Здравейте! Пак съм аз. Като цяло изборът се сведе до по-джипски модели:
Toyota Land Cruiser 120 - тук основна пречка е цената и ме притеснява, че ако се изръся за такова, ще ми е жал да го карам там, където всъщност искам, а целта не е да го взема и да не го карам по предназначение;
Jeep Grand Cherokee WJ или WK на газ;
иии нещо, което много ми допадна като комфорт и комбинация асфалт-офроуд - Land Rover Discovery III.
Кажете нещо за Диско 3 като сравнение с горните два модела (изчетох наличните теми за него). Харесва ми това, че може да се настройва клиренса според пътя и скоростта. Т.е. хем може да е по-ниско и бързо на магистрално каране, хем да се друса по макадама повдигнато. Харесва ми, и че като цяло системата е интелигентна и за лаик като мен ще е по-лесно да кара извън асфалта без особени познания кое кога да включи и изключи...
С какво е по-лошо Disco 3 спрямо TLC, че струва наполовина и по-малко? Проблемен модел ли е? Дизел, бензин, газ носи ли? Знам, че е тежък, което е немалък недостатък.
А защо 3, а не 2? Защото 2-ката вече е на поне 20 години и няма да става по-млада.
Всъщност има ли друг автомобил с подобен тип адаптивно окачване, с опция за по-висок клиренс според терена? Знам, че някои TLC-та го имат също.
Toyota Land Cruiser 120 - тук основна пречка е цената и ме притеснява, че ако се изръся за такова, ще ми е жал да го карам там, където всъщност искам, а целта не е да го взема и да не го карам по предназначение;
Jeep Grand Cherokee WJ или WK на газ;
иии нещо, което много ми допадна като комфорт и комбинация асфалт-офроуд - Land Rover Discovery III.
Кажете нещо за Диско 3 като сравнение с горните два модела (изчетох наличните теми за него). Харесва ми това, че може да се настройва клиренса според пътя и скоростта. Т.е. хем може да е по-ниско и бързо на магистрално каране, хем да се друса по макадама повдигнато. Харесва ми, и че като цяло системата е интелигентна и за лаик като мен ще е по-лесно да кара извън асфалта без особени познания кое кога да включи и изключи...
С какво е по-лошо Disco 3 спрямо TLC, че струва наполовина и по-малко? Проблемен модел ли е? Дизел, бензин, газ носи ли? Знам, че е тежък, което е немалък недостатък.
А защо 3, а не 2? Защото 2-ката вече е на поне 20 години и няма да става по-млада.
Всъщност има ли друг автомобил с подобен тип адаптивно окачване, с опция за по-висок клиренс според терена? Знам, че някои TLC-та го имат също.
Нормални пари са и сравнително комфортни вътре.
Коментар