Здравейте,колеги от доста дълго време чувам разни работи относно волво,колко били здрави,икономични и даракоустойчиви.Има ли колега,който кара такава машина,какви са впечатленията му.Говорих с един съсед,който кара цял живот волво,човека неможа да се нахвали и от двете си машини-V40 и S60.Интересува ме новият модор D5,как са с предницата и другите дреболий
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Волво S60,градски легенди или истина?
Свий
X
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Митко Игнатов (dignatov) има S60 и е доста наясно с поддръжката му. Не знам с кой мотор е, обаче.
Иначе, аз навремето много се бях запалил по V40, понеже беше най-компактното комби с приличен комфорт, което се намираше на пазара преди 3-4 години. Бях ги изучил доста, но така и не успях да си намеря несъсипан екземпляр на разумна цена. Тогава стигнах до заключението, че правилния мотор за тази кола е само турбинирания 2-литров бензин.
По отношение на легендите - има голяма доза истина, особено като се говори за по-старите модели. Новите също са една идея пред конкуренцията, но разликите вече не са толкова драстични, като едно време.Последно редактирано от stargazer; 02-07-11, 11:40.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Отдавна е мълва и мит.
Още преди 15г. чисто ново 850 от магазина имаше странен шум в двигателя. След маса настоятелни разправии и последвало отваряне, за ревизия, се установи, че едно от петте бутала е с 1.00мм по-тънко?
На същия екземпляр, при смяна на накладки на около 30к, се строши шенкела. Не болта -шенкела дето е масивен чугун 3 санта дебел. Шупли при отливането. Не ми се мисли, какво щеше да стане, при счупване в движение.
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Аз имам една торба положителни впечатления от едно 440...
Уморих го от каране, без никакви, ама никакви проблеми по него - беше на 90 к, като го взех ( мисля, че бяха истински, предвид това, че беше фирмена кола във фирмата на приятел, който закри филиал в Унгария, и се наложи да продадат колата - купена нова, и карана две години )
Аз минах още 200 к, и я продадох, поради разни ръждички - може би козметични, но ме дразнеха, а и имах нужда от по-голяма кола.
Странно Волво беше - уж шведско, но с френски двигател - Рено 1.7, сглобявано в Германия или Холандия - не помня.
Единственото , което правих по него, бяха газовите пружини на петата врата - изпуснаха - и се наложи да ги сменя с такива от Алеко - на стойността на кутия цигари бройката.
Сестра ми кара S80 2.5 дизел - с доста юнашки пробег - от магазина излезе колата - досега са сменяни спирачни дискове - явно поради екстремни спирания по мокро, защото не бяха износени, но криви...
и джантите са за боядисване - странно се обелиха - оригинални са..
Отлични впечатления от марката..
и малко носталгични, де - като към всяка моя бивша кола...
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Този модел го проучвах доста дълго време с намерението да си купя. Основният проблем е, че дизеловият мотор D5 на запад явно го спукват от каране и в БГ се появява на умопомрачителни километри. Иначе, от Ибей Англия части за двигателя и направо цели двигатели има бол. Бензинът 2.4 атмосферка 140 коня е много здрав и се появява на малко километри. Газифицира се успешно. Само че за градско е ламята Спаска. Това Волво има неприятно скъпи едрогабаритни части като калници, капак, брони ... Вариантът е само автоморги и пазарлък с джамбазите. Рейките протичат често и няма ремонтни комплекти за тях. Автоматиците сдават багажа, също не подлежат на ремонт. Нова кутия е 10+ хиляди.
Вози много добре, окачването е по-здраво от БМВ 3, Мерцедес Ц или Ауди А4/А6 и по-слабо от Акорд, Мазда 6. Добре обезшумено и стабилно на пътя. Структурно здраво при катастрофа. Много удобни и ергономични седалки. Предницата, обаче, не се вижда и е тегаво при паркиране и маневриране в градски условия. Като цяло е хубава кола, която не се чупи твърде често. Но много трудно се открива запазен D5 екземпляр. Повечето в мобиле до 14-15 хиляди съм ги гледал и всичките са зле. Като няма силна корелация между цена и състояние.Vitara 2.0 V6
Honda CRV (Gen 1)
Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
ВАЗ 2131
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
В сервиза ми подържам 2 S60 и 2 XC90 всичките са на един собственик ! Всичките са с D5 !
Според мен са прилични коли ! Не съм забелязал характерни проблеми .
Разбира се цените на частите са в по-горната граница .........Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Градски легенди на 100%.
Били са хубави, но вече не са. Един приятел има S40 ('04) само го хвали и само го прави, докато аз на мойто бмв му *?! майката от каране, изринах като булдозер всички бордюри и неравности и бронята още седи непокътната, като качестево на интериора волвото също не ме впечатлява, един колега има ХС90 на година и половина, а алуминиевите елементи около скоростите вече приличат на войнишко канче. Като визия са приятни, неоспорим факт, мъжка кола!
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Първоначално публикуван от noname12докато аз на мойто бмв му *?! майката от каране,Vitara 2.0 V6
Honda CRV (Gen 1)
Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
ВАЗ 2131
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
30к годишно, все пак не работя зад волана, макар че точно по работа навъртам повече.
Мисля обаче, че километрите далеч не са единствения и дори не са и основен фактор!
А най-лошото е че въобще не съм по темата и идея си нямам дали колата е с ангр. верига или ремък и ме мързи да проверявам, но веригата за мен е по-добрия вариант!
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Малко хора знаят а още по малко хора го правят но веригата и тя се ссменя в зависимост от колата но обикновенно на 230-250000км. !
А обикновенно цената на веригата с колелетата,обтегача и успокоитела е около цената на 3-4 комплекта ан. рамъци с ролки а цената на труда е в пъти по висока !Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение...но веригата и тя се ссменя в зависимост от колата но обикновенно на 230-250000км.
ако е необходимо, де
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Veni, ама те за Волво си говорят не за Мерцедес... На автомобилоподобно веригата не е като на мечо...
Коментар
-
От: Волво S60,градски легенди или истина?
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеПри някои известни марки се проверява на 500 000 км, после около милиона собственика може да се замисли за смяната и...
ако е необходимо, деПървоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеVeni, ама те за Волво си говорят не за Мерцедес... На автомобилоподобно веригата не е като на мечо...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар