Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не се уредих с "Малибу".

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не се уредих с "Малибу".

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    "Импалата" требе да си е баш... среден клас семейна колица, каквито вече почти не правят, защото семейните предпочитат СУВ-чета и ВАН-чета. Освен мен в такива коли забелязах да се возят само "афроамериканци"
    Не забравяй,че най-купуваната кола в Щатите е Камрито на Тойота,а тя е точно в класа на Скокльо.Класа го карат,но не натискат на Импала.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      От: Не се уредих с "Малибу".

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Тази вероятно е 3.5, 211 коня, четирискоростен автоматик. Вероятно с flexfuel емблемка отзад, за гориво Е-85.
      Не съвсем. Тази беше с шестскоростен хавтоматик:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121359.jpg
Прегледи:2
Размер:106.6 КБ
ID:5404819 и двигател-въздържател (не обича алкохол) 3,6 л.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121362.jpg
Прегледи:1
Размер:129.6 КБ
ID:5404820
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:060820121353.jpg
Прегледи:1
Размер:94.7 КБ
ID:5404821Натиснете снимката за да я уголемите

Име:060820121354.jpg
Прегледи:1
Размер:97.9 КБ
ID:5404822
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        От: Не се уредих с "Малибу".

        Е, значи не е била най-базовата

        Шефе, импалата не е съвсем в категорията на Камри-то. Там се бори малибу-то. Импалата се води по-голяма, някъде в габаритите на Хюндай Азера или Тойота Авалон.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: Не се уредих с "Малибу".

          Колата ми я сервираха в подземен гараж някъде и центъро на Манхатън, като един "афроамериканец" изтича с разперени ръце, спря трафика на улицата и с викове "Go ! Go !!" и нещо от сорта "Нема страшно, всичко й е автоматично на тая кола", ме напъдиха да плувам под вече побеснелите клаксони на чалмати таксиджии Намерих местенце да спра зад някакъв разтоварващ камион, да наглася GPS-а и седалката, веднага ми почука на стъклото полицай Леля хамериканка го успа нещо, и така потеглихме... В Холанд-тунела се оказа, че не светим, нищо, че уж всичко се прави само . Тук ме осени гениалната идея - "Ми нали имах "Хлопел" някогаж, бре ?" Да ! Врътката за фаровете е на таблото отляво на волана - хоп на "auto" и ето - имаме си фарове .

          Както се вижда на снимката в предходния пост, скоростният лост има позиция "low", което се показва на таблото с "L":
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121359.jpg
Прегледи:2
Размер:106.6 КБ
ID:5404824
          Туй, разбира се, не са "бавни" по смисъла на 4х4 "доктрината", а прави кутията в ръчен режим, който обаче се сменя от волана:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121360.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5404825
          Тук, под "автопилота" отдолу има две лостчета - за по-високи и за по-ниски предавки, като на таблото се показва и самата предавка - на снимката е на "6-та скорост". Можеш да включиш на "бавни" когато си искаш - кутията замръзва на предавката, на която е в момента и трябва да ги сменяш ръчно.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #20
            От: Не се уредих с "Малибу".

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            ...в такива коли забелязах да се возят само "афроамериканци"
            Големи, широки, подходящи за "дългогабаритни" шофьори, относително евтини, с относително евтини части. Особено евтини на старо.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              От: Не се уредих с "Малибу".

              "Импалата" я правят от другата страна на това:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1023.JPG
Прегледи:1
Размер:70.0 КБ
ID:5404826
              т.е. тук:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:050820121349.jpg
Прегледи:1
Размер:132.4 КБ
ID:5404827

              Е, не в Niagara Falls, разбира се.
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #22
                От: Не се уредих с "Малибу".

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Е, значи не е била най-базовата

                Шефе, импалата не е съвсем в категорията на Камри-то. Там се бори малибу-то. Импалата се води по-голяма, някъде в габаритите на Хюндай Азера или Тойота Авалон.

                А може и да греша аз ма ме сьмнява.Импала с Авалон е мммммм ще прозвучи грубо и ще трябва да ме триеш.Ако говорим за наемане май са в различни класове,ако ги мерим с рулетката става,но там може и аз да се намеся с 20 годишна кола и бия с 3 такова.

                Едит: Трия, трия
                Не стреляй по линейката сега.
                Последно редактирано от Goblin; 07-09-12, 18:42.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Не се уредих с "Малибу".

                  Мноу голЕм волан (нещо към 60 см. диаметър), май само старите "Волги" имаха такъв:
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121366.jpg
Прегледи:1
Размер:155.4 КБ
ID:5404828
                  "Ръчната" спирачка е "крачна" (краднали са от Бенцбоса), но се освобождава не с ръкохватка, а с повторно натискане на педалчето.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121363.jpg
Прегледи:1
Размер:190.4 КБ
ID:5404829
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не се уредих с "Малибу".

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    "Ръчната" спирачка е "крачна" (краднали са от Бенцбоса), но се освобождава не с ръкохватка, а с повторно натискане на педалчето.
                    [ATTACH=CONFIG]489423[/ATTACH]

                    Повечето са така тук,на Буик е с копче до скоростния лост,как сьм го псувал само аз си знам.


                    А защо му е вдигнат предния капак,какво и стана?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не се уредих с "Малибу".

                      Сега малко вЧеПЕтления от каране: вози много добре, в купето не се чува нищо, включително и по пътища, плачещи за намесата на Бате Бойко:
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:280720121269.jpg
Прегледи:1
Размер:114.5 КБ
ID:5404830
                      Да вземем да им го изпратим (Бойко) там, а ?
                      При опит да я изръчкам, щях да стигна до печалните изводи на Бенцбоса, че колата не върви, ама погледнах скоростомера и побързах да натисна спирачките. Включих на "бавни", демек ръчен режим и пробвах пак - аха, ето къде се крие шестачето със залепването на седалката като при излитащ самолет . Според мен - явно много балансирана скоростна кутия, неясно чие производство, набира плавно и се засилва здраво. Открих някакво шосе, водещо към Атлантик сити, по което никой не спазваше ограничението 75 mph и пробвах нЕкои пИнизи, вкл. изключени ESP-та, тракшъни и де що бутон OFF имаше за нещо. Да ! Спете спокойно, деца ! Има, още има хамерикански автомобили, отговарящи на наивните ни детски представи .
                      Ужасът дойде, като тръгнах да слизам от магистралата - такова някакво несигурно, смахнато-въртеливо поведение не съм срещал никъде . Хем си включих обратно всички ЕСП-та и т.н. Изобщо на завои това нещо не се държи, ама никак, добре. Язък му за предното предаване .
                      Иначе вътре - кожичка, изглеждаща истинска, меки, тапицирани табло, кори на вратите, таблото даже с някакъв, според книжката "истински" махагон, изглеждащ твърде ментарджийски, но все пак придаващ уют.
                      На въпроса, зададен от семейството: "Би ли си купил такава кола ?", без особено да се замисля, отговорих: "По-скоро, НЕ "
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не се уредих с "Малибу".

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Изобщо на завои това нещо не се държи, ама никак, добре. Язък му за предното предаване .
                        Нали знаеш - кола без кардан и жена без цици в кьщата си не искам...........Това на АМЕРИКАНСКА КОЛА и то с името ИМПАЛА.Сьщото като да и сложиш и бьгав мотор на МУСТАНГ.Да го крьстят някак си и клякам,но ИМПАЛАТА са я развалили меко казано.

                        Кажи за капака,какво и изпляка на кола под наем?


                        на Спонса,той си знае защо.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не се уредих с "Малибу".

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          "Ръчната" спирачка е "крачна" (краднали са от Бенцбоса), но се освобождава не с ръкохватка, а с повторно натискане на педалчето.
                          На Соната-та е същото.

                          А бенцовете - на по-новите не се ли освобождава пак с натискане на педалчето ? Ей, забравил съм...
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не се уредих с "Малибу".

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Кажи за капака,какво и изпляка на кола под наем?
                            Ако имаш предвид, защо съм й вдигнал капака - за да й снимам двигателя
                            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Не се уредих с "Малибу".

                              Тук сме на гости на хамерикански дядо, който знае какво да си купи - едно за себе си и едно за бабата:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:070820121364.jpg
Прегледи:1
Размер:183.4 КБ
ID:5404831
                              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Не се уредих с "Малибу".

                                Аз няма да си играя вече с вас,ГОБЛИН ме трие

                                Пускай тема АВАЛОН срещу Импала или защо едното е това което другото вече не е.


                                ГОБЛИНЕ,много си лош,а знаеш,че имам да те черпя.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X