От: ВИТАРА или ФЕРОЗА
А аз какво по-различно казах? Единствено че дългата е по-лека и по-икономична не съм особено сигурен. Късата е с 300 кила по-лека, с ответно по-пъргава и по-икономична, но това е за сметка на здравината.
А това за проходимостта на дълга спрямо къса е съвсем обективен факт, а не моя прищявка. В заводския си вид дори късата витара ще си остави половината пластмаси по трасето преди ферозата да е усетила че е извън пътя. За това който кара малко по-сериозно ги маха предварително.
Едното, повтарям, в заводския си вид, е предвидено повече за асвалт и полянки, а другото повече за работен кон и каране в гората. Какво се получава когато някой тунингова е съвсем друга тема. Кое се тунингова по-лесно, защото е в пъти по-масов модел, също посочих.
Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz
Преглед на мнение
А това за проходимостта на дълга спрямо къса е съвсем обективен факт, а не моя прищявка. В заводския си вид дори късата витара ще си остави половината пластмаси по трасето преди ферозата да е усетила че е извън пътя. За това който кара малко по-сериозно ги маха предварително.
Едното, повтарям, в заводския си вид, е предвидено повече за асвалт и полянки, а другото повече за работен кон и каране в гората. Какво се получава когато някой тунингова е съвсем друга тема. Кое се тунингова по-лесно, защото е в пъти по-масов модел, също посочих.
Коментар