Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нормална НИВА срещу нормално Г или Ж

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Нормална НИВА срещу нормално Г или Ж

    Първоначално публикуван от fulda

    Разлика в предни амортисьори :


    В задни :




    И задни пружини :


    След това вече нямаше с какво да снимам
    Това е страхотно! Нали ще намериш фотоапарат, за да снимаш крайния резултат?
    А колко горе-долу излиза това удоволствие?

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от inko
      Първоначално публикуван от VPetrov
      Всяко сравнение, което има за цел да определи по-добрия автомобил, за да е смислено и коректно следва да има предварително дефинирани условия. В противен случай винаги мога да намеря с какво точно един трабант убива всяка G класа например Като илюстрация за думите си ще дам следния пример: товар с тегло 500 кг. следва да се пренесе от точка А до точка Б по сложен каменист терен. Кой от двата ще го направи според вас (Нива или Мерцедес Г)? Или обратното товар от 20 кг. следва да се пренесе от точка А до точка Б като терена е силно блатист с много кал - кой тогава е по-добрия(Нива или Мерцедес Г)?
      Г-н Петров,моите уважения,но условията са пуснати в 3.39 ч.Прочетете внимателно,но за вас по-точно .На снега тръгва да минава първо Г-то после Нивушката.В гората на голям наклон първо Н после Г ,защото ако първо мине Г -то след това никой не може да мине.Н е с BF GOODRICH ALL TERRAIN на 90 % 245/70/16 спускани там кадето трябва до 0.7 атм., а Г-то ......звъня на колегите ,но са извън обвхат.Чисто нов GOODEAR утре ще проверя модела и ще пиша.

      Ако предположим, че и гумите на Г-то са подобни на Нивата и ако предположим, че двата автомобила не са натоварени т.е само с водач при посочените условия естествено Г-то няма никакъв шанс да се движи след Нивата. Но както и по-горе съм написал има твърде много подробности, които могат да променят тотално резултата. Дори и след вашите уточнения използвах две „ако” всяко, от които променя резултата. Да не говорим, че твърде много зависи от водача, като факта, че един човек е карал и двата автомобила не винаги води до еднаквост на резултата. Не са толкова много хората, които могат да управляват еднакво добре съвършено различни автомобили... или поне аз познавам малко...

      Ако се абстрахираме от многото въпросителни естествено е, че тежката Г класа ще загуби на големи наклони и хлъзгави терени от Нивата, както между впрочем и останалите тежки машини. Но има достатъчно други условия, при които Нивата ще загуби и т.н. Въобще, ако имаше параметър за проходимост, който да може да се установи щеше да е много по-лесно, само че такъв няма и не може да има. Всичко зависи от конкретните условия, машина, комплектация, водач и т.н. И да не говорим, че само един дъжд от 5 минути може винаги да промени коренно обстановката респективно условията и съответно резултатите...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #18
        ако нивата е с гуми 245, за да е пропорционално налягането върху почвата Г-то трябва да е с гуми от порядъка на 345 /поне/... а такива гуми се срещат доста рядко...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от LJ73
          ако нивата е с гуми 245, за да е пропорционално налягането върху почвата Г-то трябва да е с гуми от порядъка на 345 /поне/... а такива гуми се срещат доста рядко...
          Мой колега кара Нивата с 295 ?????

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от inko
            Първоначално публикуван от LJ73
            ако нивата е с гуми 245, за да е пропорционално налягането върху почвата Г-то трябва да е с гуми от порядъка на 345 /поне/... а такива гуми се срещат доста рядко...
            Мой колега кара Нивата с 295 ?????
            изчислението не е просто, но в общи линии петното на контакт е близко до правоъгълник със страна = широчината на гумата... т.е. ако Нивата тежи 1500кг /примерно/, Г-то 2400кг /т.е. 1.6х повече/, значи за да се изравни тежестта, гумите на Г-то трябва да са 1.6х245= 392мм

            Нивата фабрично е с 165 или 175, а новите Г-та /и ТЛК 120/ с 265 или 275 което точно 1.6 пъти по-широко
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от LJ73
              Първоначално публикуван от inko
              Първоначално публикуван от LJ73
              ако нивата е с гуми 245, за да е пропорционално налягането върху почвата Г-то трябва да е с гуми от порядъка на 345 /поне/... а такива гуми се срещат доста рядко...
              Мой колега кара Нивата с 295 ?????
              изчислението не е просто, но в общи линии петното на контакт е близко до правоъгълник със страна = широчината на гумата... т.е. ако Нивата тежи 1500кг /примерно/, Г-то 2400кг /т.е. 1.6х повече/, значи за да се изравни тежестта, гумите на Г-то трябва да са 1.6х245= 392мм

              Нивата фабрично е с 165 или 175, а новите Г-та /и ТЛК 120/ с 265 или 275 което точно 1.6 пъти по-широко
              Щом казваш.Добре.Нивата е тежка 1240 кг.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от inko
                Щом казваш.Добре.Нивата е тежка 1240 кг.
                ти и навигатора ти колко кила сте?

                винаги слагам малко в плюс... още не съм чул за офроуд автомобил, който се движи празен то и Г-то къса база не е 2400кг "голо"
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #23
                  А какво стана с филмчето

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от LJ73
                    Първоначално публикуван от inko
                    Щом казваш.Добре.Нивата е тежка 1240 кг.
                    ти и навигатора ти колко кила сте?

                    винаги слагам малко в плюс... още не съм чул за офроуд автомобил, който се движи празен то и Г-то къса база не е 2400кг "голо"
                    Аз-99.700 кг. току що се мерих.На 01.03.2005 в един от камионите ми натоварих едно късо Г и по немския талон беше около 2450 кг. предполагам,че вътре не е имало шваби.Беше дизел,ако има значение.

                    Коментар


                    • #25
                      ади беее колега даи мувито да гледаме тука
                      [img]http://www.danasoft.com/sig/tornadohorn.jpg[/img]

                      Use the force young jedi ка'т затънеш в кал до ушите

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Нормална НИВА срещу нормално Г или Ж

                        Първоначално публикуван от inko
                        Очаквам горещ коментар по темата,на финала ще ви пусна филмче.
                        За мен лично между Лада Нива и Мерцедес Г-класа има огромна разлика.
                        От там спорет мен и проходимоста!Преди имаше подобна тема обаче за сравнение между Нива и Хамар?
                        Но я дай филмчето да гледаме!
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • #27
                          ако става дума за изкачване на стръмни наклони, нивата не е изобщо конкурентна, просто не и стига двигателЧЕТО
                          drive alive

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от go go go
                            ако става дума за изкачване на стръмни наклони, нивата не е изобщо конкурентна, просто не и стига двигателЧЕТО
                            И аз мисля така.Но зависи и с какъв двигател е и мерцедеса!
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #29
                              новите Г класи са най малко с 2.7 дизел, който е достатъчно мощен, всичко друго е мнооооого по яко
                              drive alive

                              Коментар


                              • #30
                                Ама къде вкарвате 2.7 дизела на Мерцедес (петака) въобще?

                                Може и аз да бъркам , но като говорим за офроуд и Г-клас има смисъл да говорим за 460 (в производство до 1990г.) и 461 май произвеждащ се и до момента, но с 2.9 дизел и т.н. Въобще 463 от една страна, независимо дали с 2.7 CDI или 4.0 CDI V8, и 'офроуд' от друга не са понятия, които стоят заедно в едно изречение.

                                Или познавате някой, който си взима машина за 160.000лв. базова цена за да я вкарва там, дето другите си лашкат Нивите.. Дори и "на запад" не ми се вярва ..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X