колеги насочете ме джип за кал и сняг какъв трябва да е лек от рода на гранд витара и рав4,самурай или повече като паджеро патрул.много колеги казват че тежкия джип закъсва в калта повече от лекия но аз мисля че патрул и г-класа не са случайно по състезания по офроад.как мислите
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
джипка за кал и сняг тежка или лека
Свий
X
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
На тежката джипка обикновено гумите са по-големи и могат да газят през по-дълбоки коловози, но при стръмен кален наклон се свлича, а малката по-лесно се изкатерва нагоре. Зависи каква е целта на занятието. Аз мисля, че най-добре е джипка - 1500-1800 кг - УАЗ, G, Дифендър. Малките джипки също така обикновено доста тръскат."Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Първоначално публикуван от denkata23 Преглед на мнениеколеги насочете ме джип за кал и сняг какъв трябва да е лек от рода на гранд витара и рав4,самурай или повече като паджеро патрул.много колеги казват че тежкия джип закъсва в калта повече от лекия но аз мисля че патрул и г-класа не са случайно по състезания по офроад.как мислитеПАВКО
0888802068
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Gто е леко ама друг път!Трябва да се прави разлика от състезателен/орязан,олекотен,тунингован/джип и такъв пригоден за хард разходки!При втория тип върху оригиналния джип се дооправят разни "неща" а при състезателния е трудно да познаеш каква е първоначалната база!Правилото е че колкото си по тежък трябва да си и по висок,широк и с големи гуми!Малко са джиповете които в серийната си версия могат да мъкнат големи гуми 35 и нагоре инча!Иначе приключението с полуоски карета и дифове е голямо,окачването и силовите агрегати също страдат/двигатели ск.кутии,раздатка/!А лекия джип си е по добре отвсякъде ....но пак с мощен двигател и големи гуми!
Но пълно щастие няма!driving Offroad .. IPSC shooting and hunting
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Първоначално публикуван от denkata23 Преглед на мнениеами като гледам само G patrol land тук там pajero все тежки автомобили от време на време витарки леки като самурай няма или поне не много честоПАВКО
0888802068
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
За мен, категорично по-лекия! Последно, по еднометров тежък, замръзнал сняг мина само Витарата. Паджерото, Галопера и Уаза легнаха веднага по корем.
Има и зависимост от т/т данните на конкретния джип и задкормилното устройство.Щирлиц вървеше по улицата и видя бояджия, който замазваше всички нецензурни думи по стените.
“Аха, модератор“, помисли си Щирлиц !!!
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
колкото по-лек, по-добре! Затова всичките "състезателни" джипки са им орязани ламарините до неузнаваемост...
Бил съм свидетел как брониран Г55 АМГ не може да се качи до Шилигарника на Банско при обилен снеговалеж...
Вижте американците какви "животни" карат - олекотена тръбва рама с V8 мотор - катерят се почти вертикално...
Онези в Исландия - също са супер-олекотени + форсиран двигател... В резултат - преджапват водни препятствия без да потъват...
При серийните джипове въпросът е по-сложен, защото малките обикновено са с много слаб двигател - например самураите, лада нива...
Няма "най-проходим" сериен автомобил - в даден случай един е по-добър, в друг случай - друг... УАЗ по принцип са много проходими, но на почти всяка "разходка", в която съм участвал, уазовете са давали някакви проблеми...
За дълбок сняг и лед си трябва модифициран автомобил с огромни гуми, да не потъва...
Марката е без значение, но като гледам предпочитат по-големите (с по-мощен двигател)
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Каквато и да е все ще закъсаш някъде, и тогава идва трудното. Примерно витара и самура може да те извади всеки, дори без специализирана техника.
Представи си да закъсаш с патрул или мерцедес, най добре от к700 нагоре да търсиш. Скоро трима души се опитвахме да обърнем посоката на движение на едно Г на асвалт, все едно камаз бутахме.
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
"закъсвал" съм много пъти с Тойота ЛК и със Галопер д.б. (то си е живо паджеро 2080кг без пътници) - вадили са ме без проблем с терано, друга тойота, уаз и т.н.
Със самурая "трудното" е да се пътуваТо и трабанта лесно се бута, ама напоследък не ги карат много
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Малко зор ВСЕКИ ще извади Витара или Самурай ако се е затирила в кал , без лебедка или въже . Хайде , започна се отново всеки да хвали своето . И аз ще кажа пък , че Тойотата не е кой знай колко тежка и ВСЕКИ може да я издърпа . И колегата е прав за трабанта .ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
0878 23 58 34- Радо
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Нека колегата уточни какъв е бюджета и дали само за офроуд ще се ползва и ще му изберем 2-3 модела, от които да си търси читав екземпляр...
ПС: при равни други условия, по-тежкия автомобил има предимство единствено, ако се ползва за теглене!помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: джипка за кал и сняг тежка или лека
Срам ма да си кажа - сьс Субару Джьсти сьм си теглил Патрола едно време,теглил сьм и Субаруто сьс сьщия Патрол.Е някак си молбите отправени кьм тавана на колата са в различен вид,едната се почва ОХХХХ това дано не тресне сьединител,а другата е нещо от рода на Мьлиииии как ще му изтегля бронята на тоя ситнеж.............
Тежка кал иска тежка лебедка,тежки големи гуми и тежки големи мостове с тежка голяма трансмисия и тежьк мотор.Обикновенно тая комбинация не я навират в лека жипка,няма как да ти сложат дизел 150 коня или осмак бензин и колицата да е 1300 кила.
Големия трудно закьсва,но закьса ли се тегли с друг голям.Субарце може да закьса кьдето си иска,теглил сьм го и с Транспортер из калта.
Аз сьм за голям и тежьк и леко подготвен.
Гледаш по сьстезания,но ги загледай някои какво предпочитат - тежьк голя осмак с 300 коня или лек шестак надупен до 280 коня.Американците по снимките я имат базата - тук 90% от моделите които се срещат в Европа идват с един мотор - най-големия за модела та няма как да намериш Г класа с нищо под 5 литра осмак примерно.Това важи и за Тойота и за Нисан и за Ланд и за каквото се сетиш.Базата я има,конете ги има,скоростите са му там и окачването си е каквото трябва.
Загледай Г класата с малкия мотор и Г класата с осмака каква им е разликата в теглото и разликата на конска сила на тон за идея само.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар