Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

    Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
    ... Мен не ме е страх от кола карана все на червено, стига да и е сменявано маслото навреме--трудно се скапва машина от юркане. ...
    А пък мене ме е страх, когато става въпрос за малки японски дизели, на които им се носи слава, че често пукат глави ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #32
      От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

      е брат, какво е правено с една кола и една жена преди да я вземеш...божа работа. Ти я вземи на момнта да е ок, пък нататака...
      Ти го взимаш от някой дядо на 80г и си викаш-случих, и след малко гледаш дядката излита с бърнаут с чочонето си...

      Коментар


      • #33
        От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

        Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
        е брат, какво е правено с една кола и една жена преди да я вземеш...божа работа...

        Абсолютно прав си колега ! Дано само Господ те опази да купиш нещо от човек , написал следното :

        Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
        ....Мен не ме е страх от кола карана все на червено, стига да и е сменявано маслото навреме--трудно се скапва машина от юркане.... Сменил съм над 15 коли и досега неуспях да стопя нито един мотор. Е издухах доста гарнитури....
        ПС. Опс! Прощавай ! В първия момент не забелязах , че това горното си го писал самия ти . Е , в такъв случай , пази джипката от самия себе си
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #34
          От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

          стига бе пич, толкова ли са калпави 2,8моторите на патролите? трябва да се карат все до 2000оборота ли? наплашвате ме.. май ще взимам фронтера с С20NE. За този мотор съм сигурен че е нормално здрав. и носи всяка предавка да се изцежда без проблем до 4000оборота...
          Имах една омега, която я взех на 360ХИЛЯДИ км от германия, от фирма. поне 16 човека я бяха карали. С колата взех и папка с цялата сервизна информация от 86та до 98ма (тогава бащата я взе за неговата фирма пак за служебна). Имаше фактура за всеки ремонт и преброих 35 фактури за смяна на масло(30смени, отразени в сервизната книжка+5 допълнителни, защото сервизната книжка няма повече страници.). И още текущи други. нито една за отваряне на мотора. Колата я взех аз на 18г. вече беше на 500.000км и вече първо кърпене на веждите. карах я близо 80.000км. Непомня на колко издуха гарнитура на главата. като я отворих, НЯМАШЕ РЪБ. лагерите на коляновия вал нямаха луфт, но ги смених. И можеш да се сетиш че само качествената и навременна смяна на маслата е наплно достатъчна да предпази мотора до 1милион км. колата я продадох на 580.000км. и още я карат. макар че вече е много изгнила!
          Около мен, постоянно някой ремонтира мотори. и все чукащи биели, слаби компресии, чукащи повдигачи... на километража-200хил, 250хил.... е питам се как така? и ще ти кажа че даже си пазят колите. не ги юркат. Ама и потдръжката им е..абе тва ще стане от лада, онова ще го турим втора употреба, Масло на скоростите ли? че за кво да го пипам, нали работи....и т.н. най-вероятно така се пести и от моторно масло и качеството му.
          Като машинен инжинер, ще припомня, че при високо налягане на КАЧЕСТВЕНО масло към лагерите, се образува маслен клин. Тогава вала НЕ се докосва с лагерите. Максимално налягане при повечето високооборотни мотори се постига над 2000оборота. От там нататък- зависи от задволанното устройство дали ползва правилно мотора.
          Мотор не се чупи от бързо каране, а от некадърно! Кола не се плаши от юркане, а от немърливост.
          Естествено си има и правила в механиката, които ако не спазваш, пак съсипваш. правилата за студен мотор, за загрял мотор на магистрала и гасенето му, за форсажа на място без товар (предимно от малоумни хлапетии, които после ще се хвалят как е излязла биелата през блока им). Правилата за правилното ползване на мощността на двигателя и усещането критичния момент, в който е грешно да продължиш да повишаваш оборотите за да ускоряваш (кривата на мощността и въртящия момент). Правилата да проверяваш охладителната уредба и компонентите и редовно, зада хванеш навреме дефектирало виско, радиатор, термостат и т.н...

          ..такаче, невиждам какво има да пазя от себе си...имам достатъчно акъл как да се наслаждавам на техниките си, без да ги съсипвам. Е стига поне на момента на покупката да ги взема здрави.

          само ще вметна, че задрал колянов вал+сменени лагери само за продажбата-няма как да се усетят... но всичко друго си има показатели.
          Последно редактирано от Lord JACK; 30-01-11, 00:24.

          Коментар


          • #35
            От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

            Ами колега-жена и кола се вземат на късмет (като котка в чувал)!После всичко става ясно-но няма начин....Дори и на нова Q7-ца и се случва да сменя глава така,че с дизелите риска е по-голям......А най-голям е с италианките
            Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D

            Коментар


            • #36
              От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

              Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
              стига бе пич, толкова ли са калпави 2,8моторите на патролите? трябва да се карат все до 2000оборота ли? наплашвате ме.. май ще взимам фронтера с С20NE. За този мотор съм сигурен че е нормално здрав. и носи всяка предавка да се изцежда без проблем до 4000оборота ...

              Не, не са калпави, но са си стари предкамерни дизели, на които червеното им почва от 4500 оборота и "не обичат" продължителна работа в тази зона на оборотомера. Като се има предвид и това, че тези коли са вече на доста солидна възраст и твърде често са експлоатирани доста мърляшки ("Патрулът е яко животно. Само сипвам нафта и карам") естствено е да има риск за проблем с главата.

              Друг е въпросът как смяташ да го караш този Патрул, та да го държиш продължително на 4000 и отгоре оборота. За да ги докараш там или трябва да го напъваш на магистрала с близка до максималната скорост или често да ти се налага да караш с мръсна газ на бавни.

              Ако ще е първото - тотално си сбъркал колата. Патрулът е камион, а не асфалтова бегачка. Пък, като гледам, и за разход питаш ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #37
                От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                естествено че ме интересува разходът. едно е 12 градско, друго е 30л градско. Сигурен съм че 2,8тд не прехвърля 17градско, но все пак питам собственицеите какво да очаквам. щото ако е 17-20л, по добре да взема рейндж V8.

                А относно карането--ясно ми е, че това не е шосейна кола и добре знам за какво го искам и как да го ползвам.
                въпроса е че доста се разколебах и няма да взема патрол... то 100 човека като ти казват че ще правиш мотор--накрая и нов да вземеш--прокълнат си....а и ми писна.
                То стана едва ли не, че ако 3 пъти го настъпиш и 2,8тд-то е за кофата... Като машинен инжинер знам как се проектират двигатели и какъв запас се дава при проектирането на всеки детайл.. явно ебахти боклука ако е истина това което се говори, или говорят само тези които са си купили вече съсипана машина и са се напатили?
                Последно редактирано от Lord JACK; 30-01-11, 21:36.

                Коментар


                • #38
                  От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                  Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                  ... то 100 човека като ти казват че ще правиш мотор ....
                  100 човека ти казват, че ще правиш мотор, АКО попаднеш на екземпляр, който е каран от някой като тебе.
                  Иначе на мотора нищо му няма, АКО се експлоатира като хората
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                    Май не прочете пост номер 34..Никъде не съм писал, че на 1ва ще настъпя газта докрай и така ще карам София-Варна..
                    Имал съм и все още имам няколко дизелови машини, които са в перфектно здраве, но и много точно се съобразявам с възможностите им и особенностите на дизеловия двигател и го ползвам в пълният му потенциял. Аз го наричам усет + потдръжка с оригинални консумативи, предписани от инжинерите създали машината.

                    Странно защо реши, че аз си ПРЕнасилвам машините? Да ползваш пълния потенциял на една техника е грешно ли? Аз си мислех, че ако спестиш е грешно ?Не е павилно при ускорение на Патрол на 2ра и 3та да се достигат 4000об/мин ли? странно ако трябва да се засиля за изкачването на някой баир как ще го направя само до 2000об/мин...
                    Аз пък казвам, че ако ползваш един двигател до 80% от възможностите му и го потдържаш правилно, коляно-мотовилковия механизъм, буталната група и ГРМ ще са ВЕЧНИ.
                    Това важи, за качествено проектираните двигатели. Жалко ако на патрол не е такава техниката. Но според мен, не настъпването, ами балканският синдром на пестеливостта играе ролята при набедяването на тези машини.
                    Още нещо интересно. Покарах патрола на мой колега от В.Пик, купил го е бащаму преди 10тина години, на 180хил от Немско, сега е на почти 400хил км. Никога не са имали проблем с мотора, освен ново виско, турбо и съединител. Експлоатация-постоянно на 90% (очевидно е субективно, но аз така го оценпвам). Потдръжка-на 100%. Е....???Той от кой да го пази?? От него ли? От баща му ли? Беше кърпено купето, а и не го продаваха, иначе щях да предложа сума и да съм го взел. Знаеш ли колко ме бърка че всяко ускорение му е до 3500-3800оборота? щом мотора пали от раз и то 6те цилиндъра, не чука нищо в него, не тресе, ускорява, не загрява и не пуши... кво повече да се пазя? Само не ми хареса че му харчи градско 15-16.. но на това често настъпване си мисля че е нормално...

                    То се видя че цялата тема се оспами безобразно... да почешем още малко теорията на експлоатацията...
                    Последно редактирано от Lord JACK; 31-01-11, 01:19.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                      Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                      ... Не е павилно при ускорение на Патрол на 2ра и 3та да се достигат 4000об/мин ли? странно ако трябва да се засиля за изкачването на някой баир как ще го направя само до 2000об/мин...
                      А ти къде прочете някой да ти казва такова нещо?!? Естествено, че няма проблем оборотите да стигат и да подминават 4000. Въпросът е да не ги държиш постоянно и продължително там.
                      А Патрул на градско си харчи около 14-15. Като вземеш да го ръчкаш яко в гората може да ги докараш и до над 30. Това е положението. Думите джип и икономичен в едно изречение трудно се вкарват.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                        15 харчи ама друг път

                        Над 3200-3500 тоя мотор освен да бръмчи друго не прави. Подминаване на 4000 при ускорение го пишем към вицовете.
                        Аз мога и 30 градски да докарам, ама не е там идеята. Мога и да го държа на 4000 поне 10 мин без да загрее повече от обикновено (тествано) ама пак - не е там работата.

                        А тия мерцедеси с криви глави и изметнати гарнитури ...

                        Явно е от поТдръжката ...
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #42
                          От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                          Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                          Не е павилно при ускорение на Патрол на 2ра и 3та да се достигат 4000об/мин ли? странно ако трябва да се засиля за изкачването на някой баир как ще го направя само до 2000об/мин...
                          Колега, Патрола не е бегачка, че да го цедиш до 4000 оборота на втора и трета - не, че ще му стане нещо, но и не чакай да литне като го изрежеш така.Ако идеята ти е да катериш с него баир и да го вдигаш до такива обороти...няма смисъл.

                          Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                          Само не ми хареса че му харчи градско 15-16.. но на това често настъпване си мисля че е нормално...
                          В студено време, на късо разстояние и в задръствания харчи така.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                            Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                            Аз го знам кой е моя модел. Фронтерата ми е много любима. Външно и вътрешно яко ми допада, но някакси не и утива да и сложа лебедка и хард ролбар, пък и нали са кекави.

                            Е що така реши,всичко може да се направи,само мерак и паренца за харчене да имаш.За това колко са кекави-ами мойта от пролетта я тормозя яко,то не беха калища,коловози, камъняци и се от тоя сорт,абе откъдето минават батковците с патролите и тойотите -от там минава и фронтито.Относно това колко са "кекави"-до сега по окачване и ходова част няма ремонти и няма нужда от такива,който не вярва да звънка по телефона и ще види.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                              досега гледах един Y60.
                              Горе-долу беше в ред за цената си, НО като загрее налягането на маслото пада на 0 !!! и пак работи добре. С изключение на 1 обаждащ се хидро-повдигач.
                              Чудя се, дали не е заминал датчика за маслото, или самия уред. Затова си мисля да направя 2ри оглед и да закача манометър. Но ми трябва инфо къде е датчика за маслото? и с каква резба е?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X