Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

    Изчетох бая теми от форума, стана ми ясно че П3 и П4 не са от най-надеждните. В темите обаче се коментираше само турбодизеловия вариянт 3.2 165 коня. , а аз си мисля за бензин 208 коня автомат.
    На мен ми трябва по-голям джип, който ще се движи предимно по алсфалт - много рядко извън него, трябва ми да е комфортен за дълъг път, както и да може да влачи по-тежко ремарке. В момента карам Toyota RAV4 2003 2.0 VVT-i с 3 врати, но ми стана малка а и платформа с кола на нея и идва тежко, така че се замислих за смяна с по-голям джип. Toyota-та до момента ми гори 15л/100км. газ градско и извънградско, така че още литър-два отгоре не ме плашат, важното е с около 20-25 лв. да минавам 100 км. все пак.
    Бюджета за джип е около 15 000 лв.
    Какво ще ме посъветвате ? Ако имате други предложения за марки/модели с удоволствие бих Ви излушал.
    Разгледах и вариянта Grand Cherokee 2.7 CDI, но имам Sprinter с този мотор и подръжката и болежките му ме плашат вече, а и не е от най-икономичните вариянти не става за ежеднедно каране в градски условия.

  • #2
    От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

    Голям процент от П3 които съм виждал са с система ГДИ . Това по начало не е лошо но хората твърдят , че на ГДИ неможе да се монтира газова уредба . Аз съм карал Пинин ГДИ но никога несъм пробвал да му сложа газова така , че немога да с сигурност дали става или не . Най - добре е да попиташ някои газаджия преди да вземеш този автомобил .
    Ако не е ГДИ няма да има проблем да се газифицира и ще удволетвори вашите нужди !
    До колкото разбрах проблемите с дизеловото П3 са само в първите години след което мисля , че всичко е ок !

    Поздрави
    [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

    Коментар


    • #3
      От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

      Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
      Голям процент от П3 които съм виждал са с система ГДИ . Това по начало не е лошо но хората твърдят , че на ГДИ неможе да се монтира газова уредба . Аз съм карал Пинин ГДИ но никога несъм пробвал да му сложа газова така , че немога да с сигурност дали става или не . Най - добре е да попиташ някои газаджия преди да вземеш този автомобил .
      Ако не е ГДИ няма да има проблем да се газифицира и ще удволетвори вашите нужди !
      До колкото разбрах проблемите с дизеловото П3 са само в първите години след което мисля , че всичко е ок !

      Поздрави
      GDI системата работи като FSI на WAG.При тях дюзите впъскват гориво дирекно в цилиндрите,а не във всмукателните колектори.Проблема се явява в това,че бензина ги охлажда и като го спреш дюзите "прегарят".До колкото знам (от нета ) от БРЦ са му намерили цаката като през определен брой "газови такта" с пуска 1-2 бензинови.Така колата се движи на и на двете горива едновременно и разхода на бензин е м/у 5-15% от обикновенно.
      Пак казвам само съм чел,но не съм го виждал на живо....
      "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
      Mark Twain
      СтоЕнчA

      Коментар


      • #4
        От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

        значи да се ориентирам към бензинов ML320 ... май ще е най-добрия вариянт а?

        Коментар


        • #5
          От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

          Или някой друг бензинов от въд голямата вода

          Коментар


          • #6
            От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

            Първоначално публикуван от flyboy Преглед на мнение
            значи да се ориентирам към бензинов ML320 ... май ще е най-добрия вариянт а?
            320-ката в е V6-к който силно не ти препоръчвам .
            Лудак

            Коментар


            • #7
              От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

              На ГДИ-то май можеше да се сложи газ, но трябва да е на течна фаза, ама там цената е колкото на едно здраво паджеро от Англия с все докарването.
              п.п. че какво му намерца шестака, чичо ми има такъв на газ и не се оплаква, освен че му харчи много(то при него всичко харчи много - камиони, джипове, коли и т.н.)

              Коментар


              • #8
                От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
                На ГДИ-то май можеше да се сложи газ, но трябва да е на течна фаза, ама там цената е колкото на едно здраво паджеро от Англия с все докарването.
                п.п. че какво му намерца шестака, чичо ми има такъв на газ и не се оплаква, освен че му харчи много(то при него всичко харчи много - камиони, джипове, коли и т.н.)
                Много хора се оплакват от този двигател ,течове на масло и т.н .Лично съм няма кола с този двигател но гледам масово ревът от него.
                Виж V8-ка е друга бира
                Лудак

                Коментар


                • #9
                  От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                  Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                  Много хора се оплакват от този двигател ,течове на масло и т.н .Лично съм няма кола с този двигател но гледам масово ревът от него.
                  Виж V8-ка е друга бира
                  Прав си, в английския паджеро форум се бях зачел за гди-то и хората го плюват много, а и като се развали боли много.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                    Ъъъ, що не вземеш едно Grand Cherokee с хубав ГОЛЯМ бензинов двигател? И газ му се насажда, и пак е автоматик. И върви, пущината. Че и забежки по калищаците ще можеш да си позволяваш, еле пък ако му боцнеш едно окачване.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                      Забравих да допълня за Паджеровия 3.5 V6 ,миналата година на едно такова дзверче сменяхме гумички и това което трябваше да разглобим за да стигнеме до тях тежеше около 60 килограма .Принципно този мотор много радва при каране но поддръжката му е по-скъпа от на американец .
                      Лудак

                      Коментар


                      • #12
                        От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                        Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                        Забравих да допълня за Паджеровия 3.5 V6 ,миналата година на едно такова дзверче сменяхме гумички и това което трябваше да разглобим за да стигнеме до тях тежеше около 60 килограма .Принципно този мотор много радва при каране но поддръжката му е по-скъпа от на американец .
                        Koлега това за обикновенния 3,5 ли или за 3,5 ГДИ ?
                        Ако е за обикновения спомняш ли си колко излязоха гумичките със смяната ?

                        В Паджеро под - форума имаше една тема за подръжка на 3,5 двигателя ! Та там в темата колега с 3,5 ГДИ бе споделил , че смяната на ремъци и ролки му излязла около 500 лева . На мен лично на 3,5 без ГДИ ми излезе 1000+ ..
                        Очевидно ГДИ - то е по евтино от към подръжка !
                        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #13
                          От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                          И аз съм чул от майстори на Японски возила,че ГДИ-то е капризно откъм гориво!Даже и някои от нашите бензини му понасят трудно,а за последствията от газифицирането,май не е добър вариант!!
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #14
                            От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                            Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                            Koлега това за обикновенния 3,5 ли или за 3,5 ГДИ ?
                            Ако е за обикновения спомняш ли си колко излязоха гумичките със смяната ?

                            В Паджеро под - форума имаше една тема за подръжка на 3,5 двигателя ! Та там в темата колега с 3,5 ГДИ бе споделил , че смяната на ремъци и ролки му излязла около 500 лева . На мен лично на 3,5 без ГДИ ми излезе 1000+ ..
                            Очевидно ГДИ - то е по евтино от към подръжка !
                            Аз дизел некарам и неправя , говориме си за бензинови мотори !
                            Лудак

                            Коментар


                            • #15
                              От: Pajero III 3.5 V6 24V 208к.с. автомат - плюсове и минуси?

                              Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                              Аз дизел некарам и неправя , говориме си за бензинови мотори !
                              Че кой говори за дизел тук?!?!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X