На Дакар се нагледах на Амароци.
Ползваха ги организаторите на ралито, доста от местните участници за асистенски и забелязах, че почти всички нови пикапи в Аржентина , Чили и Перу са Амарок. Това едвали е случайно.
Посетих шоурум на ФВ и след тест драйв реших да си купя такъв пикап. Противно на мойте очаквания двулитровият мотор не отстъпва на трилитровите на исузу и тойота, даже ми хареса повече!
Моля който знае нещо за Амарока да пише...
Двигателя е ясен кой ще е - 163 кс. Но от там нататък има много неизвестни за мен:
1. Коя трансмисия?
2. Кое окачване?
3.Тесен или широк?
4.Кожа или не?
Идеята е да се ползва за служебен автомобил през работновреме в фирмата,м а аз да го покарвам понякога включително и по черно през уикендите с пловдивската група.
Тук го продават с 4 години гаранция което също е плюс за мен.
					Ползваха ги организаторите на ралито, доста от местните участници за асистенски и забелязах, че почти всички нови пикапи в Аржентина , Чили и Перу са Амарок. Това едвали е случайно.
Посетих шоурум на ФВ и след тест драйв реших да си купя такъв пикап. Противно на мойте очаквания двулитровият мотор не отстъпва на трилитровите на исузу и тойота, даже ми хареса повече!
Моля който знае нещо за Амарока да пише...
Двигателя е ясен кой ще е - 163 кс. Но от там нататък има много неизвестни за мен:
1. Коя трансмисия?
2. Кое окачване?
3.Тесен или широк?
4.Кожа или не?
Идеята е да се ползва за служебен автомобил през работновреме в фирмата,м а аз да го покарвам понякога включително и по черно през уикендите с пловдивската група.
Тук го продават с 4 години гаранция което също е плюс за мен.
 Е, смешно е докато сложиш товар в пикапа, после става тъжно - това е двигател за лека кола но не и за жип/пикап. По много странен критерий си го "оценил" - конските сили. При условие че дори Д-макса е бил по-евтин, чудя се на избора ти (но парите са си твои).
							
						
							
						
Коментар