Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето.

    Темата ми не е за 4х4 форум, но понеже знам,че тук има много знаещи и можещи колеги ще помоля за съвет.
    Става въпрос за 1,7тд исузо мотор на вектра Б. Започна да пали когато си иска. Обикновено си пали на точка както се казва, а сега върти като побъркана и не иска да запали. И като пробвам след час пак да запаля, пали макар и не на точка. И в началото за малко оборотите се вдигнат до към 1400-1500 и после си паднат до нормалните за празен ход. И като е запалила вече си работи нормално. Като я загася и искам да запаля пак пали но пак не на точка. Значи свещите са проверени работят, направих и профилактика с една добавка на "лик и моли" за почистване на дюзите, след профилактиката се беше пооправила за няколко паления. После пак спря да пали, пак профилактика с добавката, но но вече без ефект. Какво мислите колеги- помпа, дюзи... от къде може да е проблема?

  • #2
    От: Проблем с паленето.

    8 клапановото исузо обира луфта на смукателните клапани,и симптомите са много трудно студено палене.Провери ги на СТУДЕН мотор.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с паленето.

      Благодаря за съвета колега.
      Порових малко и намерих: 0,15 за смукателните, 0,25 за изпускателните- само дето не знам дали са за моя мотор тез хлабини или са за опелския.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с паленето.

        Защо не започнеш от елементарните възможности?
        1. Въздух в системата( в горивото). Докато го изкара се чуди.
        2. Запушен горивопровод за обратната нафта. Дави и пак трудно пали.
        Даже двете точки ги размени. Исузо се славят с безупречния си дизел.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с паленето.

          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
          Защо не започнеш от елементарните възможности?
          1. Въздух в системата( в горивото). Докато го изкара се чуди.
          .
          И аз мисля в тази посока.
          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с паленето.

            Тия дават и друг проблем-електронната ГНП е нали-пропускат нафта по снопа с кабели,та до буксата на компа,оттам вътре...Ако не си с ел помпата,го пропусни.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с паленето.

              С обикновената помпа съм-и да в началото мислех за въздух но като и правих профилактиката с добавката колата работи само на добавка в мисъл, че и бях изкарал маркучите направо от помпата и пак не пали както трябва, та затова изключих въздуха и търся проблема др.
              Колега kalin09 сега тъкмо си проверих клапаните-всички са понатегнати с по пет десети, смисъл смукателните по книжка трябва да са 0,15 а те са 0,10, изпускателните по книжка 0,25 а те са 0,20. Но няма такъв дето да няма хлабина и да стои постоянно отворен, тези разлики които ги имам биха ли оказали ефекта за които говориш?

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с паленето.

                Не,само отворен ще те бъзика.Може да смуче въздух от самата помпа,тестваите я на вакуум.
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с паленето.

                  Инпровизирах едно подобие на тест и утре ще видя какво е станало.
                  Но се съмнявам да е въздух, защото по време на опитите ми за палене - когато въртя,въртя и не пали като отвия тръбичките на дюзите си кара нафта до тях.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с паленето.

                    Ами обратната нафта ?
                    Когато докара гориво до дюзите - пали ли веднага след стягането?
                    С каква помпа си - ЛУКАС или БОШ ?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с паленето.

                      Там е работата не пали-затова мисля че не е въздух. Както писах в началото след като запали и леко се форсира за около една две секунди, това при положение че не подавам газ. А помпата не я знам каква е!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с паленето.

                        Помпата е Денсо маи
                        Калин Владов,09РСПБЗН

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с паленето.

                          Да се премери компресията.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с паленето.

                            Теста на помпата е добър смисъл проблема с въздуха го отхвърлям.Колкото до компресията, колата си върви нормално, не гори масло. За сега съм се спрял на вариант - пикаещи дюзи. И понеже не мога да проверя в домашни условия ще трябва да почакам до понеделник........... А как стои въпроса с профилактиката им?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с паленето.

                              Първоначално публикуван от дако Преглед на мнение
                              ...Колкото до компресията, колата си върви нормално, не гори масло...
                              Такива прибързани заключения могат само да те объркат. Всяка една система, или механизъм, от който зависи паленето се проверява с абсолютна сигурност и тогава се отхвърля. "Компресията", освен насока за състоянието на групата бутало - цилиндър, дава насока и за състоянието на ГРМ. Оправи ли луфта на клапаните? Клапани с малък луфт стоят по дълго време отворени и влизат в другия такт!
                              Провери белезите на КВ, ГРМ и ГНП. И аванса на помпата.
                              Въздух в системата се отхвърля след монтирането на прозрачни маркучи.
                              Помисли пак правилно ли си тествал подгревателната система.
                              И има начин как да се тества помпата и дюзите в "домашни условия" с абсолютна сигурност. Но, това е последно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X