Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

    Добър вечер. Реших да сменя компактния хетбек с нещо по-голямо. След доста мислене и чесане по главата се спрях на Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5. Чувам добри отзиви и за двата модела, но сега съм на кръстопът. За предпочитане е ръчна кутия. Бюджета е около 10-11 хил. лв. Ясно е, че и двата модела имат разни болежки и детски проблеми. Ако има колеги с опит и поглед върху дадените модели, ще съм благодарен да споделят нещо. Благодаря предварително.

  • #2
    От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

    Здравей. Фен съм на Волво, така че съм пристрастен. За тези пари можеш да вземеш до 2004г. Мерцедес или Волво до 2007г.
    Съветвам те Волвото да е след 2006г. са му оправени детските болежки, сложен е по-новият Д5 185 к.с, но се и предлага и с орязани версии 130 и 163 к.с(разликата е само софтуерна), 6 скоростна ръчна кутия. Частите и обслужването на Волвото са по-евтини от на Мерцедеса. Като недостатък намирам, че ако е изпъната по-назад предна седалка, отзад почти не остава място за краката. Разходът средно е 6-7л. дизел.

    Мерцедесът също е много хубав, по-разчупен, но през зимата оставаш без кола... По-масови, по голям риск за кражба. Гледай да е без въздушно окачване. Дюзите са доста проблемни. Не че и на Волвото първите години(2001-2003) не правят проблеми, но след това са оправени. Друго което не ми харесва на Мерцедеса е че станаха цигански мечти...

    И двете са коли, които се карат МНОГО.

    Коментар


    • #3
      От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

      Ясно е, че няма да са на 160к, както ги пишат джигитите. Прочетух тук-там, че ЦДИ, прави мизерии с дюзи, за около 400 евро, ги ремонтират качествено в Гърция. Волвото, май е по качествено с дюзи, но пък имат навик(прочетено в волво форум) да забиват и губят сериозна част от турбо-надуването. Факта, че е с променлива геометрия скапвало, соленоидния клапан, които управлява и упределя, кога колко да надуе турбото. Върпосният клапан струва от порядъка на 150+ евро. Волво форума, говори, че през не много дълиг интервал се скапвал.

      Коментар


      • #4
        От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

        Всичко се скапва....рано или късно и ние...качи се, пробвай и кое ти допадне повече изчезваш с него да му се кефиш! Що искате съвети за подобни неща - чудя се. Къмет приятелю, всичко е късмет!
        мисля, да зема а се замисля...

        Коментар


        • #5
          От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

          Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
          Всичко се скапва....рано или късно и ние...качи се, пробвай и кое ти допадне повече изчезваш с него да му се кефиш! Що искате съвети за подобни неща - чудя се. Къмет приятелю, всичко е късмет!
          Много правилно казано! Седни в едното и другото, покарай и което ти пасне повече и ти е на сърце го взимай.

          Коментар


          • #6
            От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

            Роко, аз понеже служебно съм сядал и в двете, ще ти споделя, че мерцедеса си остава по-комфортната машина. Волвото се усеща по стегнато и динамично. Като обслужване , в парично и техническо изражение, са съпоставими. При ремонтите...ми зависи от ремонтите. М/у другото си падам и малко фен на петцилиндровия ДВГ, така че и това им е плюс.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #7
              От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

              В интерес на истината, действително подръжката и обслужването са почти в сходни ценови диапазони, като единственото предимство на Мерцедес е, че няма ангренажен ремък.

              Коментар


              • #8
                От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                На мерцедеса са по-високи. Цената за обслужването на волвата ни е 300лв., а за мерцедес е 500лв. в „наш“ сервиз. В понеделник като отида в офиса мога да ти кажа цени за съпоставими части.

                Коментар


                • #9
                  От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                  Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                  В интерес на истината, действително подръжката и обслужването са почти в сходни ценови диапазони, като единственото предимство на Мерцедес е, че няма ангренажен ремък.
                  Първоначално публикуван от Luftwaffe93 Преглед на мнение
                  На мерцедеса са по-високи. Цената за обслужването на волвата ни е 300лв., а за мерцедес е 500лв. в „наш“ сервиз. В понеделник като отида в офиса мога да ти кажа цени за съпоставими части.
                  Говорех за най-баналното - масло и филтри. Ако е нужно ще седна утре да дам цени на алтернативни филтри, и дискове и накладки.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                    Ами да де, масло и филтри. На мерджана са по-високи, но какво от това? Ако някой му харесва дадена марка едва ли ще го спрат 200лв. повече на година примерно...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                      Един глас за Волвото... не за друго ами МБ ще е около 500-600к км. И цените на частите са по-евтини от МБ.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                        Съвети няма да давам ако избереш мерцедес:

                        -закачете я на компютър и проверете за грешки обарнете специално внимание на модулите на спирачките те са изцяло електрически и модула дава статистика колко пъти е бил натискан педала и на колко процента живот е помпата / между другото ще си направиш и горе долу сметка за реалните километри/ от завода е заложен ресурс 500 000 ~ 600 000 натискания след което изписва свършил ресурс . Ако не е баран преди това модула се препрограмира /100 ле./и кара още толкова обаче ако е свършил цената е зашеметяващите 3200 лв. Втора ръка са ~500 но ти такъв си имаш
                        - махнете капКа на ДВГ и вижте потгряващите свещи много трудно се развиват и ако са пробвали да ги сменят почти сигурно има някоя скъсана

                        Здрави машини са но все пак говорим за 10 годишна кола а вече и Мерцедес ги правят пазарно ориентирани за горенето в големи граници 10 11 в града 7 навънка ама зависи от крака де

                        Дано съм бил полезен
                        088455338две
                        "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                        Джамбазов 2010г..

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                          ... Прочетух тук-там, че ЦДИ, прави мизерии с дюзи, за около 400 евро, ги ремонтират качествено в Гърция. Волвото, май е по качествено с дюзи, но пък ....
                          Дюзите от тия години мисля, че са еднаква конструкция и на двата ДВГ - Бош, с електромагнитен клапан. Ремонтират се на много места в България и няма нужда да се дават 400 Е в Гърция.
                          При МБ проблема е, че искат периодичичен оглед, при нужда своевременно вадене и ревизия, иначе "коксуват" в главата и проблема става сериозен.
                          Волвото иска особенно внимание към "агренажа" .... наскоро имахме скъсан ремък, уж сменян скоро, комплект, с водна помпа ....
                          Главата беше тотална щета поради слабата конструкция на гнездата на хидрокомпенсаторите. При търсенето на втора употреба се оказа проблем с тия глави - няма и ако се намери много висока цена, което ме кара да мисля, че "има нещо гнило в Дания" с тия глави.
                          В тая връзка и намирането на читави части втора употреба за МБ е безпроблемно.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Дюзите от тия години мисля, че са еднаква конструкция и на двата ДВГ - Бош, с електромагнитен клапан. Ремонтират се на много места в България и няма нужда да се дават 400 Е в Гърция.
                            При МБ проблема е, че искат периодичичен оглед, при нужда своевременно вадене и ревизия, иначе "коксуват" в главата и проблема става сериозен.
                            Волвото иска особенно внимание към "агренажа" .... наскоро имахме скъсан ремък, уж сменян скоро, комплект, с водна помпа ....
                            Главата беше тотална щета поради слабата конструкция на гнездата на хидрокомпенсаторите. При търсенето на втора употреба се оказа проблем с тия глави - няма и ако се намери много висока цена, което ме кара да мисля, че "има нещо гнило в Дания" с тия глави.
                            В тая връзка и намирането на читави части втора употреба за МБ е безпроблемно.
                            Запичат не само при мерцедес, но преди половин година точно с такъв имах случай при опити за вадене на дюза да се строши главата. За щастие всичко се оправи със стандартно заваряване на счупеното. Относно ангренажните ремъци, при използването на алтернативни части, аз лично препоръчвам смяната да се извършва на не повече от 50-60 хил. км, освен за дизелите дори и за бензиновите. Може би е малко презастраховане, ама превантивно.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мерцедес Е270ЦДИ или Волво С60Д5

                              Първите D5 имаха проблеми с дюзите 2001-2003 година след това са оправени. Имало е и сервизна акция и ако са били сменени няма проблем. Рециклажа на дюза варира между 80-200лв. за брой. Аз бих избрал по-новият D5, след 2006г. Преди няколко месеца един колега от форума ме амбицира да проверя колко са скъпи тези глави, е проверявах... 600-700лв., но проблемът е, че почти никой няма да иска да си разваля цял двигател. Затова смяна на по-малко километри и с оригинални части.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X