Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    За лифта общо взето е така. Ама колегата маи не му мисли извращения.

    Ами аз заради това на колегата му казах, че май Паджерото ще му е по-подходящо.
    Макар че, от друга страна, преди време той разправяше, че джипка му трябвала за да впечатлява девойка(и). Та за девойки може и Патрулът да е по-добър. Щото в дългата база има място, колкото искаш ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

      Е то в тоя случай май кемпер или каравана е най-добре...
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • #18
        До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

        О, това същия колега от Стара Загора ли е? Вранглера е наистина много впечатляващ признавам, за девойките не знам, ама аз го оцених.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          О, това същия колега от Стара Загора ли е?

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...9&postcount=13
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

            Е тая девойка ако не е била сразена от тоя красавец одма не знам каква ще да е била. Колега, недей да скромничиш, давай снимки на машината.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

              Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
              Е тук не съм съгласен
              (говоря по-принцип, а не конкретно)
              Независимото окачване клиренса (минималната височина) не е Само в една точка (както е при патрула в примера), а е навсякъде - носачите, мястото на закрепването има, защитата на диференциала/картера - всичко. Като следствие ако аз (с целите мостове) мина през място (да речем коловоз) по високо от клиренса ми, то най-вероятно няма да го оцеля с дифа (например камък), а и да го оцеля (късмет) той е доста здрав и с малка площ и най-вероятно ще мина, докато при независимото окачване (поне на Нивата която съм имал) като минеш през подобно местенце, нема нема все ще се опреш, а ако е кал или сняг - ела да видиш Булдозер - бута де що има напред и колите с цели мостове бодро я обикалят (изпитал съм го на собствен гръб).
              А иначе има камиончета за Баха-та с невероятни клиренси и ходове (с независимо окачване естсетвено - нали движат с 200) , но за тях разговора е Друг, те трябва да се срваняват с други Дзверове (с цели мостове) който пък са в небесата (но да, не могат да вдигат 200)
              Един и същи клиренс при независимо и зависимо окачване всъщност означава различни неща. Когато едно независимо окачване се експлоатира на силно пресечен терен реалните резултати са многократно по-лоши отколкото на зависимо окачване със същия клиренс. Въпрос на кинематика... Тъй че ако клиренса на два автомобила е еднакъв а единия е с независимо окачване очаквайте неговите резултати на офроуд да са минимум с 30-40% по-зле при всички други еднакви параметри...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #22
                До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                Един и същи клиренс при независимо и зависимо окачване всъщност означава различни неща. Когато едно независимо окачване се експлоатира на силно пресечен терен реалните резултати са многократно по-лоши отколкото на зависимо окачване със същия клиренс. Въпрос на кинематика... Тъй че ако клиренса на два автомобила е еднакъв а единия е с независимо окачване очаквайте неговите резултати на офроуд да са минимум с 30-40% по-зле при всички други еднакви параметри...
                Абсолютно вярно. Преди години от GM казваха за Тахо/Събърбан/Юкон "Сега е много модерно да се използва независимо окачване както отпред, така и отзад, но нашите автомобили са работни машини на които разчитат хора които ги експлоатират в трудни условия, и ние държим да запазим клиренса който имат независимо от натоварването и артикулацията на окачването".
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #23
                  До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                  Сега разбрах и че Тойота ЛК 90 е с фул тайм ! Тва което единствено не ми харесва на Нисана. Как стоят нещата с ЛК-то окачването и двигателите. По-добре ли е от Мицубишито за офроуд !?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                    Първоначално публикуван от MagnetiC Преглед на мнение
                    Сега разбрах и че Тойота ЛК 90 е с фул тайм ! Тва което единствено не ми харесва на Нисана. Как стоят нещата с ЛК-то окачването и двигателите. По-добре ли е от Мицубишито за офроуд !?
                    Каквото и да се каже сравнявайки две коли с цял мост отзад (всъщност това Паджеро с цял мост ли е отзад?) и независимо окачване отпред ще бъде предимно субективно.

                    offtopic:

                    Категорично Toyota Land Cruiser 80 обаче ще бъде по-добре за офроуд от Паджерото.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                      Яро, това Паджеро е с изцяло независимо окачване.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                        Добре стана ясно че Паджерото не е за сериозни излизания извън пътя. ТЛК 90 с какво окачване е !? Сравнена с Нисана как се представя ?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                          Първоначално публикуван от MagnetiC Преглед на мнение
                          Добре стана ясно че Паджерото не е за сериозни излизания извън пътя. ТЛК 90 с какво окачване е !? Сравнена с Нисана как се представя ?
                          ТЛК90 е с предно Независимо т.е. е по-близо до Паджерото от колкото до Нисана, Яро го е написал отгоре ТЛК80 е Колата за Пътешествия и извън пътя ето и една стара тема по въпроса http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E4%E8%F6%E8%E8

                          Коментар


                          • #28
                            До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                            Как стигнахте до извода, че Паджеро не става за извън пътя незнам.

                            Иначе мисля, че в разговор на тема Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D, ТЛК80 неможе да присъства най-малкото защото не се произвежда от 10 години.

                            Предлагам да се отвори специално една тема където да обсъдим тази 80-ка, понеже във форума този автомобил се препоръчва на ВСЕКИ, а това определено не е правилно според мен.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                              offtopic:

                              Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
                              ...Предлагам да се отвори специално една тема където да обсъдим тази 80-ка, понеже във форума този автомобил се препоръчва на ВСЕКИ, а това определено не е правилно според мен.
                              Както съм отбелязъл по-горе, споменах (като офтопик) 80-тката единствено в сравнение с 90-тката. Не мисля, че ТЛК80 се препоръчва на всеки и за всичко в този портал

                              Коментар


                              • #30
                                До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?

                                ако ще се ползва за всекидневен автомобил с евентуално каране по черни ПЪТИЩА през уикенда, Паджерото е най-добро от 3-те... ТЛК95-та е на второ място...

                                Автомобил с цели мостове е оправдан, ако се ползва предимно за черни пътища и екстремен офроуд, защото е по-лесен за тунинговане и по-дуракоустойчив...

                                Да не забравяме, че ТЛК80 е доста стар модел и ползването му като всекидневен лек автомобил не е оправдано, дори само заради разхода на гориво... Поне аз бих го препоръчал за дълги походи и хард-офроуд разходки, а не за пътуване до работното място или "на море на Несебър"...
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X