Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

    Здравейте колеги.
    Дойде време и аз да взема джип. Колебая се от няколко фактора на изброените модели.
    Искам джип, с който да си правя кефа сега за зимата. Интересува ме разхода на гориво на тези модели, най-вече на патрол Y160 2,8ТД. За този модел Y160, изчетох почти ВСИЧКО, но почти не намерих мнения за разход на гориво.
    Фронтерата ми е ясна като разход на газ.

    Вие кое ще ме посътветвате като оптимален вариянт цена/здравина ?
    Мисля че патрола и диското са най-добри?

    1-харесах специялно това диско
    2-този Рейндж
    3-този патрол, но ме притеснява че нещо не става да се направи на газ: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=107549
    4-и този патрол, който най-много ми хареса, но ми е над бюджета, собственика не сваля цената: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=96901

    5-също ми грабна окото и това и се чудя какъв ли му е случаят? http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=104333

    Благодаря за отделеното внимание предварително!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-12-10, 16:14.

  • #2
    От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

    ...Без колебание бих избрал бензиновия Нисан на колегата от Форума....
    Класика....,както при Мерцедесите...
    Има много писано за него...
    Колегите,който са го притежавали са всеобщо известни ....
    Репутацията им ,сама говори....
    Няма нещо,което да е скрито и което да не може да се направи...
    Обърни внимание с каква цел е ползуван от първия собственик от Форума...
    От всеки един от собствениците можеш да добиеш изключително ПРАВДОПОДОБНА информация....от първа ръка...
    При наличието на този НИСАН , сред посочените от Вас,другите автоматично отпадат...
    На бой отиват само старците!

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

      при старите джипки всичко зависи от състоянието на конкретния екземляр. гледай и пробвай внимателно, особено при първи джип, че после разходите могат да надхвърлят първоначалната инвестиция.....само едни гуми са 1000 лева....... то и инвестиция няма де, щото всичко минава в графата кеф..... после не може да върнеш и половината......

      най-добре си харесай конкретен модел, ако щеш и на база външен вид, после следва обикаляне и тестване...... той твоя джип сам ще те познае ) няма да ти се слиза от него!
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

        Дизеловия Ровър от мобиле не е с английски двигател, а с италиянски такъв.
        Бензиновия е преди 1982 година и не е къса база, а си е с единствената възможна 100 инча база.Дали е ще е добра покупка зависи от това до колко го е "изяла" ръждата.
        Бензиновия Нисан изглежда добра покупка, но след като е сменил няколко запалени по джиповете и познати тук собственици мен лично почва да ме съмнява.И не като техническо състояние, а дали ще става за "джип, с който да си правя кефа сега за зимата".Конов да ме прощава ама е доста "куца" тази класика...
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

          Аз го знам кой е моя модел. Фронтерата ми е много любима. Външно и вътрешно яко ми допада, но някакси не и утива да и сложа лебедка и хард ролбар, пък и нали са кекави, затова се спрях на Y160. Отникъде не е много красив, но е хард джип.
          Роувърите пък ми харесват защото са фул тайм 4х4, и са с междинен диф.

          затова ви питах за разхода на Y160 2,8Д, такаче да мога да реша най-сетне кое да търся.
          Русев, мерси за съветите, сега ще чета по какво да познавам дикавъри с английски мотор, и годините на рейнджовете.
          някой виждал ли е наживо оферти 4 и 5?
          5тата ми е много интересна- къс рейндж, V8, газ...

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

            Какво означава (да си правя кефа през зимата)?
            Като си купуваш джип първо реши за какво точно ще ти е--ако е само за снежец и асфалт почти всяко 4X4 ще се справи!
            Интересно ми е защото между Фронти и Патрола разликите са доста!
            Като разход на гориво...ами той Нисана тежи доста повече от Фронти
            Средно 10-12 нафта за 2.8тд без да пипаш малкия лост!!за бензиновия порови още из форума и ще разбереш!
            Късмет!
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

              Определено имам да върша работа с джипката, но и най-обикновенно 4х4 ще я свърши.
              Въпросът е за свободното време. Надали ще се ползва в "снежец", ами по баирите в балкана-нещо такова: http://www.youtube.com/watch?v=yffWnW8ba2g

              Момчета, да ви попитам, според вас този патрол с какъв мотор е? 2,8 или 3,3 http://www.youtube.com/watch?v=FHgDTHGJDEg
              Сигурно е на някои от вас. Звукът му е жесток. Филмчето го записах на Офроуд събора-2010
              Последно редактирано от Lord JACK; 12-12-10, 14:12.

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                пичове, никой нищо не казва, аз аз днес гледах ето този патрол: .......... ликове към Мобиле, НЕ!
                Няколко въпроса към вас,
                При ниска скорост, имаше някакъв странен резонанс-вибрация, наподобяващ, включен преден мост и пълен завой на сух асфалт. а аз си движа направо, без да съм на 4х4. Доста ме притесни този ефект.

                Другото-турбото беше омаслено, при студения охлюв. това 100% сигнал ли е че е за рециклаж и колко пари излиза? аз сам си го свалям.
                Третото- имаше малко омасляване между главата и блока в предната част. проблем ли е това за 2,8 мотора?
                Иначе мотора беше на пушка. не загряваше, маркучите бяха меки/леко надути-ЛЕКО.рамата беше чиста, кабината без ръжда. струва ми се задния блокаж не сработи, но вероятно е от проблемни вакууми. мамка му, бях с капарото в джоба, ако не бяха тия ядове щеше да е мой.
                Моля който има инфо по първите 2 проблема-да драсне един ред.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-12-10, 16:26.

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                  Наскоро мой приятел си купи такъв звер и първото което се наложи да смени е гарнитурата на главата!А турбото беше вторият му проблем!Купи го за 6 бона но той има и друг дълга база/с прегряла тиква и скапана турбина/ползва го за части
                  Извода е --гледай хубаво какво купуваш!
                  Или купи някои утрепан и си го направи части има и поне ще знаеш какво караш!
                  Късмет!
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                    Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                    пичове, никой нищо не казва...
                    Не се казва нищо, щото всичко е относително.
                    Така както описваш състоянието, за мен е приемливо. Цената също.
                    Естествено е турбината да е омаслена на 20 год. автомобил.Маслото не от гарнитура на главата, а от гарнитура на капака, или семеринг на разпределителния вал. Мотора бил на пушка, ами добре. Имало "вибрации". Това със сигурност няма кой да ти каже от какво е, докато не се качи джипа на подемник и не се огледа всичко по окачване, силово предаване, кормилна уредба, спирачна, тампони на двигател и скорости и т.н.
                    Иначе за Патрула е писано много и навсякъде се казва, че има един изявен проблем - пука глава, като обикновенно ресурса и е под ресурса на другите агрегати. Но както казах и по горе, трябва да имаш в предвид, че купуваш 20 год. автомобил надживял проектния си ресурс.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                      ясно ми е какво означава 20 годишна техника. Аз досега не съм си купвал нови коли, а само стари мерцедеси и омеги...

                      Вибрацията е много особена.. сякаш задния мост има свръх сходимост. но това е само на много ниска скорост от порядъка на 20км/ч-после всичко е ок. Утре ще карам патрула на един приятел да сравня.

                      Андро и гробар, Мерси за включването!
                      втори профи въпрос--Очевидно НЕбеше спукана главата, защото не нагрява и не надува, ОБАЧЕ, да предположим че спука точно в моите ръце, тази глава търпи ли заваряване на аргон? или трябва нова щото е като на 525tds-а, от порест алуминий, който просто се скапва с времето?

                      а и още нещо лошо си спомних. Около разширителното казанче, навсякъде беше опръскано с ръждива вода. отворих го вътре--ръждива вода! това ми говори че май е изкипял. А и отделно че бая време е каран с вода, за да ръждяса, поне година.Но пак казвам, доста го карах-настъпвах--не наду, не загря. Перката беше на виско, не беше заклещена с пирони. Мамкаму, много ми е съблазнителен и 10 пъти повече съмнителен.

                      А още по интересното е, че няма друг Y60 за продан в София, в интернет.
                      Последно редактирано от Lord JACK; 13-12-10, 22:42.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                        Главата си се заварява идеално. Първия въпрос е къде е спукана и може ли да се бръкне там и втория въпрос е дали после няма да се спука на друго място! Нали ти казах че алуминиевите глави на турбо-моторите карат значително по малко от всичко останало по двигателя примерно.
                        Ако е "италянка" е нормално да е карана с вода.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                          Моя тресеше от умрели карета на карданите може и никога да не са ги сменяли..като ги замених с нови проблема изчезна но смених и гумите че беше с едни кобри!
                          На тоя звер какви са му гуменките?И виж дали има масло в дифовете че аз открих в предния грес!
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                            пичове, изчетох всичко за Патролите Y60. Вече главата не ме плаши (1200лв), турбото-също-рециклаж на около 600лв доколкото разбрах.
                            Но тази вибрация много ме натъжава. Работил съм като авто-механик доста време и такова нещо при леките коли не съм виждал.

                            Въпросът ми е, ако реша да я взимам, ще накарам собственика да я покараме до някой разбирач на Y60, който да си каже мнението. Кой обаче е той? вие кой ще ми препоръчате? Разбирасе не безвъзмездно, колкото струва ще си платя.
                            Андро? ти наемаш ли се да даваш диагностики?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                              Докарай го. Звънни преди това.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X