Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Американка на 10 години - коя и защо?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Американка на 10 години - коя и защо?

    Нямах намерение да пиша в тази тема, но в една друга тема се пишат едни много неверни работи и се налагат пълни глупости, като неоспорими истини! Аз съм тъп и не разбирам, та искам да ви задам един тъп въпрос на разбирачите тука! А кажете ми, защо BMW за американския пазар създадоха чудовищата от линията G Power, при положение, че си имат M Power (подготвят и М10)..?!! Защо в момента, а и за в бъдеще топ моделите на Мерцедес и Ауди, за същия американски пазар, се произвеждат окомплектовани с чудовищни "осмаци", "десетаци" и "дванайсетаци", а за европейския са със спънати хибриди (в сравнение с мощността на тези за САЩ)..?!! Кой нормален човек, би ритал "умряло куче" като американските автомобилни производители, набивайки толкова пари и технологии..?!! С кого се конкурират там произвеждайки такива чудовища и за какъв пазар се борят, при положение че тук ме убеждавате как всичко живо се е яхнало на малолитражки и японски бегачки и никой не ебава американските болуци...?!! Заради кого и защо Нисан създадоха новия Skyline GTR, а ТOYOTA смятат да върнат в производство легендарната Supra..?!! Подчертавам, че всичко това се предвижда или се прави само за пазара в САЩ! Обяснете ми сега автомобилните производители ли не разбират, или форумните разбирачи..?!!

    П.П. И за да не звуча голословно, и в същото време да не пълня форума с излишни цитати - влезте в сайта на кой да неамерикански автомобилен производител и ми обяснете, защо срещу най-доброто от продуктовите им линии (и като комплектация, и като изработка) пише: For US market only..?!!
    Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-06-12, 07:19.

    Коментар


    • От: Американка на 10 години - коя и защо?

      Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
      Нямах намерение да пиша в тази тема, но в една друга тема се пишат едни много неверни работи и се налагат пълни глупости, като неоспорими истини! Аз съм тъп и не разбирам, та искам да ви задам един тъп въпрос на разбирачите тука! А кажете ми, защо BMW за американския пазар създадоха чудовищата от линията G Power, при положение, че си имат M Power (подготвят и М10)..?!! Защо в момента, а и за в бъдеще топ моделите на Мерцедес и Ауди, за същия американски пазар, се произвеждат окомплектовани с чудовищни "осмаци", "десетаци" и "дванайсетаци", а за европейския са със спънати хибриди (в сравнение с мощността на тези за САЩ)..?!! Кой нормален човек, би ритал "умряло куче" като американските автомобилни производители, набивайки толкова пари и технологии..?!! С кого се конкурират там произвеждайки такива чудовища и за какъв пазар се борят, при положение че тук ме убеждавате как всичко живо се е яхнало на малолитражки и японски бегачки и никой не ебава американските болуци...?!! Заради кого и защо Нисан създадоха новия Skyline GTR, а ТOYOTA смятат да върнат в производство легендарната Supra..?!! Подчертавам, че всичко това се предвижда или се прави само за пазара в САЩ! Обяснете ми сега автомобилните производители ли не разбират, или форумните разбирачи..?!!
      Колега, G Power освен че се занимава с тунинговането на автомобили BMW няма нищо общо с BMW AG. BMW М GmbH е подразделението на BMW, която се занимава със спортни коли. Другият ти въпрос е защо топ моделите на премиум марките били с "чудовищни" двигатели? А, защо според теб започнаха(първо МБ, по-късно BMW и Ауди) да предлагат и дизели на американския пазар? Защо Форд започна да продава Фиеста на US пазара? От как галона стана ~$4 Америка не е това което беше.
      M57D30T1
      W450

      Коментар


      • От: Американка на 10 години - коя и защо?

        Марто що се дразниш само не ми е ясно.Кой па не излезе утре с фотото да тресне 5-6 снимки е ма на,после аз няма да коментирам пред тях.

        За да е по достоверно - избери ми паркинг пред някой мол примерно,дай ми координати и кажи в колко часа искаш снимката / 3-5:30 сьм тати и малкия спи / и после да си говорим кой форумен разбирач и аз на базата на какво я пускам тая тема.

        Закачаш Мерцедес,тук мога да се пробвам ако дьржиш.Преди доста време видях Ска хибрид,това как да го приемам?Ти ми кажи коя от всичките тия марки дето ги изброи вкарва коли тук с повечко от екстрите си и коя дьржава е с оскубани модели.Жокерче ако искаш - в Щатите са голички,средна хубост за Европа и за Азия са фрашкани.
        По вьпроса за това кой и какво купува или по-точно кой какво предлага мисля,че е ясно - пазара налага прелагането.То и в България обичаме коли по 500 коня,но колко такива се купуват на година там и колко тук?Тия колкото и да са го закьсали пак им остава по някой лев на някой и друг милион ненормалници които не им е проблем да се друснат за кола която си заслужава.

        Усещам ти логиката - Мерцедес натиска с големи мотори защото се бори сьс............... попьлни многоточието ако можеш,но не намесвай Ауди,че последно време много ги подкараха,а за Бавареца си знаем.

        Още едно жокерче защо пише Правено за Щатите - тук имат дадени изисквания които мнооооого малко европейски коли серийно производство ще покрият за да можеш да ги регистрираш.Обратното е лесно,от тук там става,пробвай от Европа за тук и да видиш на кое тук му викат Грей Маркет.


        Камера нали пуснах,брои ли какво минава по улицата?Утре чакай и снимки,ти само кажи какви ги искаш да не стане,че сьм хдил до Китайския квартал.
        Последно редактирано от BENZBOSS; 06-06-12, 07:40.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: Американка на 10 години - коя и защо?

          Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
          Колега, G Power освен че се занимава с тунинговането на автомобили BMW няма нищо общо с BMW AG. BMW М GmbH е подразделението на BMW, която се занимава със спортни коли. Другият ти въпрос е защо топ моделите на премиум марките били с "чудовищни" двигатели? А, защо според теб започнаха(първо МБ, по-късно BMW и Ауди) да предлагат и дизели на американския пазар? Защо Форд започна да продава Фиеста на US пазара? От как галона стана ~$4 Америка не е това което беше.
          Колега, само ми покажи официално къде в Европа се предлага G Power (въобще не ме брига кой го произвежда, а защо, въпреки, че го произвежда с благословията на BMW)..?!! Да давам ли линкове към сайтове, да видиш за какво иде реч или не ми разбираш въпроса наистина..?!! Относно Фиестата - ами още преди 30 години на американския пазар се предлага и продава успешно при това - Застава "Юго"... Какъв извод трябва да си направя в случая..?!! Ако не си схванал - почти всичко произведено за американския пазар в Европа е с двигатели над 300 коня (повечето над 400 задължително), а това хич не се вързва с това което се опитвате да ме убедите тука и то при положение, че тези модификации са предназначени само за там! Колко е голям пазарния дял на т.нар. малолитражки и какъв е годишния оборот на този дял, на фона на всичко останало...?!! Това което казвам е неоспорим факт (независимо дали става дума за бензинови или дизелови изпълнения) и искам да ми обясните каква е пазарната логика на фона на вашите твърдения, а не кой кога и какво започнал да внася (колко процента от продуктовите линии на посочените от теб марки са с дизелови мотори въобще)! Та това което казвам, ако не си схванал още е, че всичко живо се натяга, когато тръгне да прави нещо за САЩ! Въпроса ми е "Защо", при положение, че тук се твърди, че американските коли кучета ги яли..?!!
          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 06-06-12, 09:33.

          Коментар


          • От: Американка на 10 години - коя и защо?

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Още едно жокерче защо пише Правено за Щатите - тук имат дадени изисквания които мнооооого малко европейски коли серийно производство ще покрият за да можеш да ги регистрираш.Обратното е лесно,от тук там става,пробвай от Европа за тук и да видиш на кое тук му викат Грей Маркет.
            Я пак да пробвам... Чавдар нали не се се навърта наоколо ? Някой вече го написа някъде, ама дали тук беше - десетилетия наред европейци и японци тичат да догонват щатските стандарти и трудно се справят.
            Мерцедес натиска с големи мотори защото се бори сьс............... попьлни многоточието ако можеш
            Хората писаха по-горе: Вайпър, Корвет, Камаро, Кадилаци разни, Крайслер 300, Мустанги, пикапи, Ескалейди, Тахота, Събърбани и т.н., да, ама НЕ - нищо от изброените не става, явява се "сандък, бавно люшкащ се като неуправляем кораб" и т.н. Ако паднат цените на бензина, местните ще си продължат да си купуват малолитражки ? Пък ако стане бензинът 100 $ галон и всички яхнат коне и велосипеди - явно от коня по-добро "возило" нЕма...
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Американка на 10 години - коя и защо?

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              ... тук ме убеждавате как всичко живо се е яхнало на малолитражки и японски бегачки и никой не ебава американските болуци...?!! ...
              Хубаво си подпалил, ама вземи разгледай статистиките за продажбите.


              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:top20.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5382041


              Доколкото виждам, пазарният дял на GM, Ford и Chrysler при колите (Total cars) за 2011 и 2012 е общо около 17-18 %. Останалото са чужди марки, при които водещи са Тойота и Хонда ...
              Като потърсиш в Гугъл американските модели в тази класация, доста често срещаш думички като "fuel efficiency" и "compact". Нещо не се виждат модели с огромни мотори.

              Недей да си вадиш изводи от разни модели на БМВ, Мерцедес и Ауди, защото пазарният дял на тези марки се върти около 1% (за всяка поотделно) и изобщо не могат да се смятат за показателни за тенденциите.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                ...ами още преди 30 години на американския пазар се предлага и продава успешно при това - Застава "Юго"... Какъв извод трябва да си направя в случая..?!! .
                Отдавна не се бях смял така! Това няма да го коментирам, изобщо не ми се влиза в някакви безмислени спорове, особено с човек който виждам не е ходил и като турист там.
                M57D30T1
                W450

                Коментар


                • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                  Гагич ти ташак ли си правиш кво...............?

                  Аз ти пиша,че МЕРЦЕДЕС вкарва оскубани модели за тукашния пазар,Европейските имат повече екстри,а тия за Азия са с най-много от модел кола.Кой какво гони пак не хванах,нещо те е подгонило май тебе.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                    Марто те тия трите марки принципно не са за хора без пари и в щатите съответно пак. А там, както и тук, има достатъчно богаташи, но повечето хора са бедни. Та продажбите на големи двигатели може да са много, но не са ли 100 000 000 поне американците? и 10 000 000 да карат огромни двигатели, то останалите по-вероятно да не го правят. А от тея 10 000 000 само един да са европейски над 300-400 коня и продажбите на Мерц, Ауди и БМВ ще са на ниво... И пак си остава лесно да имаме масово малолитражки...

                    Коментар


                    • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Марто що се дразниш само не ми е ясно.Кой па не излезе утре с фотото да тресне 5-6 снимки е ма на,после аз няма да коментирам пред тях.

                      За да е по достоверно - избери ми паркинг пред някой мол примерно,дай ми координати и кажи в колко часа искаш снимката / 3-5:30 сьм тати и малкия спи / и после да си говорим кой форумен разбирач и аз на базата на какво я пускам тая тема.

                      Закачаш Мерцедес,тук мога да се пробвам ако дьржиш.Преди доста време видях Ска хибрид,това как да го приемам?Ти ми кажи коя от всичките тия марки дето ги изброи вкарва коли тук с повечко от екстрите си и коя дьржава е с оскубани модели.Жокерче ако искаш - в Щатите са голички,средна хубост за Европа и за Азия са фрашкани.
                      По вьпроса за това кой и какво купува или по-точно кой какво предлага мисля,че е ясно - пазара налага прелагането.То и в България обичаме коли по 500 коня,но колко такива се купуват на година там и колко тук?Тия колкото и да са го закьсали пак им остава по някой лев на някой и друг милион ненормалници които не им е проблем да се друснат за кола която си заслужава.

                      Усещам ти логиката - Мерцедес натиска с големи мотори защото се бори сьс............... попьлни многоточието ако можеш,но не намесвай Ауди,че последно време много ги подкараха,а за Бавареца си знаем.

                      Още едно жокерче защо пише Правено за Щатите - тук имат дадени изисквания които мнооооого малко европейски коли серийно производство ще покрият за да можеш да ги регистрираш.Обратното е лесно,от тук там става,пробвай от Европа за тук и да видиш на кое тук му викат Грей Маркет.


                      Камера нали пуснах,брои ли какво минава по улицата?Утре чакай и снимки,ти само кажи какви ги искаш да не стане,че сьм хдил до Китайския квартал.
                      Нямам никакво намерение, да споря с теб на тема "Мерцедес" - няма смисъл - знам колко си болен на тази тема и колко много знаеш и си видял лично (респект)! Никъде не съм споменал думата "екстри" а окомплектовка и качество! Под "окомплектовка" имам предвид моторите под капака и всичко свързано с тях, а не нюанса на кожата и дървото в салона... Ти ми говориш какво виждаш в щатите, а аз какво виждам тук и то е преебан, до преебан Мерцедес, Ауди и БМВ по пътищата ни и то говорим за коли на по максимум 5-6 години! Преди месец ходих до "Балкан Страр" - опашки братле! Опашки във сервиза и се записват за месец-два напред, щото монтьорите не могат да смогнат! Смятай какво е по частните сервизи положението... Искате да си говорим за Тойота..?!! Ами да си говорим! Кумеца ми има "Адвенсис" правен за руския пазар - няма нищо общо като окачване с това което се продава в Европа (всичко е подсилено и презастраховано х2)! Какво излиза и какъв извод трябва да си направя от този факт..?!! Че Тойота в Европа не струва или, че правят истински неща само когато им изнася и нямат друг избор..?!! Ако не си схванал тезата ми до момента - американското автомобилостроене е в ръцете на европейци (на някой им се изредиха по няколко вече)! Та същите европейци няма как да си пре*бат европейските марки, за сметка на новопридобитите американски такива! Затова и когато говорим за истински американски коли трябва да гледаме как стоят нещата до края на 80-те и началото на 90-те! А смятам си наясно как са стояли нещата тогава, за разлика от хора които имат претенциите да я работят тая работа от 15 години...

                      Коментар


                      • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                        Първоначално публикуван от josecuervo Преглед на мнение
                        Отдавна не се бях смял така! Това няма да го коментирам, изобщо не ми се влиза в някакви безмислени спорове, особено с човек който виждам не е ходил и като турист там.
                        Що да не го коментираш бе колега - факт е! Провери го!

                        Коментар


                        • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                          Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                          Ако не си схванал - почти всичко произведено за американския пазар в Европа е с двигатели над 300 коня (повечето над 400 задължително), а това хич не се вързва с това което се опитвате да ме убедите тука и то при положение, че тези модификации са предназначени само за там! Колко е голям пазарния дял на т.нар. малолитражки и какъв е годишния оборот на този дял, на фона на всичко останало...?!!

                          ............... че всичко живо се натяга, когато тръгне да прави нещо за САЩ! Въпроса ми е "Защо", при положение, че тук се твърди, че американските коли кучета ги яли..?!!
                          Средна цена на Шеви и средна цена на Мерцедес при положение,че едното го правят едни,а другото други.Ти би ли платил 40 000 за кола 120 коня?Или за кьса С класа / такова нещо тук няма,няма кьсо 500 сьщо /.

                          Какво значи Кучета ги яли?Аз спокойно ви питам - коя кола от кой клас сьпоставяте с Японката в класа и гГерманката?Кой какво налага като и камера пуснах,брой и гледай какво виждам аз от тук и защо вьпроса ми е такьв.

                          Паркинг ми дай,не се бьзикам или ще си избера аз един в град около 5-6 милиона в Южна Калифорния.И няма да бия в Нюпорт,че там купуват повече AMGта от колкото целите Щати взети заедно.

                          Не ви харесва темата,сьгласен,но пьк и коментари от рода на Е на тоя с люспестата много му е зле............е па кое му е добрето,но има мерак,кефи го кара,жив и здрав.

                          Аз по вашата логика да почна ли да твьрдя,че от Мерцедес по-добро няма?Щото разбираш ли най-после ми се появи проблем,зацикля ми нещо помпата на централното на 320ката и трябва да смажа някой кабел?


                          Отварям прозореца и глегам японки,Наемам и ми дават такава,гледам статистиката и пак така,пускам ви камера и там сьщото...................е и на мен не ми харесва ма на,живот,кво да го прайш
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                            Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                            Затова и когато говорим за истински американски коли трябва да гледаме как стоят нещата до края на 80-те и началото на 90-те! А смятам си наясно как са стояли нещата тогава, за разлика от хора които имат претенциите да я работят тая работа от 15 години...
                            упс,я кажи в коя категория да вьржем Е или С в тия години и да видим кое още се движи.За пикап не споря.

                            И темата е ДЕСЕТИНА ГОДИШНА,90те по ми бият кьде дваесе и горница
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              Що да не го коментираш бе колега - факт е! Провери го!
                              Как пък веднъж не съм срещал Юго там, дори и в джънк ярдовете, и не съм чул някой да спомене за тази "успешна" марка там? Виж стари МБ, Ауди, че и Рено даже съм срещал, ама Юго не, а не е като да не съм пообиколил за 4 години държавата?
                              M57D30T1
                              W450

                              Коментар


                              • От: Американка на 10 години - коя и защо?

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Хубаво си подпалил, ама вземи разгледай статистиките за продажбите.


                                [ATTACH=CONFIG]460137[/ATTACH]


                                Доколкото виждам, пазарният дял на GM, Ford и Chrysler при колите (Total cars) за 2011 и 2012 е общо около 17-18 %. Останалото са чужди марки, при които водещи са Тойота и Хонда ...
                                Като потърсиш в Гугъл американските модели в тази класация, доста често срещаш думички като "fuel efficiency" и "compact". Нещо не се виждат модели с огромни мотори.

                                Недей да си вадиш изводи от разни модели на БМВ, Мерцедес и Ауди, защото пазарният дял на тези марки се върти около 1% (за всяка поотделно) и изобщо не могат да се смятат за показателни за тенденциите.
                                Чаво, приемам изнесените от теб данни, но какви са причините за тях..?!! Лошото качество на американските автомобили или икономическата криза (обедняването на хората) и високите цени на горивата!?!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X