Обява

Свий
Няма добавени обяви.

AMAROK

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: AMAROK

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    Aмарока е с нов заден мост. Изпратиха го от Германия и не вие. Разбрах защо е сменех целия- този мост няма "прасе". Подписах документ за гаранционният ремонт. Най-отдолу пишеше 12000лв с ДДС. Бахти и моста...
    Дано този новия да не даде фира извънгаранционно.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • От: AMAROK

      Забравих да споделя, че при обслужването (смяна на масло на мотора) , което съвпадна със смянаат на моста, "наляха" и нов софтуер на двигателя.
      Не знам от това ли е но разхода падна с повече от литър при последното пътуване, а и се усеща, че колата върви повече.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • От: AMAROK

        Да не са сложили нещо с 1-2 зъба повече на короната. Помниш ли старото отношение обороти към скорост?
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: AMAROK

          Тарга не съм броил зъбите, но идеята ти да проверя не е лоша. Просто трябва да включа предното на асфалта и ще се разбере.
          Последо като са ми сменяли софтуер беше на една Х5. Резултата беше кофти.
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • От: AMAROK

            Майтап да се объркали и да са сложили по бавен. Тъкмо ще ги накараш да сменят и предния. Все пак новото си е ново.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: AMAROK

              Смяната на нов софтуер= 163-180 Има акция по въпроса обаче Vw-BG си траят На моя вълк смениха мозъка (мехатрона) уж, непожелха да попълнят книжката. Смяната се наложи заради излизането на една грешка един път. Иначе съм супер доволен от Вълка.

              Коментар


              • От: AMAROK

                Относно софтуера е възможно това.На мен ми се е случвало с Опел Корса 2011г.След смяната с новият софтуер разхода падна,колата потръгна.А беше вкарана за ослужване на 30 000км за масло.Беше гаранционна.

                поздрави

                Коментар


                • От: AMAROK

                  Имах нягога Х5, което вървеше много добре при много добър разход. При някакво посещение в сервиза му налаха нов софтуер при което пак вървеше, но не по-добре от преди и вдигна разхода с близо 2литра. Това стана при пловдивските дилъри на БМВ за които аз лично не мога да кажа нищо хубаво за работати които съм имал с тях.
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • От: AMAROK

                    Този път да се похваля-Амарока вече си е направо друга кола. Няма виене и тресене. Изчезна и луфта в трансмисията който си го имаше от чисто нов. Явно моста някой амиго в Аржентина го е сглобил грешно още в завода.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • От: AMAROK

                      Да допълня темата с едно лично мнение относно Амарок-а . Имах възможност да карам за един цял ден (тест драйв) Амарок с най високото оборудване и със 8 степенната скоростна кутия .Изминах 265 км както градско така и извън градско - малко по магистрала ( Сф- Вакарел-Сф) ...ако може да се нарече магистрала де .
                      Изцяло задачата ми беше да сравня Амарока с един друг японски пикап от (уж) висок клас и на същото високо ниво на оборудване -пак със автоматик (5 степенен) модел 2012 год - т.е . не сравнявахме кон с кокошка а кон с кон .
                      Какво да ви кажа - европейското си е европейско !
                      1.Интериор и функционалност в купето - абсолютно по добре пипнат и с модерен тон а не оня "копи-пейст" фасон който го слагат на всички джапански пикапи ,материалите вътре са на коренно различно по качество ниво .уредите на таблото са на техническо ниво от 2012 а не от 2005 (примерно) със разнообразни функции ,лесно достъпни менюта ,ясно видими бутони и регулатори и нещо което при джапанските го няма и много ме дразни тук е решено - БУТОНИТЕ ЗА СТЪКЛАТА И ОГЛЕДАЛАТА ВЕЧЕР СВЕТЯТ .Ергономичността е май основното което е следвано в концепцията за вътрешното разпределение .Седалките са удобни и се регулират на всички страни (предните) а задната седалка - на нея просто може да се стои нормално а не като на японската - все едно си на пейка с тапицерия .Въпреки че дисплея на японеца е с тъч скрийн и други "уж" ню екстри ,качеството на саунд-а на музиката на Амарока е абсолютно на по високо ниво .
                      2.Двигател и окачване - тук разликата е от небето до земята .8 степенната кутия не може да се усети кога сменя предавките ,няма и характерната за 4 цилиндровите турбо дизели турбо дупка .Много по тих е двигателя от японеца естествено и за голяма моя изненада - по бърз и по икономичен - на магистралата вдигнах 210 км (максималното му изцеждане) при 190 км/ч на японската ми каруца .Средния ми разход беше 8,9 л/100 км за целия пробег при твърдите 11,0-11,7 л/100 км при японеца (който вече 45 хил.км не показва по различно) .
                      Окачването на фолкса е доста по пипнато - няма и помен от люлеенето характерно за пикапите ,а постоянното 4х4 дава много по висока стабилност и скорост във влизането в завои в които японеца едно че свири гуми като бесен ами и веднага контрола на тракцията се задейства .

                      3.Екстериор - товарния отсек на фолкса е малко по широк и по удобен за товарене , има някои дребни и елементарни глезотийки които ти правят живота по приятен и за които джапанците не са помислили - примерно има куплунг за запалка за 12 в в товарния отсек ,фабрично си идва със много по качествена пластмасова вана на товарното отделение .Фолкса има разнообразни възможности от избор на джанти и гуми - от 16 до 20'' ,докато японеца само 16 и 17'' .Монтажа за теглича е решен фабрично по много по рационален начин и др. още .

                      4. Поведение извън пътя - поради факта че това беше тестов автомобил не си позволих да го ръчкам по драки и канавки но на достатъчно големи коловози със силни наклони и въпреки шосейните гуми си минаваше препятствията достатъчно гладко или не по лошо от японеца .

                      Та с една дума фолкса си е много по за предпочитане от японеца и почнах да съжалявам че имам още 3 години до края на лизинга за японеца ...но май може да размисля и въпреки че ще се набутам ако се прехвърля на фолкса , не мисля че бих съжалявал !

                      Дано не съм раздразнил заклетите привърженици на японските возила ,но фактите са си факти !

                      Коментар


                      • От: AMAROK

                        Убивай го тоя японец и си вземи това съвременно чудо. За всичко това което описваш като недостатъци при японеца, си има логика.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • От: AMAROK

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          ... За всичко това което описваш като недостатъци при японеца, си има логика.
                          Каква е логиката? По ниска цена, или?
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • От: AMAROK

                            И двете, но по-скоро "или".

                            Аз, за себе си, между редовете на последния пост на Джамбазов (който явно е в отговор на предишния пост), си направих следното заключение - колкото по-просто, толкова по-надеждно.

                            п.п. Не съм се качвал в Амарок, или в японски пикап '12-та г. Обаче съм се качвал в Ситроен С5. Има си модерни уреди и светещи копчета, ама копчетата са 72 на брой. Това прави ли го по-добър от Хонда Акорд, например, с нейните мнооооооого по-малко уреди и копчета?!

                            п.п.п. И моите копчета за стъклата не светят, но ... са си в същия външен вид, и техническо състояние, както преди 18 години, когато са ги монтирали в колата
                            Последно редактирано от krasi-mir; 03-09-13, 10:25.
                            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                            Коментар


                            • От: AMAROK

                              От Японец до Японец има разлика, но това което ми прави впечатление, че сравнението е най-вече по комфорт. След 10-тина години пак виж кое как ще е. Иначе и на ме Амарока ми изглежда симпатичен.

                              Коментар


                              • От: AMAROK

                                И за едното и другото има клиенти. Вкарай го това в една кариера да работи на трисменен режим и да го кара който свари и да се обслужва с маслата за белазите и след време пак да си говорим...
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X