Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

    И аз съм на същото мнение, но все пак може да има подводни скали, като дюзите посочени от картечар.

    Първоначално публикуван от Dag Преглед на мнение
    120к.с. ще са недостатъчни. Аз бих търсил само по-големия двигател. За 3-ката чети повече в раздела на Тойота има доста теми за Ленд Круизер 120 с този двигател и неговите особености.

    Коментар


    • #17
      От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

      Първоначално публикуван от Dag Преглед на мнение
      120к.с. ще са недостатъчни. Аз бих търсил само по-големия двигател. За 3-ката чети повече в раздела на Тойота има доста теми за Ленд Круизер 120 с този двигател и неговите особености.
      Самото наличие на над 60 страници в темата могат да ме откажат от покупката на 120-ка. Не знам широко дискутирания там 3-литров мотор дали е същият, който се слага на Хайлукса, но ако е така, сякаш не е добра опция. Сега се сещам, че пикпите с 2,5 мотора се сглобяват в Тайланд, а 3-ката в ЮАР, ако това кореспондира с качеството. И още - за целите, за които ще се ползва Хайлукса, 120 к.с. съвсем не са недостатъчни. Поне аз не съм го усетил.

      Коментар


      • #18
        От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

        Принципно 1KD(3.0) и 2KD(2.5) двигателите са от едно семейство и много сходни като компоненти. И двата са с дюзи Денсо, и на двата се слагат по няколко различни модела, може би не всички при 3-ката са дефектни, може би и не всички при 2.5 са безпроблемни, но то, при всеки модерен дизелов агрегат дюзите са като консуматив(при едни може и да издържат 50 000км, при други 500 000км), поне има и в България хора, които се занимават с тях и ги рециклират за сносни пари. Не мисля, че това с дюзите трябва да е причина за отказ от покупката на определен модел. Аз не бих направил компромис да взема малкия двигател, при положение, че няма абсолютно никаква гаранция, че същото нещо(в частност дюзите) няма да се прецака и при него.
        Може би има силно субективно отношение по въпроса, но за мен 120к.с. и 300нм за пикап със собствено тегло над 2т., който ще се купува, за да вози товари, са крайно недостатъчни. 170к.с. и 400нм не са кой-знае колко много, но колкото повече, толкова по-добре. За мен, лично, двигателя на Тойота 2.5 е неподходящ и маломощен за такива тежки автомобили. Вярно има всичкия въртящ момент от 1400об/мин по спомен, но това не ме успокоява, като ще трябва да се цеди във високите на по-ниска предавка, за да изкачиш някой баир, или за да поддържаш 80км/ч със 3-тонно ремарке. Допълнителните 50к.с. и 100нм ще се усещат точно, когато го натовариш и започнеш да го мъчиш по баири и лоши пътища.
        И при Хайлукс, и при Навара, и при всички други сходни пикапи може да ти пропикае дюза и да ти стопи буталото, и при чисто нов Крузер 150 може да се случи, но ако гледаме всички хипотетични случаи на проблеми и ремонти, ще излезе по-добре да ходим пеш или да яздим коне.
        Просто ако имаш късмет и с "калпавия" 3-литров дизел на Тойота може да не ти излезе никакъв проблем.

        Коментар


        • #19
          От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

          Абсолютно съм съгласен с написаното, с малки забележки:
          1. Собственото тегло на Хайлукса е 1830 кг.
          2. Колегата не е споменавал за влачене на 3-тонно ремарке.
          3. Не съм твърдялч че дюзите на 2KD-FTV са застраховани от дефекти, просто в моя случай бяха безпроблемни.
          4. Никъде не съм наричал 3-литровия мотор "калпав".
          Мисля, че с каквото можех да бъда полезен на колегата, го споделих коректно. Не съм пристрастен към пикапа с малкия мотор поради причина, че вече не го притежавам, пък и не съм склонен да насочвам емоциите си към камара желязо, даже с приятните форми на Хайлукса. Доколкото разбирам, предпочитанията на колегата също са към големия мотор, така че мога да му пожелая успешен избор и безпроблемна експлоатация на пикапа!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X