Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

    Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
    Че кой говори за дизел тук?!?!
    А де
    Лудак

    Коментар


    • #17
      От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

      момчета аз карам gdi и първо изкам да ви кажа че това за подръжката са пълни глупости че било скъпо.аз обслужих абсолютно всичко по мотора,аних предни и задни накладки,4 бр.биалетки два накраиника,карета на кормилната реика ,гресиране и стенд ми излезе общо 1000лв което мисля че е нещо нормално,също така го удавих и купувах компютър от русия за 140лв което мисля че пак е нищо.а относно фазта става BRC и струва 1600лв проверил съм.

      Коментар


      • #18
        От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

        Първоначално публикуван от flyboy Преглед на мнение
        по-голям джип, който ще се движи предимно по алсфалт - много рядко извън него, трябва ми да е комфортен за дълъг път, както и да може да влачи по-тежко ремарке.
        Оставаш впечатление че по-скоро ти трябва голям БУС. Според мен по-скоро мисли в тази насока - може с 4х4 но може и без, поддръжката е по-ниска от жипската, разхода - също, комфорта е повече, скоростите и разстояниата които се постигат без умора - също. Да не говорим че куп комбита отговарят също на изискването ти. С джип ще имаш по-скоро недостатъци отколкото предимства.

        Коментар


        • #19
          От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ъъъ, що не вземеш едно Grand Cherokee с хубав ГОЛЯМ бензинов двигател? И газ му се насажда, и пак е автоматик. И върви, пущината. Че и забежки по калищаците ще можеш да си позволяваш, еле пък ако му боцнеш едно окачване.
          Още 1 глас за WJ 4.7. Разход около 15/100 бензин и 20 газ, голям железен и сравнително евтин за поддръжка джип, а ако комплектацията е с куадра драйв и доста проходим. Редовно дърпам платформа с АТВ-та и почти няма загуба на динамика. Само като изпреварвам се съобразявам с дългата композиция.
          Единствен "-" е че има огромна мощност, която ти дава свобода бързо да изпреварваш, нооо ... и слаби, бързо прегряващи спирачки. Друг "-" нестабилност при високите скорости и характерно "клатене" отзад, което може да се излекува с усилена стаб. щанга, но тогава значително се ограничава при оффроуд хода на окачването.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X