Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

    да ъпна малко темата, отново с въпрос.
    Вече гледах 3 патрола. хубави, на прилични цени. 2 ги отписах заради ръжда, а другия беше съсипан вътре.
    третия--като запали студен, тресе, после се оправя. Вероятно е изгоряла свещ. Въпроса ми е, какъв е шанса да е свещ или КОМПРЕСИЯ? Понеже не съм дизелджия, по какво мога да позная свещ от компресия? иначе тази Y60тка много ми хареса, ма пустия му мотор....
    Тресе 1-2минути и после заработва нормално.
    доколкото имам от опит, при изгоряла свещ тресе 10-15секунди
    Последно редактирано от Lord JACK; 28-01-11, 11:52.

    Коментар


    • #17
      От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

      Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
      ... третия--като запали студен, тресе, после се оправя. Вероятно е изгоряла свещ. ...
      И аз така си мислех ...

      Свещите могат да се проверят (и оправят) общо взето лесно. Ако е обаче от компресия играта доста загрубява ...
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 28-01-11, 11:22.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

        Трябва да се види, но както го описваш прилича на свещ.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          ... както го описваш прилича на свещ.
          Както прилича, така може и да не е свещ и да се сдобие с двигател, дето трябва да му се прави основен ремонт. Трябва да се гледа добре.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #20
            От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

            Чаво, казал съм че трябва да се види. Не хвърлям боб и не слагам диагнози онлайн.
            Да ми се обади колегата ще го видим този патрул що тресе
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

              тресе 1-2 минути, после заспивал.
              доколкото имам от опит, при изгоряла свещ тресе 10-15секунди .

              Момчета, проблема е че джипа е в Варна, а аз съм в София.

              то, ако аз съм там, лесно ще го разбера, стига свещите да са лесно-достъпни. Не ги знам къде са на 2,8ТД-то. Под колектора ли са, или отдясно?
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 28-01-11, 12:02. Причина: Линк

              Коментар


              • #22
                От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                ... Момчета, проблема е че джипа е в Варна, а аз съм в София.

                то, ако аз съм там, лесно ще го разбера, стига свещите да са лесно-достъпни. Не ги знам къде са на 2,8ТД-то. Под колектора ли са, или отдясно?
                Във Варна има доста патрулджии, та може някой да се навие да окаже съдействие за оглед.
                Свещите са отдясно.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                  Сега видях тази тема. Ако все още се търси 160/Y260 - мисля, че мога да предложа една изключително добра 260-ка за оглед, правена със всичко и както трябва. Ако представлява интерес пиши на ЛС или звънни.

                  Успех в търсенето!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                    Възможно е да се разхерметизира горивната система и като поработи 1-2 минути да се оправя.На другия ден пак, като го запалиш студен пак тресе.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                      Относно патрулджиите из варна--имам един познат, но какъв смисъл има да го пращам, след като продавача ми казва-тресе 1-2 минути.... като се замисля-това не е свещ. имал съм дизели с преебани свещи--не прехвърлят 7-10 секунди. май ще го пропусна този джип, макар че е страхотен. и е запазен, и хубави гуми, внос белгия...човека ми свали от цената--но..

                      хмм... Стефане, не се бях замислял за твоето предположение. Мисля да му кажа на продавача-да го оправи и ако успее да го оправи(замаже)--да действам

                      Яро, навих се на Y60тка вече, но дай ми данните и цената Y260тката на ЛС. цвят, година, състояние, мотор. И може да се видим да го разгледам.
                      По принцип реших да взимам неподготвен джип, че почти всички подготвени, са доста съсипани-козметично.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                        Проблема при старите и истински джипки е, че излизат извън пътя. И у нас и навсякъде по света. Използват се по предназначение и това предназначение вкарва в салона всичко от полето и гората, в зависимост от сезоните. Често се налага и товаренето на селскостопански сечива, къмпиг оборудване, рибарски и ловджийски такъми и т.н. Остава и по някой външен белег под формата на деруга по ламарините. Това в продължение на 15-20г.
                        Мислех че си тръгнал да купуваш Патрул, а ти гледаш да не са "съсипани козметично"?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                          Ела виж моя колко е ,,козметично издържан,,след няколко по хард разходки из гората! Няма как двайсе и кусур години истински джип да няма бойни рани!
                          driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                            така е, прави сте
                            аз затова гледам за някой неподготвен, стоков патрул, да е ползван по-малко по предназначение... чат пат се срещат и запазени. Пък после аз ще си го наглася по мой начин.А определено аз ще го ползвам по предназначение поне 10% от вреето му.
                            Последно редактирано от Lord JACK; 28-01-11, 21:46.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                              Първоначално публикуван от lori Преглед на мнение
                              ... аз затова гледам за някой неподготвен, стоков патрул, да е ползван по-малко по предназначение...
                              Той пък може да юркан по асфалта с обороти къде червеното, задръстена от котлен камък охладителна система и неизправно виско. Така че, накъдето и да се завъртиш ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съвет за Патрол Y160 2.8TD, 2,8 бензин, Disco 2,5ТД, RR, или Фронтера C20NE

                                аа ще се тества преди да се вземе.за 20-30 минути каране-всичко ще си покаже. и маркучи и виско, и загряване, и виене, и тропане... Искам поне в момента на покупката да е наред--а нататък-късмет...
                                По принцип всичко нов-внос, каточели е по-добро отколкото караното тук. И интериора е по-запазен, екстериора също. Донякъде говори и за потдръжката. Мен не ме е страх от кола карана все на червено, стига да и е сменявано маслото навреме--трудно се скапва машина от юркане. Или поне мерцедесите де...аз не си жаля колите, но и не жаля за потдръжка. Сменил съм над 15 коли и досега неуспях да стопя нито един мотор. Е издухах доста гарнитури.... но лагери, спукани глави-НЕ. Имам в архива си почти всички модели на мерцедес от 1980та-до 1996та, с всички мотори, сега и един 2007ма. едно А6, 2 омеги, VW, ford fusion. Но да си призная-всичките ми бяха германики и ги взимах след тест.
                                Малко ме е страх от Италянките-там шанса е по-голям за някой 20годишен, с фабрично масло.
                                Решил съм да дебна и да си взема кола от България. Нямам вече време да обикалям в Германия.
                                Утре ще гледам една Y60tka, дано е читава, че взе да ми писва... накрая ще е фронтера....(поне има избор)

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X