Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с паленето.

    Клапаните ги оправих, белезите също ги проверих...а аванса как да го проверя?
    Колкото до дюзите може да пребързвам наистина защото по другите форуми чета, че колегите който са имали проблем с дюзите колите им и на топъл двигател са прекъсвали, а моята като запали и си работи нормално (стига да запали де)

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с паленето.

      Първоначално публикуван от дако Преглед на мнение
      ...а аванса как да го проверя...
      С индикаторен часовник. Добрите дизелджии го правят на слух.
      Няма да можеш да се оправиш сам. Затова направи това което можеш - още един път проверка на свещите - свалени и една по една, ходи ли тока на шината, колко време и прозрачен маркуч на излишната нафта.
      Ако там всичко е ОК пак пишеш.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с паленето.

        Виж пак въздуха!Форсирането може да е от предъвкване на въздух през ГНП!Провери да не ти прави вакуум отдушника на резервоара!Реглаж дюзи ,евентуално разпръсквачи!Инжектора дали работи на ГНП!Това са малко идеи,мисля че е нещо елементарно!Дизелите правят ефекта "дърпане на въздух без теч"проблема може да е във всяка една връзка по горивопроводите,а също така и от някой маркуч,свалял съм маркучи на дизели отвън перфектни отвърте набъбнали почти без отвор на места!Почвай наред отзад напред,или обратно и отстрани всички елементарни проблеми ,които откриеш!След това тествай помпа и дюзи ,ако се наложи!Някои от колегите са прави и за клапани,но мисля ,че това трябва да се види накрая,въпреки ,че е важно -клапаните обаче не са ти така от вчера или откакто имаш проблем!Успех!
        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с паленето.

          Тез дни имах доста ангажименти и не ми остана време да пиша и сега като съм малко по свободен да споделя за проблема си. Понеже съм си любител монтьор, проверих всичко каквото ме посъветвахте колеги, въздух, свещи, компресия, клапани, центровка, че някой неща и по два пъти ги гледах и... абе всичко си наред, а сутрин пали трудно и това си е. И общо взето нещата започнаха да не ми харесват защото отиваше проблема към помпа или дюзи, но дюзите ги изключвам защото като запали си работи добре без да прекъсва и при положение, че остана помпата реших да спра да се правя на майстор и да я закарам на истински такъв. Вчера я закарах и днес като се чухме майстора каза че и той имал съмнения за помпата по специално за пусковите и количества. Но понеже е отпускарски сезон ще видим кога ще може да я качи на стенд да я провери.

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с паленето.

            Инжектор ,ел.клапан или ротор ?Пиши какво сте открили ,че автодиагностиката си е краста,а и ти ще си решиш проблема!УСПЕХ!/пусковите количества се подсигоряват от горивопровода и филтъра,за нормална помпа130атм.за комън рейл1200,1300атм./
            Последно редактирано от faster; 07-07-12, 00:36.
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с паленето.

              Колега и аз карам с такъв мотор 1.7 исузу,само че сложен на Астра!Зимата си пали без проблем,обаче какво се запъна преди едно лято неще и неще!Чисто нов акумулатор,пална един път и дотам!Занесох я на майстор оправи я,след седмица,пак тей!Докато не намерих,че една жица се е прекъснала,която е за подгряващите свещи и като запаля,пак подгряват,постоянно и изтощава акумулатора!Ако успея,ще ти снимам за кои става на въпрос утре А,ако я буташ,пали ли веднага,защото,моята като я бутна на метър и тя си запали,пробвай и твоята на бутане Успех,с отстраняването на проблема
              Последно редактирано от Driftacha; 07-07-12, 01:22.
              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с паленето.

                Сега,се сетих за един клип,когато имах проблеми с астрата и търсех нещо из нета,та намерих ей това : http://www.youtube.com/watch?v=AQfsH...7sпалене след дълъг престой и на клипа,е показана,проверка на дюзите,та не е лошо,да провериш и ти така,дали всяка една от дюзите ти пропуска гориво
                Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с паленето.

                  Днес си взех колата от майстора - диагноза: малко пусково количество на нафта от помпата дължащо се на износен елемент. Не са сменяли въпросните елемент а са вдигнали малко количествата на пусковата нафта - как... незнам. Ефекта: по добре пали от преди да им я закарам, но не както би трябвало на "точка" и като и дам газ отзад си изпушва ама много си изпушва което никак не ме радва. Но така ще се кара за сега.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с паленето.

                    Турбото,работи ли?На моята,не работи ама всеки ден си я карам без турбо,като я настъпя на трета със 80(без турбо,пак повтарям) на 4500 оборота,отзад излиза чак тогава черен дим и то не толкова гъст Иначе,турбото сигурно оста му се е разбила и перките опират в стените на турбото!Сега не сам свалял тръбата отпред пред турбото,за да видя че не се върти,ама не се чува никакво Трябва да сваля някой ден,да видя,дали се движи перката Поздрави!
                    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с паленето.

                      Първоначално публикуван от дако Преглед на мнение
                      ... и като и дам газ отзад си изпушва ама много си изпушва...
                      Сега ще установиш и, че гори повече.
                      Увеличена е максималната порция при пълно натоварване, което от своя страна кара променливорежимния регулатор да увеличи максималната стартова порция. Тоест, във всички режими получаваш повече гориво, което не може да изгори напълно и излиза на сажди.
                      Не е трябвало да се пипа там.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с паленето.

                        Понеже проблема не беше в мята компетенция затова я закарах на майстор, каква е била алтернативата не знам - може би друга помпа?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с паленето.

                          Най -добре е друга помпа!Търси познати дизелджии или поне сериозни,дето е малка вероятността да те прецакат,че един такъв искаше да ми прави едно време основен ремонт без да знае ,че сме колеги и се занимавам с ДВГ-та,мотора имаше 24атм .компресия на всички цилиндри,а бях оставил колата просто за реглаж дюзи и помпа!Пълно е с измамници ,внимавай!Това дето казва колегата за помпата е вярно,а и ти ще усетиш ,че е така по вървенето и по разхода!Направи консултация с ДизелЦЕНТЪР Драгалевци,едно време бяха много добри,дано и сега е така, Цецо Дизела работеше и правеше и първите дизелови бегачки ,сега незнам, не карам дизели отдавна и завинаги!Успех с решаването на проблема!
                          Последно редактирано от faster; 08-07-12, 19:24.
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с паленето.

                            За рзхода ще видя като я покарам малко, а там където я правиха само с дизели си се занимават хората имат си стендове проверяват си помпи, дюзи... като цяло се водят за добри майстори тука по нашия край. Но както се казва времето ще си покажи какво и как са направили

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с паленето.

                              Как оправи луфтовете на клапаните,пулове ли купува?
                              Калин Владов,09РСПБЗН

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с паленето.

                                Не шлайфах ми ги на ... някакъв шлайф но забравих как се казваше.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X