Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Корозата с раздатка фул тайм ИМА блокаж на междинния диф
    Да ама нашата е парт тайм
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

      Не ми стана много ясно от обяснението на колегата...
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

        Няма как на фултайм и двете предни лили задни да не въртят
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Няма как на фултайм и двете предни лили задни да не въртят
          Като седиш на шофьорското място как виждаш и двете предни колела?
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Като седиш на шофьорското място как виждаш и двете предни колела?
            Лесно
            раздаваш газта и въртиш ляв волан - а фърга калищак начи се върти
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

              А бе обяснете му на момчето ........

              Коментар


              • #22
                От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                Еми, нали му обяснихме. Да вземе да снима предните колела отблизо, че да видим какви са хъбовете.
                Иначе фърляме боб...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Няма как на фултайм и двете предни лили задни да не въртят
                  Има. При изключен блокаж точно това става, когато предните са на различен терен.

                  Да те перефразирам - не всичко е Нива, но почти всичко е или като Нива, или като УАЗ. За съжаление, Фероза има и в двата варианта и от разказа не става ясно кой е и какво е направил човекът. Напълно встрани оставяме вариантите за горублянски хибрид фултайм + хъбове.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Корозата блокажи в раздатката няма. НЕ всичко е нива
                    Жалко!
                    Иначе кеф ти бързи с блокаж, кеф ти бавни с блокаж .....кеф ти без блокаж.
                    Колкото и да се шегувате с Нивата - тя си е перфектно създание за предназначението си.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                      Че междуосев диференциал за блокиране няма Ферозата,няма.Но и при 4 Н и при 4 L въртящия момент се предава строго 50/50 към двата моста което си е посвоемо блокаж.Че тази концепция не е по-добра от на Нивата мисля е ясно на всеки.Който не е карал Нива на заледено и заснежено с 50-60 км в час той не може да оцени гениалната концепция на Нивата.
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                        Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                        Че междуосев диференциал за блокиране няма Ферозата,няма.Но и при 4 Н и при 4 L въртящия момент се предава строго 50/50 към двата моста което си е посвоемо блокаж.Че тази концепция не е по-добра от на Нивата мисля е ясно на всеки.Който не е карал Нива на заледено и заснежено с 50-60 км в час той не може да оцени гениалната концепция на Нивата.
                        Със абсолютна сигурност има Фероза със междуосев диференциал за блокиране. Във Форума има поне две теми посветени на преобразуването на единия вид Фероза в другия. А това 50/50 при блокажа явно няма да доживея да научите, че не е вярно.

                        А който не се е хлъзгал с Нива или друга фултайм машина на заледено и заснежено с 50-60км/ч определено не може да оцени колко неприятен недостатък има тази иначе гениална конструкция.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                          Има и Ферози с фултайм раздатки и те си имат блокаж на междуосевия диф.
                          Иначе, Ясен е прав. Няма чисто механична трансмисия, която да ти е гарантирa да не се завъртиш на завой зимата.
                          То затова има X-track, Quadra drive, 4 Matic...
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Има и Ферози с фултайм раздатки и те си имат блокаж на междуосевия диф.
                            Иначе, Ясен е прав. Няма чисто механична трансмисия, която да ти е гарантирa да не се завъртиш на завой зимата.
                            То затова има X-track, Quadra drive, 4 Matic...
                            Няма никаква трансмисия, която да ти гарантира нещо. Но аз съвсем друго имах предвид - хлъзгането на фултайм-машините не може да се управлява по начина, по който се прави на предно- и задно- задвижваните, с двигателя.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              хлъзгането на фултайм-машините не може да се управлява по начина, по който се прави на предно- и задно- задвижваните, с двигателя.
                              Може. Познавам хора дето могат, поименно - виж списъка на пилотите във ВРЦ
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Моля някой да обясни за ръчните и автоматични хъбове и блокажа на диференциалите

                                Петьо, да не ми кажеш, че ВРЦ не са с електронни дифове...
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X