Кое в кое е по добро от другото !? И двата модела са '00г. Нисана е малко по-евтин. Знам че Мицубишито е със Супер Селект, което е голяма сигурност при по-голяма скорост на мокро и заледено шосе. За него още знам, че е със носеща рама, която е интегрирана в самото купе, което също е голяма крачка към сигурността. При това Паджеро задното окачване става и независимо - също голям плюс. За Нисана не знам почти нищо и се питам с какво би могъл да превъзходи или да се конкурира с Мицуто !? Ако някой знае да казва!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Свий
X
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от MagnetiC Преглед на мнениеПри това Паджеро задното окачване става и независимо - също голям плюс.
Доколкото обаче се вижда от написаното, Вас експлоатация извън шосетата едва ли Ви интересува, така че може би Паджерото ще е по-добър избор. GR-ът все още е по-близо до класическите джипове, отколкото до леките коли ...Ние не сме неутрални!
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Какви са предимствата на Нисана в офроуд-а и на каква част от механиката и конструкцията му се дължът. Интересува ме офроуда, но като предположим че повечето хора имат една кола (и аз така) се прави компромис когато искаш хем на път да караш, хем извън него. Няма да ходя често по калта но веднъж седмично смятам да показвам че съм взел джип а не кола. Притеснява ме парт-тайма щото е опасен за такава висока и тежка кола по завоите в неблагоприятни условия. Мислех че независимото задно окачване помага и в някои ситуации за офроуд говорим примерно за по-висока скорост през нива !?
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от MagnetiC Преглед на мнениеКакви са предимствата на Нисана в офроуд-а и на каква част от механиката и конструкцията му се дължът. Интересува ме офроуда, но като предположим че повечето хора имат една кола (и аз така) се прави компромис когато искаш хем на път да караш, хем извън него. Няма да ходя често по калта но веднъж седмично смятам да показвам че съм взел джип а не кола. Притеснява ме парт-тайма щото е опасен за такава висока и тежка кола по завоите в неблагоприятни условия. Мислех че независимото задно окачване помага и в някои ситуации за офроуд говорим примерно за по-висока скорост през нива !?
Eто ти пример за ходове на окачването на джип с цял мост и как изглеждат нещата с независимо окачване (отпред). В първия случай всички колела са на земята, а във втория започва едно вирене на колела във въздуха ...
Независимото окачване безспорно си има своите предимства, но за офроуд, освен ако не смяташ да караш в някое рали по равен терен, едва ли ще ти помогне много ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Нисана също ми харесва много и единственото, което ме притеснява е този парт тайм за сигурността. Съществуването на ESP в Патрула би ли осигурила същата безопасност която и режима 4hlc на Мицуто осигурява !?
П.С. Къде е предимството на независимото окачване !?
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
за каране веднъж в седмицата по черен път и всеки ден по асфалт, паджерото е по-добре!
целият мост има сериозни недостатъци на асфалт - друса много повече, радиуса на завой е по-голям...помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнениеза каране веднъж в седмицата по черен път и всеки ден по асфалт, паджерото е по-добре!
целият мост има сериозни недостатъци на асфалт - друса много повече, радиуса на завой е по-голям...
Иначе за друсането - друса, да.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Чавдар вече е отговорил, ама аиде и аз да "окна"
Нисана е Много здрав като конструкция, много по трудно ще се счупи и може да излезне найстина извън пътя без сериозни щети, докато независимото окачване е много добро на път (вярно е
) но извън пътя... твърде крехко, твърде сложно и по-ниско!
За път ако аз трябваше да избирам, бих гледал конкретните коли в какво състояние са и цената и така
Успех
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Тогава и аз да кажа за да стане обърквацията пълна.
Според мен Митсубишито е по-високо отдоло точно защото няма цели мостове и дифиренциялите не висят под средната линия на гумите.
За бързо каране по черни пътища Паджерото се представя по-добре.
Не мога да ги сравнявам по здравина защото не съм подържал нито едното нито другото.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеТогава и аз да кажа за да стане обърквацията пълна.
Според мен Митсубишито е по-високо отдоло точно защото няма цели мостове и дифиренциялите не висят под средната линия на гумите.
С тази разлика, че при Патрола нямаш никакъв проблем да направиш един 2 или 4" лифт и да мушнеш едни по-големи гуми. А Паджеро ІІІ ... който обича приключенията, може да се пробва да лифтова независимо окачване ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнениеЧавдар вече е отговорил, ама аиде и аз да "окна"
Нисана е Много здрав като конструкция, много по трудно ще се счупи и може да излезне найстина извън пътя без сериозни щети, докато независимото окачване е много добро на път (вярно е
) но извън пътя... твърде крехко, твърде сложно и по-ниско!
За път ако аз трябваше да избирам, бих гледал конкретните коли в какво състояние са и цената и така
Успех0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеТогава и аз да кажа за да стане обърквацията пълна.
Според мен Митсубишито е по-високо отдоло точно защото няма цели мостове и дифиренциялите не висят под средната линия на гумите.
За бързо каране по черни пътища Паджерото се представя по-добре.
Не мога да ги сравнявам по здравина защото не съм подържал нито едното нито другото.
(говоря по-принцип, а не конкретно)
Независимото окачване клиренса (минималната височина) не е Само в една точка (както е при патрула в примера), а е навсякъде - носачите, мястото на закрепването има, защитата на диференциала/картера - всичко. Като следствие ако аз (с целите мостове) мина през място (да речем коловоз) по високо от клиренса ми, то най-вероятно няма да го оцеля с дифа (например камък), а и да го оцеля (късмет
) той е доста здрав и с малка площ и най-вероятно ще мина, докато при независимото окачване (поне на Нивата която съм имал
) като минеш през подобно местенце, нема нема
все ще се опреш, а ако е кал или сняг - ела да видиш Булдозер - бута де що има напред и колите с цели мостове бодро я обикалят
(изпитал съм го на собствен гръб).
А иначе има камиончета за Баха-та с невероятни клиренси и ходове (с независимо окачване естсетвено - нали движат с 200) , но за тях разговора е Друг, те трябва да се срваняват с други Дзверове (с цели мостове) който пък са в небесата (но да, не могат да вдигат 200
)
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнениеПо т.т. данни клиренсът им е еднакъв.
С тази разлика, че при Патрола нямаш никакъв проблем да направиш един 2 или 4" лифт и да мушнеш едни по-големи гуми. А Паджеро ІІІ ... който обича приключенията, може да се пробва да лифтова независимо окачване ...
Не съм виждал лифт за такова Паджеро но ако съдя по лифтовете на пикапите със зависимо окачване на по 6 и 8 инча, не е много сложно. Новото ГЧ също го вдигат успешно на 4" и кита е дори по евтин от старото с цели мостове.
Коментар
-
До: Nissan Patrol GR 3DI Turbo или Mitsubishi Pajero-III 3.2 Di-D !?
Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнениеЕ тук не съм съгласен
(говоря по-принцип, а не конкретно)
Независимото окачване клиренса (минималната височина) не е Само в една точка (както е при патрула в примера), а е навсякъде - носачите, мястото на закрепването има, защитата на диференциала/картера - всичко. Като следствие ако аз (с целите мостове) мина през място (да речем коловоз) по високо от клиренса ми, то най-вероятно няма да го оцеля с дифа (например камък), а и да го оцеля (късмет
) той е доста здрав и с малка площ и най-вероятно ще мина, докато при независимото окачване (поне на Нивата която съм имал
) като минеш през подобно местенце, нема нема
все ще се опреш, а ако е кал или сняг - ела да видиш Булдозер - бута де що има напред и колите с цели мостове бодро я обикалят
(изпитал съм го на собствен гръб).
А иначе има камиончета за Баха-та с невероятни клиренси и ходове (с независимо окачване естсетвено - нали движат с 200) , но за тях разговора е Друг, те трябва да се срваняват с други Дзверове (с цели мостове) който пък са в небесата (но да, не могат да вдигат 200
)
Винаги съм си мислил че на Нивата в коловозите и опира по често задния диф.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар