Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВИТАРА или ФЕРОЗА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

    Първоначално публикуван от SaTaNaTa_83_stz Преглед на мнение
    Защо сръвнението да е безпредметно?Дълга витара по-лека от фероза,по икономична от фероза и 1,5 пъти по добра возия от Фероза а относно проходимоста в заводски вариант си е въпрос на каране.
    А аз какво по-различно казах? Единствено че дългата е по-лека и по-икономична не съм особено сигурен. Късата е с 300 кила по-лека, с ответно по-пъргава и по-икономична, но това е за сметка на здравината.

    А това за проходимостта на дълга спрямо къса е съвсем обективен факт, а не моя прищявка. В заводския си вид дори късата витара ще си остави половината пластмаси по трасето преди ферозата да е усетила че е извън пътя. За това който кара малко по-сериозно ги маха предварително.

    Едното, повтарям, в заводския си вид, е предвидено повече за асвалт и полянки, а другото повече за работен кон и каране в гората. Какво се получава когато някой тунингова е съвсем друга тема. Кое се тунингова по-лесно, защото е в пъти по-масов модел, също посочих.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Тя тая на колето е с УАЗ-ови мостове, до колкото знам.
      Да.. И с омегов мотор.. Далеч е от витара..
      Моя таралясник след 4-5 разходки и едно състезание не мога да го изкарам от сервиза.. Диференциал, амортисьор, окачване, семеринги 2 бр. и какво ли още не.. Цените на частите не са кой знае какво ако ги сравнявам с голф 3 например..

      Коментар


      • #33
        От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

        Състезанията са съвсем друга бира. Поне като диференциали са сравнително еднакви като здравина, поне по отношение на предните. Като сложиш на фероза 31ци нап.имер започва да троши кожуха на предния.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

          На моя се помля нещо вътре. Така и не проверих. Ще чакаме Росен да го разглоби някой ден, като стигне до него.
          Но, кожуха си беше здрав.
          По-скоро съм чувал за витаровите кожуси, щото били алуминиеви. Мисля на Гранд Витарата вече не са алуминиеви.
          Не съм сигурен, но този на Ферозата ми изглеждаше чугунен. Ако е така, наистина може да се стигне до пукане, но трябва да си изключително упорит.
          Преден диференциал, освен при скокче в режим 4х4...
          Както аз строших моя.


          А и зависи от 31-ците. Сигурен съм, че 31-ци нерегенерат, тежат по-малко или колкото примерно Кобри 235/75/15..(регенерат)
          Последно редактирано от TigerHunter; 27-07-13, 20:20.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #35
            От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

            То не е до тежина (поне не на гумата де) а до диаметър и агресивност на грайфера.

            И да, чугунен или стоманен е. По-скоро чугунен. И го цепи, като прекалиш съвсем. Не знам дали в следствие на чупенето на дифа се чупи и кожука.

            Факт е че разумния размер гуми за фероза са най-много 29-ки регенерат (което е реално 30-ки). То няма и мотор за повече.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
              На моя се помля нещо вътре. Така и не проверих. Ще чакаме Росен да го разглоби някой ден, като стигне до него.
              Но, кожуха си беше здрав.
              Той Росен отдавна го е разглобил, ама тая работа не е като оная работа

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              То не е до тежина (поне не на гумата де) а до диаметър и агресивност на грайфера.

              И да, чугунен или стоманен е. По-скоро чугунен. И го цепи, като прекалиш съвсем. Не знам дали в следствие на чупенето на дифа се чупи и кожука.

              Факт е че разумния размер гуми за фероза са най-много 29-ки регенерат (което е реално 30-ки). То няма и мотор за повече.
              Тази сутрин направих профилактика на бензиновата помпа. Колата тръгна като отвързана. По Родопите днеска се оказа, че охлаждането ми е станало недостатъчно. Въпреки това с гуми 29'' на як баир само и единствено ПЪРВА БАВНА! Има сила да я изфорсира без проблем, но втората загива веднага. Над 28'' предавките стават много трудни. Ако не се кара на много тежки трасета стават и 30''. На първа пак ще си върви.
              Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
              Най-добрите ми спомени са предстоящите!

              Коментар


              • #37
                От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                Така де. Аз съм с регенерат 29.5 инча реален размер. На як баир, ама наистина як, трябва да се държи в обороти дори на първа бавна. Ако на обороти няма грижи, но изпуснеш ли я си до там.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                  Благодаря на всички за мненията и помоща, взех витара при пробите по ми пасна. Можем да приключим темата.

                  Коментар


                  • #39
                    От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                    Е това е най-важното на теб самия да ти харесва пък със здраве да си я караш и да не ти дава ядове !
                    Няма значение котката дали е бяла или черна . Важното е да лови мишки !

                    Коментар


                    • #40
                      От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Сега остава да кажете кое от това, дето съм написал, не е вярно.

                      Забележете - говорим за автомобили в заводски вид.

                      Много ясно че в дълга витара има повече място. Ама дълга фероза няма, и сравнението е безпредметно. Щото освен повечето място дългата има по-ниска проходимост и от къса витара, и от фероза.
                      Човека пита за черен път а там всичко клони към витарата (в случая е взел правилното возило)в пъти вози по добре. И що ли ги няма тез ферози (здрави и яки по състезания,и в гората рядкост ааа значи тия камъните къде изкарват от Искъра фероза било не бях виждал ъъъьха че на тях моста широк колкото самураиския бря .Стига глупости и това и това не е джип поне да не ни друса толкоз по добре витарник

                      Коментар


                      • #41
                        От: ВИТАРА или ФЕРОЗА

                        Първоначално публикуван от kivv1973 Преглед на мнение
                        Човека пита за черен път а там всичко клони към витарата (в случая е взел правилното возило)в пъти вози по добре. И що ли ги няма тез ферози (здрави и яки по състезания,и в гората рядкост ааа значи тия камъните къде изкарват от Искъра фероза било не бях виждал ъъъьха че на тях моста широк колкото самураиския бря .Стига глупости и това и това не е джип поне да не ни друса толкоз по добре витарник
                        Човека пита именно за черен път, и към къде клони всичко зависи от това какво иска от джипката си върху тоя черен път. Едното е по-комфортно и пъргаво, другото по-тромаво и друсащо, но по-здраво. Направи си труда да загледаш ферозова предница и после я сравни с предницата като на лека кола на витарата. Като ми намериш 25 годишна витара с оригиналните си амортисьори, шарнири и лагери отпред, може и да ти повярвам че е по-здрава. До тогава звучиш като оня от вица твърдящ че бентлитата нещо май не били читави, щото не се карали много. Направи си труда и да намериш информация колко по-масов автомобил е витарата, колко време и до преди колко време е произвеждана, колко повече готови варианти за тунинг има за едното и другото и колко от тях се произвеждат към момента, и много бързо ще ти се изясни защо едното го гледаш по състезания (не коментираме в какво състояние е след състезанията), а другото го вижаш въобще където и да е 2 пъти в годината. После, понеже предполагам имаш витара, стъкми я обратно в заводския и вид и я паркирай до заводска фероза, и пак хубаво огледай едното и другото, кое колко пластмаси има и кое в коя дупка ще ги остави, ако влезе в тоя си вид в гората. Защото аз говоря за това, а не за тунинговане и ходене по състезания. За ходене по състезания и двете не стават без сериозна намеса. При Витара просто е по-лесно, точно защото е в пъти по-масов автомобил.

                        Относно ширината - разликата е, ако помня добре, 5см. Това спрямо тясната фероза. Има и широка, и там разликата е обратна. Редки са, но не и ненамираеми.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X