Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Явно тук има голям проблем Руски vs. Американски

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от LJ73
    Първоначално публикуван от go go go
    понякога се налага да караме коли, които не са ни първо желание
    де да беше само понякога...

    в крайна сметка и най-хубавата кола си е купчина метал, от която няма и един лев възвращаемост! По-добре човек да си купи една къща, отколкото някаква си "супер" кола...
    е, има хора които са си решили финансовите проблеми... даже и колекция от автомобили за тях е "джобна пара"
    Знаете ли кое е интересното.Всеки е останал с впечетлението от дадена кола и я има за нещо повече от други модели който не са му харесали толкова.Всичко е въпрос до вкус.Пешо кара голф и му се радва как дрънчи,а пък гошо се радва на форд!Всеки иска нещо и се стреми към него в което няма нищо лошо.Аз лично мисля че е хубаво човек да си има амбицията да кара нещо все по хубаво.
    Примера с офф-роуда е същия.Всеки има предпочитания и си харесва марката повече от други!
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #17
      Е, момчето само си го изпроси. Представи се като автомобилен инженер, пък освен че руските коли идват право от кенефа, друго не щя да каже. За 5 години трябваше да е видял кво има под ламарините, как работи, и кога се прави така, кога другояче и защо, а не да скандира кръчмарски мнения. Това просто не е интересно. А че за всекиго свойто гадже е най-хубавото си е заложено още на хормонално ниво в мозъка, смятай преди примерно 65 милиона години) Не виждам тука ни един който да се отрече от джипа си, значи всички са най-хубавите, има сихас! Както показва живия живот - любовта си е любов и при лудите!)))))))))

      Коментар


      • #18
        ако аз съм момчето имаш грешка, нищо не съм казвал за кенефи

        изобщо си мисля, че стефан малко се отдалечава от конструктивния спор

        а за инжинерите .... ами коли карат даже и най - обикновени хорица, дето изобщо не се интересуват, какво има под капака ... каво дане би те да нямат право на мнение
        drive alive

        Коментар


        • #19
          )) Е нали се предполага че тука идват такива, които се интересуват как са направени
          Май не тебе, нали някой искаше да се изтрие.

          Коментар


          • #20
            е ... несме всички инжинери
            drive alive

            Коментар


            • #21
              Ми той нали уж е ... Трябваше да пише за железа и агрегати, а не епитети, тия работи май ги пишеха поетите. То май няма, ама все едно да се изтреса на някой любителски сайт за лазери, и вместо да разправям от какво да си направят огледалце, да викам тоя лазер е червен! Тоя е зелен! Аз съм натискал "Вкл." и на импулсен! И на китайски!
              Чакай че и на мене ми стана смешно. Егати... Сега години, младост, ама от мене се искаше професионализъм още преди да ми дадат даже дипломата. Едва ли съм бил по-голям от него.

              Коментар


              • #22
                ами явно

                може би ''господина'' си мисли че само той е имал различни автомобили. а ние всички останали тук сме имали по една жигула и си чешем езиците.ами сега карам японска господине и бих я бартеросал за руска оффроуд машина а не точно за самара.а ти господине 'що не си бартеросаш американската машина за американски Ескорт например?чувам че издържали по 50 хил. мили .пък и ламарините по 2-3 години... та като говорите за самара=ескорт(говоря специално за американския модел).ами смешно е че се отрегистрирате 'щот не всички се съгласяват безропотно с вас господине.диктатурата отмина .
                ама пък всеки има право да прави каквото си иска...
                висете отпуснато

                Коментар


                • #23
                  Re: ами явно

                  Първоначално публикуван от dhx
                  може би ''господина'' си мисли че само той е имал различни автомобили. а ние всички останали тук сме имали по една жигула и си чешем езиците.ами сега карам японска господине и бих я бартеросал за руска оффроуд машина а не точно за самара.а ти господине 'що не си бартеросаш американската машина за американски Ескорт например?чувам че издържали по 50 хил. мили .пък и ламарините по 2-3 години... та като говорите за самара=ескорт(говоря специално за американския модел).ами смешно е че се отрегистрирате 'щот не всички се съгласяват безропотно с вас господине.диктатурата отмина .
                  ама пък всеки има право да прави каквото си иска...

                  Тук както гледам взехте само да се карате за някакви глупости.
                  Тук всеки може да си изкаже мнението!Спорет много хора щом чуят УАЗ и Лада вече казват "Мани ги тия руски боклуци бе"!
                  Защо така бързо се отцепват?Защото са руски?Или защото собственика на една такава машина не е положил дори най-малкото усилие да направи нещо от него!Е то каквото и да купиш като само го караш вместо да поддържаш ще се скапе.
                  Познавам едно момче което е влюбено в американските автомобили и как ги богослови.Ама като се сдобие с някой скапан форд или шевролет го оправя и найстина стават страшни автомобили.
                  За това аз лично смятам че всяка кола,джип,мотор или камион независимо каде е произведен ще е супер стига лично да се харесва.Защото косури може да се извадят от всякаде!
                  Затова мисля че няма значение от коя страна са!
                  То и една част от производството на мерцедес минава през турция но какво?Да не би да не се копуват!
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #24
                    никой не може да отрече, че руските коли са най-некачественото нещо предлагано на автомобилния пазар... /нямам впечатления от индийските /
                    Единственото им предимство и стратегия е смешно ниската цена! Просто няма с какво друго да блеснат /дизайн, технология, изработка/...

                    вземете за пример корейците - може да не са супер-качествени, но поне се стараят... да не говориме, че на всеки 2-3 години изкарват нови модели и вече предлагат и най-новите технологии... а не като руснаците... в 21-век тепърва откриват инжекциона... към 3000-та година сигурно ще започнат да поцинковат купетата...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #25
                      Както много пъти съм казвал никак не харесвам генералните обобщения. Не знам колко от хората тук по колко автомобила са имали/купували, при мен тази цифра надвишава 34. Списъка на марките е дълъг и отегчителен от тях само три са руски. Най-некачествения автомобил, който съм имал обаче не беше сред руските такива, а се казва Ford Mondeo и съм си го купил нов от Мото Пфое. С Лада Нивата, която също си купих нова ходихме до Виена и обратно, когато беше на 800 км. и докато я продадохме на 80 000 км. нямаше никакъв проблем или поне много по-малко отколкото Мондеото например. От всички коли, които съм имал най-качествени определено бяха Subaru. Но само на база тези 30-40 автомобила, които съм имал нямам претенции да мога да правя генерална статистика от рода на тези са качествени, а другите не...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от VPetrov
                        Както много пъти съм казвал никак не харесвам генералните обобщения. Не знам колко от хората тук по колко автомобила са имали/купували, при мен тази цифра надвишава 34. Списъка на марките е дълъг и отегчителен от тях само три са руски. Най-некачествения автомобил, който съм имал обаче не беше сред руските такива, а се казва Ford Mondeo и съм си го купил нов от Мото Пфое. С Лада Нивата, която също си купих нова ходихме до Виена и обратно, когато беше на 800 км. и докато я продадохме на 80 000 км. нямаше никакъв проблем или поне много по-малко отколкото Мондеото например. От всички коли, които съм имал най-качествени определено бяха Subaru. Но само на база тези 30-40 автомобила, които съм имал нямам претенции да мога да правя генерална статистика от рода на тези са качествени, а другите не...
                        аз пък съм имал Форд Орион 85г 1,6i "с всички екстри" - купихме го на над 190хкм, карахме го 5 години, брат ми го блъска, аз го ръчках... и до последно си вдигаше 190кмч и сега го виждам с новия собственик - даже не го е изкърпил... В същото време баща ми си купи чисто нова Самара /втора подред - първата откраднаха на 2 години/ - в момента си спомням поне 5 случая, в които е закъсвал на път в рамките на първата година експлоатация... Още в магазина на "ЕЛВА" даде 2 дефекта - 1/ не можа да запали, 2/ резервоара течеше като го напълниш над половината...

                        Сега баща ми кара Деу Есперо /купен нов 96г/ и не е имал нито един сериозен дефект /да го остави на пътя/... Миналата зима скъса ангренажен ремък, щото въобще не го е сменял... Смениха ремъка и няма грижи...

                        Не искам да се заяждам, обаче не знам за собственик на руско возило /говориме за нови коли/, който да не е ремонтирал нещо по ходавата част или мотора...
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          ...

                          Е ...
                          Баща ми си беше купил Москвич (АЗЛК 2140Д)
                          Продаде го на 16 години, около 200 000 километра, обръщане през покрив и множество други произшествия... учебна кола на 6 човека... и единствено бяха сменяни сегменти (някъде към 100 000)...

                          Естествено беше ужасен автомобил - Волана имаше свободен ход над 40 градуса и течеше масло от двигателя, но никога не е закъсвал на път. Регион на употреба от Ловеч и Троян до Кърджали и Крумовград...

                          А и баща ми беше запален рибар и колата видя доста офроуд.

                          Малки ремонтчета колкото искаш ... Някъде около 10-тата година му правих пълен ремонт на спирачкоте - повечето гумички се бяха разложили...

                          е... не съм седнал да ги хваля - едно нещо е вярно - при руските машини има добри и лоши партиди...
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #28
                            Пък аз имах една четка за зъби, българска, голям боклук. И два пъти не можах за измета с нея стадиона, и се свърши((( Пък веднъж друг път имах една паста за зъби, фффносна!, нооу убава, ноо, цели три пъти си измих зъбите, и вобще не мръдна!
                            Използвам случая да призова Дижея да разгледа правописния речник, буквите биват и гласни и съгласни. А останалите като по-пораснали да не обявяват ябълките за гнусотия щото е те тая те е червива. Повечето от инженерната дейност на човечеството е свързана с производството на тясно специализирани устройства. Те по принцип решават поставените задачи по-добре от универсалните. В такъв смисъл нищо не може да бъде сравнявано с УАЗ-469, и не виждам смисъл той пък да се сравнява с Кайен-а. Понеже често говоря с разни малоумници от разни континенти които са отишли наистина далече в употребата на разни камиончета, ей такова предложение. Дайте да виждаме къде как и какво се чупи, да мислим защо, каква техника на пилотажа е правилна и коя не, и съвсем между другото дали това го е правил американец с тапи в ушите, гладуващ руснак или неграмотен китаец. Освен кефа и ползата за нас самите, тогава и ще попаднем в цитатите не само с красива природа.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Стефан
                              Пък аз имах една четка за зъби, българска, голям боклук. И два пъти не можах за измета с нея стадиона, и се свърши((( Пък веднъж друг път имах една паста за зъби, фффносна!, нооу убава, ноо, цели три пъти си измих зъбите, и вобще не мръдна!
                              Използвам случая да призова Дижея да разгледа правописния речник, буквите биват и гласни и съгласни. А останалите като по-пораснали да не обявяват ябълките за гнусотия щото е те тая те е червива. Повечето от инженерната дейност на човечеството е свързана с производството на тясно специализирани устройства. Те по принцип решават поставените задачи по-добре от универсалните. В такъв смисъл нищо не може да бъде сравнявано с УАЗ-469, и не виждам смисъл той пък да се сравнява с Кайен-а. Понеже често говоря с разни малоумници от разни континенти които са отишли наистина далече в употребата на разни камиончета, ей такова предложение. Дайте да виждаме къде как и какво се чупи, да мислим защо, каква техника на пилотажа е правилна и коя не, и съвсем между другото дали това го е правил американец с тапи в ушите, гладуващ руснак или неграмотен китаец. Освен кефа и ползата за нас самите, тогава и ще попаднем в цитатите не само с красива природа.
                              Направо нацапах гащите от смях, Стефане нямаш милост, но си абсолютно прав, типично за българите, е компетенцията по всички въпроси, и качестовото всичко мое е супер а чуждото боклук.
                              no signature no problems

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X