Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

    Колеги, насочил съм се към един от двата модела.

    Трябва ми за товарен ,за лов и риболов. Задължително ще му сложа лебедка.

    Дайте ми мнение за двата модела плюсове и минуси : кой тип двигател, с товар по трудно проходими терени, до какви гуми носи без преправки и т.н


    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Сравнение м/у Navara и Hailux след 2005 год.

    От Нисан Навара нямам впечатления и нищо не мога да кажа. Пет години съм имал Тойота Хайлукс удължена кабина 2,5 D-4D 120 к.с. Закупен на 75 000 и продаден на 135 000 км. За тези километри не съм ремонтирал абсолютно нищо. Единствено съм сменял филтри и масла на двигател и трансмисия. В моя случай това се оказа един изключително здрав и безгрижен автомобил. Оффроудът не ми е бил приоритет, но никога не съм се двоумял да го вкарам в калта при нужда, където се е справял задоволително. Относно двигателя - мисля, че 2,5 моторът е по-подходящ от 3,0 относно разхода на гориво, като мощност не му липсва. Освен това битува мнението, че 3,0 D-4D освен, че е по-лаком, има проблем с дюзите, но това не мога да го твърдя без да имам наблюдения. Мъкненето на товар по трудни терени не е проблем за Хайлукса. Все пак за това е създаден. Натоварен, пикапът е даже по-проходим, отчитайки леката му задница. Ако товарът е разположен прекомерно високо, се получава неприятно люлеене. Оригинално Хайлукс 2,5 D-4D e оборудван с гуми 205R16. Аз съм го карал основно с 235/70R16, но съм слагал и 255/65R16, без да имам никакви проблеми. Това от мен. Дано мнението ми да ти бъде от полза! Успех с избора!

    Коментар


    • #3
      От: Сравнение м/у Navara и Hailux след 2005 год.

      Първоначално публикуван от kartechar Преглед на мнение
      От Нисан Навара нямам впечатления и нищо не мога да кажа. Пет години съм имал Тойота Хайлукс удължена кабина 2,5 D-4D 120 к.с. Закупен на 75 000 и продаден на 135 000 км. За тези километри не съм ремонтирал абсолютно нищо. Единствено съм сменял филтри и масла на двигател и трансмисия. В моя случай това се оказа един изключително здрав и безгрижен автомобил. Оффроудът не ми е бил приоритет, но никога не съм се двоумял да го вкарам в калта при нужда, където се е справял задоволително. Относно двигателя - мисля, че 2,5 моторът е по-подходящ от 3,0 относно разхода на гориво, като мощност не му липсва. Освен това битува мнението, че 3,0 D-4D освен, че е по-лаком, има проблем с дюзите, но това не мога да го твърдя без да имам наблюдения. Мъкненето на товар по трудни терени не е проблем за Хайлукса. Все пак за това е създаден. Натоварен, пикапът е даже по-проходим, отчитайки леката му задница. Ако товарът е разположен прекомерно високо, се получава неприятно люлеене. Оригинално Хайлукс 2,5 D-4D e оборудван с гуми 205R16. Аз съм го карал основно с 235/70R16, но съм слагал и 255/65R16, без да имам никакви проблеми. Това от мен. Дано мнението ми да ти бъде от полза! Успех с избора!

      Благодаря беше много изчерпателен! Какъв му беше разхода?

      Коментар


      • #4
        От: Сравнение м/у Navara и Hailux след 2005 год.

        При каране по асфалт до около 2 000 оборота (90-100 км/ч) разхода е 7,6-7,8/100 смесено 20% градско и 80% извън. При включен преден мост (което на заснежен път е наложително) - 8,3-8,5/100. Лично аз над 8,8/100 не съм го докарвал - това смесено примерно 80% асфалт, 20% среден оффроуд при спазване на първото условие. Максималната скорост (празен) е 155 км/ч. Всички тези измервания са на база пълно - пълно на резервоара. Моят пикап нямаше компютър за разхода и беше с хардтоп и лебедка Tabor 9K, ако това има отношение към разхода. Единствената причина да продам Хайлукса беше отпадналата необходимост от изпозването му. За лов и риболов имам Тойота Ланд Круизер J70. Поздрави!
        Последно редактирано от kartechar; 15-01-16, 08:44.

        Коментар


        • #5
          От: Сравнение м/у Navara и Hailux след 2005 год.

          Вече 6-ма година притежавам Нисан Навара 2.5DCi 174к.с. модел 2006г. с ръчни скорости. Купих го на пробег 90 000км, в момента е на 185 000км. За този пробег и за това време, автомобилът се доказа многократно пред мен. Наложи се смяна на съединител на пробег около 150 000км, понеже за известно време се слага дефектна партида от съединители в завода при производството. Сменени са и двете предни лагер-главини. Нищо друго не е пипано, не се е чупило или разваляло. Двигателя е прекрасен, динамиката е напълно задоволителна и позволява магистрално шофиране, предните седалки не изморяват и при дълги преходи, докато отзад единствено почти вертикалната облегалка внася известна доза дискомфорт. Превозвал съм около 1т. отзад, не е имало проблем. Проходимостта също е повече от задоволителна, в тежки зимни условия не е имало проблем, извън пътя е излизал много рядко, но и там се е справял без затруднение. В момента съм с гуми 255/70 16, което е малко над 30инча, има и възможност за още по-големи гуми без преправяне и интервенции по автомобила. Разхода е сравним с на колегата с Тойотата от предходното мнение.
          Поведението на пътя, бих казал, е доста добро и доста наподобява това на лек автомобил, единствено при напречни неравности може да се усети твърдост откъм задницата, все пак е с ресори и цял мост.
          За моя огромна радост миналата пролет успях да се оборудвам с 2-ри Нисан Навара от същия модел, този път чисто нов. Избора ми бе продиктуван от целият ми опит с първия ми Нисан. Имал съм допир и с конкурентни модели пикапи, но за моите цели Нисанът бе по-добрият избор.

          П.П. Отговярам на всякакви въпроси относно експлоатациата и поддръжката на Нисан Навара. Старият ми нисан се продава, ако колегата има интерес.

          Коментар


          • #6
            От: Сравнение м/у Navara и Hailux след 2005 год.

            Изпрати ми инфорамция(цена и снимки) на лични за колата

            Първоначално публикуван от Dag Преглед на мнение
            Вече 6-ма година притежавам Нисан Навара 2.5DCi 174к.с. модел 2006г. с ръчни скорости. Купих го на пробег 90 000км, в момента е на 185 000км. За този пробег и за това време, автомобилът се доказа многократно пред мен. Наложи се смяна на съединител на пробег около 150 000км, понеже за известно време се слага дефектна партида от съединители в завода при производството. Сменени са и двете предни лагер-главини. Нищо друго не е пипано, не се е чупило или разваляло. Двигателя е прекрасен, динамиката е напълно задоволителна и позволява магистрално шофиране, предните седалки не изморяват и при дълги преходи, докато отзад единствено почти вертикалната облегалка внася известна доза дискомфорт. Превозвал съм около 1т. отзад, не е имало проблем. Проходимостта също е повече от задоволителна, в тежки зимни условия не е имало проблем, извън пътя е излизал много рядко, но и там се е справял без затруднение. В момента съм с гуми 255/70 16, което е малко над 30инча, има и възможност за още по-големи гуми без преправяне и интервенции по автомобила. Разхода е сравним с на колегата с Тойотата от предходното мнение.
            Поведението на пътя, бих казал, е доста добро и доста наподобява това на лек автомобил, единствено при напречни неравности може да се усети твърдост откъм задницата, все пак е с ресори и цял мост.
            За моя огромна радост миналата пролет успях да се оборудвам с 2-ри Нисан Навара от същия модел, този път чисто нов. Избора ми бе продиктуван от целият ми опит с първия ми Нисан. Имал съм допир и с конкурентни модели пикапи, но за моите цели Нисанът бе по-добрият избор.

            П.П. Отговярам на всякакви въпроси относно експлоатациата и поддръжката на Нисан Навара. Старият ми нисан се продава, ако колегата има интерес.

            Коментар


            • #7
              От: Сравнение м/у Navara и Hailux след 2005 год.

              Добре де, а колко дарако-устойчиви са(окачване)? Не съм карал не мога да предположа, но искам да си направя изводите за мен самия. Карам гега от 6 години-не ми се заменя, но ми трябва повече товарно пространство.

              Знам, че немога да сравнявам проходимостта на едното с другото-компромис

              Коментар


              • #8
                От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                Няма как независимото предно окачване да се конкурира по здравина с целия мост (какъвто е на Гега-та). Имаше едни Хайлукс-ове с цял преден мост, ама май вече нямат живи конструктори, пък и който притежава такъв, едва ли би се разделил с него. Возията и управление обаче са по-комфортни при независимото окачване. Въпреки всичко, пикапа (произведен 11.2007г.) го продадох на 135 000 км. без нищо да е сменяно по окачването и без да е давал сигнали, че нещо не е наред. Относно повечето товарно пространство - там също е компромис. Дължината на пикапа е константа и всяко увеличаване дължината на кабината води до намаляване на товарния отсек. Двойната кабина е 5-местна и по-комфортна, а удължената е 4-местна, но с по-дълъг леген (около 180 см.) Така, че преценката е лична, според конкретната необходимост.

                Коментар


                • #9
                  От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                  В четири-местаната кабина отзад не е ли малко свръх тесничко.? Според мен за деца става , но за 90-100 кг не.
                  Тези пикапи могат ли да се повдигат с джак-без да се повреди нещо по външноста?



                  Първоначално публикуван от kartechar Преглед на мнение
                  Няма как независимото предно окачване да се конкурира по здравина с целия мост (какъвто е на Гега-та). Имаше едни Хайлукс-ове с цял преден мост, ама май вече нямат живи конструктори, пък и който притежава такъв, едва ли би се разделил с него. Возията и управление обаче са по-комфортни при независимото окачване. Въпреки всичко, пикапа (произведен 11.2007г.) го продадох на 135 000 км. без нищо да е сменяно по окачването и без да е давал сигнали, че нещо не е наред. Относно повечето товарно пространство - там също е компромис. Дължината на пикапа е константа и всяко увеличаване дължината на кабината води до намаляване на товарния отсек. Двойната кабина е 5-местна и по-комфортна, а удължената е 4-местна, но с по-дълъг леген (около 180 см.) Така, че преценката е лична, според конкретната необходимост.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                    За мястото отзад, зависи колко са дръпнати предните седалки и колко е желанието на возещите се. Може и хора високи 1.90м да се съберат, проблема не е толкова в мястото, колкото в почти вертикалната облегалка на задната седалка.
                    Аз със хай-лифт джак, не бих експериментирал. Но ако се оборудва джипа със здрави странични степенки, може и да се получат нещата. Отзад може би ще може да се използва такъв крик, или за моста, или за теглича, но отпред просто не виждам къде ще може да се закачи, определено не и за бронята.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                      Колегата в първия си пост е споменал, че задължително ще му монтира лебедка. Така, че евентуално плочата на лебедката би била подходяща за използване на джака. Предната броня така или иначе ще бъде изрязана за монтажа на лебедката, така че достъп до плочата ще има. От друга страна пък наличието на лебедка отчасти обезсмисля използването на джак. Според написаното, пикапа ще се ползва за товарен, лов и риболов, което не предполага хард оффроуд изпълнения, които не са и силната страна на този тип автомобили. Относно местата в удължената кабина: задните две места се водят "инцидентни", което само по себе си говори за комфорта им. Колегата Dag правилно е отбелязал, че по-проблемно е положението, в което трябва да се возят задно стоящите - силно изправено. Лично аз съм ходил и съм се връщал до връх Персенк с още 4 пълноразмерни пътника - общо 5-ма възрастни. Не че е невъзможно, но не е комфорнто, още повече при оффроуд. За асфалт, пътуването на 4 души не е чак такъв проблем, стига преходът да не е много дълъг. Сравнително рядко сме пътували 4 човека и то до 150-200 км, което пътуване е потвърждавало мнението за инцидентността на задните 2 места. Много са подходящи обаче за поставяне на багаж, който не трябва да се мокри, ако пикапът няма хардтоп или покривало.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                        Така, спрях се на хайлукса . Сега кой двигател 2,5 D-4D 120 к.сили или 3 литровия мисля 171 коня. Разхода тук няма да е много голям, така че по скоро проблемни зони-глава ,гарнитури, съединители и.тн. Превес има за 3ката поне сега съм с такъв, но вие ще кажете.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                          120к.с. ще са недостатъчни. Аз бих търсил само по-големия двигател. За 3-ката чети повече в раздела на Тойота има доста теми за Ленд Круизер 120 с този двигател и неговите особености.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                            От трилитровия мотор нямам впечатления. Щом имаш автомобил с такъв, ти по-добре трябва да знаеш плюсовете и минусите му. Това, което съм чувал от познати, а и което витае във форумното пространство, е проблем с дюзите, чието лечение е болезнено (разбирай скъпо), както и разход на Хайлукса около 10л./100км. Дюзите на 2,5 D-4D може и да страдат от същите проблеми, но поне в моя случай и за тези километри, този двигател се оказа абсолютно безпроблемен! Има и нещо, което засега е рано да се мисли, но не е маловажно. Ликвидността на Хайлукс с малкия мотор е доста по-голяма. Когато решиш да го продаваш, пусни обява на реалната цена и засечи за 2 часа колко обаждания ще имаш от или за Гърция. Моят най-вероятно сега също се препича по беломорските плажове... С големия мотор не е така. Засега това от мен. Поздрави!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Сравнение м/у Navara и Hilux след 2005 год.

                              Да имам 3ка мотор но разликата е драстична едното е правено от японци другия от немци. Броя на буталата, бр.клапани на бутало и т.н. Дърпат два различни автомобила. Тук питам за + и - м/у двата определени мотора на определена кола.

                              Все пак благодаря дадеми насока за размисъл

                              [QUOTE=kartechar;2910168]От трилитровия мотор нямам впечатления. Щом имаш автомобил с такъв, ти по-добре трябва да знаеш плюсовете и минусите му.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X