Обява

Свий
Няма добавени обяви.

джипка за кал и сняг тежка или лека

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: джипка за кал и сняг тежка или лека

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Тоя с патрула първо да си купи гуми, второ да се научи да не върти волана така щото да пречи на колата и трето да не включва блокажа за щяло и не щяло на страничен наклон
    Нищо против за Патрула ! Съгласен съм за шофьора , но от този клип се вижда, че е с кални BFG-та (друг май е въпроса, какво е останало от тях, но като гледам и калта е някаква "лепкава" ) Впечатлението ми беше грабнато от това с каква лекота преминаха малките япончета, което беше и причината да постна клипа А като гледам Самурая е с каймани, а Jimny-то със същото BFG

    HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
    Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

    Коментар


    • #32
      От: джипка за кал и сняг тежка или лека

      Първоначално публикуван от tihony Преглед на мнение
      ... от този клип се вижда, че е с кални BFG-та (друг май е въпроса, какво е останало от тях, но като гледам и калта е някаква "лепкава" ) ...
      На подобна кал BFG-тата обикновено са гола вода. Отделно дето, за да има сцепление, някой трябва да ги развърти тези гуми ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        От: джипка за кал и сняг тежка или лека

        Чудиш се каква джипка за кал и сняг да избереш ето ти още малко за чудене:
        http://www.google.bg/search?q=%D1%81...w=1280&bih=613
        Да ти дам още една посока за чудене налягането което упражнява машната върху терена.
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • #34
          От: джипка за кал и сняг тежка или лека

          Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
          ...Nissan Patrol & Russian Monster ....
          още в началото трябваше да потърсят нещо такова
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Bulgarian_mt-lb.jpg
Прегледи:1
Размер:310.4 КБ
ID:5378407
          ______________________________________
          4Runner 2L-T О87879393пет

          Коментар


          • #35
            От: джипка за кал и сняг тежка или лека

            Онзи ден моята фабрична ,леко вдигната Фронтера2.4,направи доста добро кално представяне отново, с не толкова добри КУМО в района между Курило и Кътина в една стара кариера с глинеста почва и сериозни наклони като на състезание/много добър полигон си имаме/.Яд ме е ,че не снимахме,но много валеше, иначе 6+ за Фронтака заслужава си уважение в тия условия и с тия гуми!!Това е терена , но на хубаво време!Така ,че много малко джипове не стават за кал и сняг!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:101_2050.jpg
Прегледи:4
Размер:129.3 КБ
ID:5378659
            Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

            Коментар


            • #36
              От: джипка за кал и сняг тежка или лека

              Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
              Чудиш се каква джипка за кал и сняг да избереш ето ти още малко за чудене:
              http://www.google.bg/search?q=%D1%81%D0%BD%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B4&hl=bg&client=firefox-a&hs=OJk&rls=org.mozilla:en-USfficial&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=yiq1T9TEHdHS4QSqy7HSDg&ved=0CGgQsAQ&biw=1280&bih=613
              Да ти дам още една посока за чудене налягането което упражнява машната върху терена.
              С тези големите балони за сняг и блато ще е до първото кално баирче ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #37
                От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                То стара тема ама имам май някакъв личен опит па да споделя. От години си имам едно ситроенче ах 4х4 което си ми е 2 ра машина и си съпътства големите си братя "джипки" в двора. Ситроенчето е понарязано и събра доста приятни ( и редки) височки и горе долу с добър грайфер гуми (ще постна снимки по-надолу). Та още при първите снегове едно време започнах да го сравнявам с тежките му събратя с кални гуми (то тук може и да има малко субективност защото на въшката са си с добри ламели за зимата де). Излизането от двора ми е под наклон нагоре и къщето е точно на самия Подбалкански та и снегорините помагат за мизерията доста като натрупат пред мен ринатото. ( От въшката всичко което може е изхвърлено и дори е със седалка спарко която почти не тежи , на кантар е под 800 кг.) Та за преспите сняг. Излизал съм с какви ли не джипове (винаги ги карам поне с АТ или МТ) през дълбок сняг от двора. В тежките ситуации на бавни и двойно. При голяма преспа от ринато винаги излизам на няколко тласъка и лашкане. Един ден преди година две си викам - я да се бухна със ситроенчето па леко е и сам моа го закача с джипа и ше си го извада от преспата. Да ама не се наложи. Тва зверче като се ядоса спря чак на пътя. Имам чувсвтото че седи отгоре върху снега. Направо не повярвах първия път. Е като съм направил вече коловози с тежката машина филма става неприятен ама на неутъпкан дълбок сняг това диваче праи на пух и прах "джипките". Ако пък имаше и повече просвет (сега е 21 см отдолу чисто). Та аз си обичам големи и тежки машини. Обичам да не чувствам мъката която изпитва машина без рама. Ама па и удовлствието да се носиш отгоре на снега и след теб да се развява снега в плътна пелена е несравнимо. И тази година не пропуснах да се порадвам на големия сняг. Движението беше спряно докато два големи роторни снегорина разчистваха и пускаха по няколко коли след тях. Пред двора ми беше кошмар от сняг. Имаше колона от камиони и коли на пътя. Засилих ситроенчето през преспата пред нас и се цопна на пътя. Няколко водачи слезнаха от автомобилите и ръкопляскаха, питаха що за машина е това . Ако бях излезъл с джипа нямаше да обърнат и внимание. Ама с джипа не можех да изляза така. Не че го знаят хората де . Та малко се отплеснах ама не обичам хората да дават мнения от сорта "аз как видех"", "на оня машината кво напраи" "лекото би требвало" "тежкото така'....." "лебедката иначе" . Няма по-добро и идеално. Всичко си има място според условията. Аз харесвам и тежката и леката машина. Но ако трябва да избирам едно ще е максимално олекотен "джип".
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1289753284_4_FT7_dscf8323.jpg
Прегледи:1
Размер:116.2 КБ
ID:5383235Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1274640248_4_FT7_dscf7502.jpg
Прегледи:2
Размер:160.6 КБ
ID:5383234Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1274640248_4_FT7_dscf7501.jpg
Прегледи:2
Размер:184.9 КБ
ID:5383233Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1274640248_4_FT7_dscf7497.jpg
Прегледи:1
Размер:167.0 КБ
ID:5383232
                Последно редактирано от Tony33; 12-06-12, 17:12.
                висете отпуснато

                Коментар


                • #38
                  От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                  За сняг и кал-колкото по-леко и мощно, толкова по-добре. Тенденцията към странично хлъзгане при страничен наклон, и заравяне на кал расте пропорционално на масата, даже и с правилни гуми. С лифтиран Голф синхро 30+ см. просвет, съм минавал по наводнен горски път на дървосекачи-с коловози от джогани и виетнамки...и съм се измъквал от такъв коловоз без чужда помощ. На същото трасе с Витарата ми-дълга, шестак,с добри гуми се пързалях неудържимо към дерето...и не посмях да мина...
                  Животът е харизан кон според мен...

                  Теди

                  Коментар


                  • #39
                    От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                    абе хората са си казали " за кал ти трябва мощен джип " леко и мощно надали ще намериш заводско ще трябва още кеш да го правиш мощно признавам има някой преимущества лекото, но до тук ! За 1ви път видях самураиче да дърпа паджеро в байр само на заден мост в кал до ушите ..... тоя с паджерото бях аз бях с обикновенни зимни гуми дънлоп това беше едни от 1вите ми излети с него в гората (ловец съм) та така да си дойдем на въпроса.. бях с обикновенни гуми изсилих го на бързите и до там .. включвам бавни файда няма ... гуми нямах нямаше как да се кача. А всъщност носех щанга на тоя с самурая че му се беше извадил заден ресьор ... опрайме ресьора, върза ме газ на заден мост само и ме извади ! Както ми беще лъскав джипа ме направи на свиня :Д чистачките немога се задвижат от кал, номер се невижда абе дребни работи (измих го после). Взех гуми на джипа кобри 100% офф-роад сега няма опир !!! Зимата мерили сме снега горе в балкана 103см. Имам обикновенно паджеро1, 2.5 тди никакфи модификаций само едни гуми съм му сложил .. Там където минавам сега, няма витари няма ниви няма самурай само мощните джипове минават (тойота 4рънер в6, паджеро дълга база 2.8 тди, тойота ЛК 2.4 тди, дефендер 2.8 тди и аз с моя старец) ниви, витари, самурай за такова при нас се не говори !!! Напълно залагаме на мощния джип, тежък и като се натоварат вътре 4 кадамлии по 100кг и горница, по 2-3 кучета и сцеплението е на макс изчерпах се вече имам много истории каде сме минавали как сме гонили прасета с джиповете (тоя с паджерото дългото кара на 2 точила ) но ще разказвам др път !! Надявам се да преосмислите вашета теория за леки джипове че са по добри ... такова нещо няма

                    Коментар


                    • #40
                      От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                      Кой ли ще изкачи . http://www.youtube.com/watch?v=ZZws_ckFGno
                      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                      Коментар


                      • #41
                        От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                        Обикновенно митовете за проходимите джипки,независимо кои се сравняват,изникват като база за сравнение между коренно различно подготвени машини.Най редно е да се каже че с еднакакъв тип гуми,по леката джипка ще има превес,но когато са с базови мотори,когато се сравняват джипове от различен клас,то тогава трябва да се съпоставя подготовката на единия спрямо другия.Например факт е че леките серийни джипки са и също така силно трошливи спрямо техните по тежки събратя,които пък са по тежки именно заради по масивната си трансмисия,и могат да се качат на гуми с доста по голям диаметър и агресивен протектор.Тежките искат да са с голяма агресивна гума,такава кавато малките им братя не могат да си сложат без скъпи подобрения.
                        Това което искам да кажа че един Самик или Витара качени на максимума гума която могат да понесат без да се счупят,съпоставени до Патрул или Тойота (хеви дюти) с 35-36 инчова кална гума,няма никакъв шанс да обере лаврите в екстремна зона,та ако ще Самито да е два пъти по леко.Съотношението -Тегло,правилно подбрана гума и мотор ако се спазва,тежките машини винаги ще са по добрия избор заради здравината и надеждността си,а винаги е в плюс да се олекотяват и те,но с граница,понеже широката агресивна гума и трябва тежест за да работи....
                        Последно редактирано от belata; 06-10-12, 20:02.
                        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                        Коментар


                        • #42
                          От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                          Първоначално публикуван от cvetoslav.baurene Преглед на мнение
                          ... Надявам се да преосмислите вашета теория за леки джипове че са по добри ... такова нещо няма
                          Да се каже, че като цяло по-леките джипове са непременно по-добри, наистина няма да е вярно. Нещата зависят от куп обстоятелства.

                          Но със сигурност има терени, на които едно самурайче ще припка, а по-тежки машини ще потъват още с влизането там. Примерно, на мочурлив терен тежкият джип моментално променя посоката на движение от напред в надолу и се получава ей това:






                          Добра илюстрация какво става на такъв терен е и следното видео



                          Там, където по-големите машини затънаха, Самурая си мина като момченце, като гумите му само сгъваха тревата. Щото беше лекичък.

                          Друг е въпросът, че това предимство е относително. Тежкият джип с подходящи по размер и спуснати на подходящо налягане гуми може да стане точно толкова непотъващ. Въпрос на относително налягане ...

                          Същата работа и с преодоляването на стръмни наклони. Тежък джип със слаб двигател може и да се представи по-зле от по-лека машина. Ако обаче моторът е достатъчно мощен какво от това, че джипът бил 2 тона и кусур?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #43
                            От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                            абе въртиме го, сучеме, но при равни други условия по-добре лека!
                            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                            Коментар


                            • #44
                              От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                              абе въртиме го, сучеме, но при равни други условия по-добре лека!
                              Въпрос на вкус. Патрул за Самурай не сменям, ако че е 2100 кг без екипаж.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #45
                                От: джипка за кал и сняг тежка или лека

                                Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                                За сняг и кал-колкото по-леко и мощно, толкова по-добре. Тенденцията към странично хлъзгане при страничен наклон, и заравяне на кал расте пропорционално на масата, даже и с правилни гуми. С лифтиран Голф синхро 30+ см. просвет, съм минавал по наводнен горски път на дървосекачи-с коловози от джогани и виетнамки...и съм се измъквал от такъв коловоз без чужда помощ. На същото трасе с Витарата ми-дълга, шестак,с добри гуми се пързалях неудържимо към дерето...и не посмях да мина...
                                Много съжалявам за спама , ама къде ги мерите тия 30+ просвет бре хора . То редуктурните машини им е зор толко да стигнат......
                                Не подвеждайте народа С какви гуми трябва да е тоя голф че да даде 30 просвет ??? 35 ли ? Как от 18 го направихте 30 ???
                                Сорри пак ама понякога не издържам. Някой хора четат форума вместо техническа литература.... И така се раждат градските легенди.
                                висете отпуснато

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X