Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

    Здравейте. Кой бус да избера? Ще превозвам дървен материал на къси разтояния 40-60 км по пътя Сливен-Ямбол. Моделите на Дукато и Боксер, от 1996-1999г, а Транзит и Даф 400, 1990-1995г , заради цените им от 2500-4000лв.
    Най ме интересува мнение за Даф 400 с мотори 2.5 и 2.8.

  • #2
    От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

    Транзит с 2.5 чист дизел.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

      Защо не включиш Транспортер 1.9 / 2.5 дизел?
      Toyota Hilux '07 120 hp Double Cab
      Mercedes w212 E350 4matic
      Ducati Monster 600
      O888795575

      Коментар


      • #4
        От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

        А мнение за Даф 400? Като модел, механика?
        VW , няма да ми върши работа, защото нямат фургони с голяма кубатура, например като Боксер Макси.
        Да прибавя и MB 100, за някой е модела с 100 малки болести, за други е ОК, а вашето мнение?

        Коментар


        • #5
          От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

          А какво ви е мнението за Даф 400 и за MB 100 ?

          Коментар


          • #6
            От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

            Дафа е кекав и то доста!Познавам 2-ма с точно такива и се укъкаха много яко с тях,аз заложих на Ивеко 35-10 и не сгреших.4-а година го търкаляме и не бих го сменил за нищо.Като товароносимост и надеждност всички които си изброил са доста по слаби от Ивекото.

            Коментар


            • #7
              От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

              Имах Даф 400 преди време и служеше вярно дълго време. Не е кекав в никакъв случай. Ползван е за яко товарене и се съмнявам другите да могат толкова. Проблем при него е, че е рядкост и резервните части изнервят финансово собственика. Слбото им място е скоростната кутия.

              Коментар


              • #8
                От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                Дукато не е най добрия избор с мотора 230.А3 0 -1.9 турбо,трябва усилка на окачването да качваш над 1300кг. иначе клека стабилно, над 2тона сменяш полуоски през ден кофти ламарини-самоносещ и купето отива мнооого преди мотора да сдаде багажа.Мотора и ск.кутия са найстина здрави,при правилна подръжка няма каква да се чупи.
                Ивекото е доста по добро от фиата ,каквото и да е
                VW неказват добри отзиви , освен Т3/4 и каравело,но те не са най-вървежни.
                За къси растояния няма смисъл от турбина,макар ,че е друго да я има.Единствено ресурса на мотора е повече и маалко по ефтина подръжка.
                Гледам си се ориентирал към фургон , от тукашния избор -форд и мерцедес.
                Но мерцедес 40- .Мерцедес 100 е исключителен боклук просто няма нищо ,за което може да се хванеш да го вземеш-малък ,много слааб , много лоша возия, мотора и предаването дават много чести проблеми,един познат го купи такъв преди 8години чисто нов , и го смени на първата година
                а пък за спринтер да не говорим,колкото и да ми го хвалиш -не.Много лоша возия,за 10км. седалките ти разбиват кръстаshock: мотора -пълен/празен под 14/100 не пада и още и още.
                Форда е най добрия избор, има макси бази -с високите фургони. Мотора е 2.5 има и тд вариант.Много распространен ,сравнително ефтини части и т.н.

                Коментар


                • #9
                  От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                  Вероятно ще се спра на Транзит. Кой е по добрият вариянт? Бензин 2.0 с газ или 2.5 чист дизел? За бензиновият мотор , знам лесната подръжка и с газ ще ми струва до 18 лв на 100 км път, а чувам доста добри отзиви за чистия дизел, но на мен нищо не ми говори като механика този мотор и защо го наричат чист дизел. Дали е едно и също чист и пълен дизел?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                    Имат предвид ,обикновен ,не турбомотор за мен бензина няма място към товарните превози,той е за леки коли и моторетки, истината е в нафтата за работа ,но това е мое мнение де.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                      Който кара ФОРД е ГОРД.Карам го от 2000г. сменял съм доста неща без което неможе.Моят е пътник 8плююс1 но съм го ползвал основно за товари--товарил съм 1400кг с безалкохолно в момента го товаря с един тон и влачи ремарке също с един тон и няма проблем.Казва се пълен дизел защото е без подгряващи свещи--свещи предкамерно запалване.Ресиорите съм ги подсилил с по 2листа от двете срани.Има впредвид ако купуваш пътник и го ползваш за товарни цели като си му махнал седалките ще имаш проблем с карабинерите--впротивен случай трябва да правиш пререгистрация.Относно разход горивона дълго не повече от 7-7.5--средно 9л.Части ; турски ;италиански ;немски--различни цени зависи кво ще избереш .Ползвал съм всякъкви ;всички дянат .НЯМА НИЩО ВЕЧНО.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                        Да се изкажа и аз.Имах едно Дукато 2.5 дизел .Предно предаване , полуоски , маншони .Нещо не се влюбихме макар , че го карах 3 години.Частите са сравнително евтини .Обаче според мен за товарен автомобил втора или н-та употреба е добре да е със задно предаване.В момента карам един Транзит 2.5 дизел бордови .Навъртях му 35 хиляди за година и малко и главно натоварен с 1,5 до 2,2 тона. Смея да кажа ,че е доста по-добър от Дукатото.Това което съм сменил по Транзита не е скъпо , съизмеримо е с частите за Дукатото , обаче май съм сменял само консумативи като се замисля (чукам на дърво да не чуе дявола). Ще има хора които ще ти кажат че този двигател 2,5 дизел е мноооого слаб и не става , обаче не им вярвай.Носи си ги 2,2 тона и то доста добре.Хубаво ще е ако има още 20 кончета , но не е болка за умиране и с тези 75.Това е от мен.Дано съм бил полезен.
                        Поздрави
                        RAV 4
                        F650GS

                        Коментар


                        • #13
                          От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                          Колега,разликата със/без турбина ,се усеща на баира- при едното върви на огън, при другото пъпли едвам.
                          На фиата ,претоварването ,му влияе много лошо-обръща полуоските и пръска чашки или карета.Друг съществен минус е че няма хидравлика и съединитела е много лоошо направен, но този даф 400 ,предполагам е на същия принцип по дръто е това дори.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                            А някой може ли да каже, каква е разликата при Форд Транзит, като при един и същи модел дълга база и с мотор 2.5D, джантите са с 5 по дупки , а при други с по 6. Произведени са между 1989г и 1997 г.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Daf 400, Ford Transit или Ducato/Boxer

                              Предполагам , зависи от товароносимостта .Тези които са с двойна гума отзад , мисля ,че всички са с 6 дупки на джанта.
                              RAV 4
                              F650GS

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X