имаш възглавница под ръка. И работещ компресор, разбира се

                              Отделно, това за ходовете вярно ли е ако диското е с ACE? То "усеща" като го напъваш да се чекне и позволява някакво разкрачване - ето едно отпреди две седмици:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D2.jpg
Прегледи:1
Размер:258.2 КБ
ID:5699684

                              А дали е голямо или не, не мога да преценя сам...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X