Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвети за джип към новобранец

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Като стана дума за скорости,
    CR-V II /понеже явно гледам какво гледам и все натам отивам/ ръчка или автоматик е по-подходящо, когато човек е извън асфалта (разбирай макадам/черен път с наклон)? Имам предвид, че така и така няма бавни, дали автоматикът не е всъщност преимущество, или опцията "полусъединител" е по-нужната, т.е. ръчка.

    Коментар


    • #32
      При липса на бавни по-добрият вариант е автомат. Това на полусъединител скапва съединителя при честа употреба. Имай на предвид, че при втора генерация на ЦРВ, автомат има само при бензина. Дизела е само при фейса т. е. 2005-2006 год. и ръчната кутия е с шест скорости, което пък допринася за икономия.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #33
        Аз бензин търся така или иначе. Ще се газифицира. Автомат не съм карал досега, само ръчни. Не е ли проблем, че автомата не можеш да го "лашнеш", ако закопаеш малко в сняг?
        Но пък щом компенсира донякъде липсата на бавни...

        Коментар


        • #34
          Точно CRV II автоматик имаше приятел. Карал съм го няколко пъти. Гореше като за световно, като за 2 л. 150 к.с. И едни високи обороти вдига, чак ме хващаше страх. Ма те хондите май са си така.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Шофьора категорично не кара като свят. Сменя разпределителен вал, май на изпускателни клапани. За другия вал нещо не му се даваха 900 лв. и може от него също да оказва влияние. Но пак е много. А я кара поне едно 5 години тая кола, не е два месеца.

          • krasi-mir
            krasi-mir коментира
            Редактиране на коментар
            Разпределителния вал е детска болест на К20 двигателя.
            За да му искат 900лв за другия, явно ке е било само вала. По-скоро има проблем със VTC. Евентуалнo и vtec не му е наред.

          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Знам ли, нов внос италянец.

        • #35
          Има само един истински бензинов джип и той не е японски

          П.П. Ако не ми вярвате на мен, питайте Гагича
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Че лъжа ли е 😄

        • #36
          по-скоро има само един истински джип и той не е дизелов.

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Да, Land Rover - III series

        • #37
          Момчета, още не съм го взел. Луди пари са тези CR-V-та, поне поддържаните екземпляри, а дето казвате не е 'истински' джип.
          Междувременно какво ви е мнението за Grand Vitara XL-7 бензин 2.7 V6. Другата Витара ми е малка за целите, но това?

          Коментар


          • Dilyan Zagorchev
            Dilyan Zagorchev коментира
            Редактиране на коментар
            Като изключиш разхода, който е съпоставим с американец V8, става, що да не става,с приличен багажник е. Гледай за ръжда.

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Преди няколко години от вносителя ми предложиха V6, върната от лизинг. Ускоряваше като бял москвич на баир.

          • deian_r
            deian_r коментира
            Редактиране на коментар
            Сега видях, и че клиренса му е по-малък от на късата 5-местна Витара. Отпада.

        • #38
          Да си вдигна собствената тема. Както предполагам на много от вас е било ясно още в началото, нещата отидоха към търсене на... "истински джип". Търсех ни рак, ни риба, но не става.
          Минах пеша няколко от тези пътища, които бих искал да мога да минавам с МПС, видях какво се движи по тях. Нито до хижа Вежен мога да прекарам спокойно паркетник, нито до Русалка/Триглав.
          Сега си блъскам главата дали да се метна на нещо бюджетно, но по-старо, за което по да не ме е жал, но ще жертвам надеждността и комфорта по асфалт.
          Например: Jeep Grand Cherokee WJ, Nissan Terrano II?
          Надеждността не ми се иска хич да я жертвам, защото е важно да стигна и да се прибера после, че имам стотици километри по асфалт...
          Или да се бъркам надълбоко за Паджеро 4, поради кофти отзиви за 3-ката и старостта/гнилостта на 2-ката вече.
          Бих избрал бензиново TLC 120, но са над 30 000 лв ?!?!?

          Ако имате други идеи, отворен съм за всякакви. Необходимостта от големия багажник остава, така че късите бази и мини-офроудърите отпадат за съжаление :/ Но вече отпаднаха и "паркетниците".

          Коментар


          • #39
            E WK не те ли устройва?

            Коментар


            • deian_r
              deian_r коментира
              Редактиране на коментар
              Не знам. Не съм ги виждал много по прахоляка. Може би защото са още "новички" по нашите стандарти...

          • #40
            Нови,нови-2005г са първите,до 2010.
            Аз за него модел ти говоря
            ​​​​​​​ Натиснете снимката за да я уголемите

Име:159821305_897419274135001_3665159809269919965_n.jpg
Прегледи:381
Размер:631.5 КБ
ID:6914299 ​​​​​​​

            Коментар


            • deian_r
              deian_r коментира
              Редактиране на коментар
              Тъй де, за в гората са нови Сетих се за модела, но не знам нищо повече за него. Здравина, проходимост, дали е по-скоро джип, или по-скоро "паркетник"...

          • #41
            Има много писано точно за този джип.
            Паркетник-кръвна обида е за него,истински офроудър и за асфалта става.

            https://www.youtube.com/watch?v=lIjA...nel=DustyRoads
            https://www.youtube.com/watch?v=O6EwfIwO_Fk&ab_channel=karelopice

            Коментар


            • #42
              Виж и Диско-2, не хапят, на шосе возят приятно и няма да те оставят в гората.
              ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

              Коментар


              • #43
                Да уточня (по повод Диско 2 предложението, понеже се позачетох за модела и видях разни теми тук) - не мога да си го ремонтирам сам, в съвсем друга сфера са ми познанията. Мисълта ми е, че 20-30 годишен камион... не ми е идеята повечето време да е в нечий сервиз или аз да чета нон-стоп теми как да го ремонтирам, какво и откъде да поръчвам. Ще ми отиде цялото удоволствие от това да мога да стигна по-навътре в планината.
                Търся сравнително безпроблемна машина, която да обслужвам навреме и да сипвам и карам. Наясно съм, че няма как да няма ремонти, но да не е нещо, от което да ми се отще!
                Надеждност на първо място!

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  Няма такава, закъснял си 20-30 години

                • deian_r
                  deian_r коментира
                  Редактиране на коментар
                  ;( май си прав

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  При избор на стара кола проблемът не е само в "20-30 годишният камион ... ", защото всяка кола след 5-6 години каране може да има сериозни щети. Проблемът е, че купувачът не се сеща да прегледа колата в добър сервиз или просто му свиди да плати 100-200 лв. за обстоен преглед. Скача в "дълбокото" и после - олеле мале, к'во стана!

              • #44
                Аз имах подобна дилема преди 3 г. Преди тази дилема имах де що е джип с цели мостове, вкл. няколко дизелови. Дървета!!! За заигравки стават, за хвърляне на пари стават, за състезания стават....но за магистрала ...никакви ги няма.
                Та според критериите, които си заложил, теб цели мостове, блокажи и лебедки не те касаят. Затова минаваме на интелигентни решения, а те не са много. Хонда... знаеш ги, бива, ама нямат бавни. Тойота РАВ - бива ги, ама като хондите. Качваш трима човека и джипчетата клякат. И като си без бавни - клякаш и ти. Багаж...средна работа побират. Нисан Х трейл.. не знам нищо, но хвалби не съм чул. Няма бавни.
                Отиваме на по-големи батки. Тойота Лен круизър (от новите говоря). Добри са, големи са. излишно надценени са, с ЛСД блокаж отзад. Добър клиренс - около 30 см (зависи от гумите) и поема товар. Това да, но аз не съм имал ТЛК от новите.
                Отиваме на СУВ. Теб те устройват. И VW Тауарег и Mercedes МЛ ставт за теб. Имат бавни, имат клиренс, поемат голям товар и обем, на магистрала си е комфортно. Но ...отиваме на графа "разход". Там VW Тауарег си е дизел, харчи си над 10/100 и си е разход. Мерц. МЛ имат бензинови с АГУ стават поносими. И двете са под 6-8 хиляди, но за МЛ има всякакви части и са на нормални цени. А за возията...не коментирам. То си е удоволствие отвсякъде.
                Има и вариант на Ленд Ровър Дискавъри, но зависи от теб и някой друг да каже. Успех!
                Последно редактирано от pokemon; 26-04-23, 19:10.

                Коментар


                • #45
                  Мога да се включа като мнение за х-трейл Т30 2001-2013 (първо поколение). Окачването е с по-малки ходове от повечето стари леки автомобили. Твърда возия на черно. Задния мост се заключва принудително с копче и става парт-тайм. Отличен на магистрала. 2.2 дизела върви доста, но има проблем с клапаните на горивната помпа. Има и фабричен дефект с обтегача на ангренажната верига.
                  Като цяло е доста не-джип, но предимството пред CRV-то е заключването на задния мост.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X