Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

    Само на пръв поглед изглежда така.Колицата е учудващо корава.Имал съм и нива и казвам,че купето на нивата е по-слабичко.

    Коментар


    • #32
      От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

      Абе, "корава", колко да е "корава", за една разходка?! Карах Панда 4x4 почти 2 години, не мога да отрека, че е кола с чар, но си е за пътя - черен, лош, но път! Със слабия мотор и малкия клирънс си до първия коловоз/хем на моята и бях сложил лебедка - модел за АТВ/.И като се наложи да те теглят, за къде да се закачиш/освен за задния мост/, разкривя се като кибритена кутия! А като се счупиш, и започва ходене по мъките - няма части, а това, което го има - съпоставимо с цената на " истински" джип! По спомен, цена на висящ лагер на кардана в магазин на Фиат - 350лв. Та моето мнение е - симпатична количка със скромни възможности offroad.
      п.п. За Субару Джъсти не знам нищо, затова не ги съпоставям. Поздрави!
      "Make love, not war!"

      Коментар


      • #33
        От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

        Преди мноооого години имах Субаро Е12 (бусче на базата на Джъсти) - единствената ми забележка беше Изключително слабият двигател (беше под един литър) иначе беше Фантстична машинка - имаше много Място вътре - 3 реда седалки, който ставаха на легло персон и половина - страхотна машинка и всичко това в размерите на полско фиатче
        Минаваше на невероятни места, веднъж се забавлявах да качвам стръмен наклон покрит със сняг, където два-три "джипа" се мъчеха Неуспешно, но това беше поради ниското тегло и тесните Гуми.
        Иначе за Извън пътя, гумите на всички гореописани са МНОГО Малки и всички Коловози по черните пътища оставени от по-големи машини (Всички Останали) са Непреодолими. Бусчето има и още едно Огромно предимство извън пътя - Видимостта от мястото на водача, над предните колела - Виждаш ТОЧНО от къде ще минеш за да няма изненади

        Коментар


        • #34
          От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

          Първоначално публикуван от fiatkar Преглед на мнение
          Само на пръв поглед изглежда така.Колицата е учудващо корава.Имал съм и нива и казвам,че купето на нивата е по-слабичко.
          Не съм много съгласен,но както и да е-няма да споря.А и е смешно да правим каквито и да било сравнения между Нива и Панда.Все пак едната машина излиза от завода с демултипликатор,сериозен даже и за по-висок клас джипове клиренс от 24см.,гуми 28" и като цяло добро поведение в гората и стръмните подеми.В контраст с казаното за Нивата,Пандичката е със съвсем друго предназначение-при нея липсва демултипликатор,клиренса и е изцяло "шосеен",цолажа и диаметъра на гумите също,тъй че нещата са коренно различни.Най-големия и плюс е наистина ниското тегло,което в много ситуаций е доста важен параметър.Всичко хубаво около нея,обаче се изчерпва когато дойде първия малко по-дълбок коловоз или кална локва,които няма как да се заобиколят.Тогава машинката остава с гуми във въздуха и човек разбира,че това въобще не е машина създадена за в гората и няма никаква работа там.
          Последно редактирано от Янко Желязков; 30-03-11, 18:32.

          Коментар


          • #35
            От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

            Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
            Не съм много съгласен,но както и да е-няма да споря.А и е смешно да правим каквито и да било сравнения между Нива и Панда.Все пак едната машина излиза от завода с демултипликатор,сериозен даже и за по-висок клас джипове клиренс от 24см.,гуми 28" и като цяло добро поведение в гората и стръмните подеми.В контраст с казаното за Нивата,Пандичката е със съвсем друго предназначение-при нея липсва демултипликатор,клиренса и е изцяло "шосеен",цолажа и диаметъра на гумите също,тъй че нещата са коренно различни.Най-големия и плюс е наистина ниското тегло,което в много ситуаций е доста важен параметър.Всичко хубаво около нея,обаче се изчерпва когато дойде първия малко по-дълбок коловоз или кална локва,които няма как да се заобиколят.Тогава машинката остава с гуми във въздуха и човек разбира,че това въобще не е машина създадена за в гората и няма никаква работа там.
            То е смешно нива да се сравнява с каквото и да е било.По-голям боклук от нея няма.Гори зверски,а никак не върви,чупи се всичко възможно по нея,а как вие такова чудо няма.Не влизам в спорове,просто казвам истината,това което съм преживял с нея.

            Коментар


            • #36
              От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

              Имам познати които са имали Панда и Джъсти.И двамата бяха много доволни от тях въпреки,че пандата са чупеше доста по често от субаруто.И двете коли са имали немалко разходки извън пътищата,но не по някакви сложни терени.Поздрави.

              Коментар


              • #37
                От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                Първоначално публикуван от fiatkar Преглед на мнение
                То е смешно нива да се сравнява с каквото и да е било.По-голям боклук от нея няма.Гори зверски,а никак не върви,чупи се всичко възможно по нея,а как вие такова чудо няма.Не влизам в спорове,просто казвам истината,това което съм преживял с нея.
                Незнам,и аз не споря,но от моята 1.7 моноинжекцион съм удовлетворен-/минах с нея вече почти 80 000км./.Гори 11л. газ извън града,пъргава е,развърта добре на 2-ра бавна кални гуми 29".Както и да е-да не се отклоняваме от заглавието на темата.

                Коментар


                • #38
                  От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                  Justy карам вече 5-6 години. Основно по гората край Рельово на лов. Има колеги, които го знаят . Лафа е : "Пепи, айде да закараме джиповете на фургоно". Минава на всякъде,кал, сняг- катери се по-бързо от УАЗката, има 2 -3 места , които ме затрудняват. Поддръжката не е много скъпа , единствено амортисьорите и тампоните са нехуманни, но каре с маншон, скоби и даже тубичка грес е 60 лв например, лагерите на главините ( по 2бр) са по 10-20, гърне се приспособява от Корса, върви като змей, супер е и за градско с тези къси скорости- ядосвам много аудита и мерцедеси на старт.
                  http://www.youtube.com/watch?v=LvvSlmTnds4
                  Снимахме едно клипче с телефона, дъжд и кал.
                  Отдолу е така направено, че почти няма какво да се счупи като притърква по бабунките на горския път, че и по скалите. Карданите са прибрани, гърнетата също, полуоските са скрити зад и във носачите. Задното окачване е с реактивна шанга, даже при изпуснали амортрисьори вози добре. В завой се държи като истинска кола, стабилно като заковано с пирони. Проблем са дълбоките коловози - но по принцип , понеже е мънинко, лесно успява да ги обиколи и ли да кара между тях. Иначе на " прагове" минава добре, защото е късо.
                  По-неприятно е по магистрала- при 100 км/ч е почти на 4000 об/м и не ми дава сърце да го юркам дълго на висока скорост- не че има против да вдига 140.
                  Зацепването преден/заден мост е 50% и гумите трябва да са еднакви- иначе има проблем с зацепването и отпускането.


                  Не е джип, но за сиромах човек е много добро решение- по града и извън си е лека кола, в гората си е като джип.
                  карал съм Панда- нищо , ама нищо общо- все едно жигула.
                  Няма значение с колко може да се вземе един завой, важното е с колко не може.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                    Пандата ще е една идея по-проходима, но пък субаруто ще е доста по-здраво и по-добро на пътя.
                    Jeep Grand Cherokee '96 5,2 V8

                    LZ1POP

                    Коментар


                    • #40
                      От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                      здрсти и от мен като гледам отзивите повече натделява пандата но в краина сметка решението си остава твое оспех в избора

                      Коментар


                      • #41
                        От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                        Пробвай със субаро вивио, много икономична и проходима, но много ги търсят и им се дигнаха цените.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                          Едно си Пешо знае, едно си Пешо бае - Honda Civic Shuttle.
                          http://www.auto-catalog.net/?f=showCar&car_id=12282
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Honda_Civic_Shuttle_003.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5303640

                          За жалост са доста старички и поръждясали, но ламарините се кърпят. Ако си намериш читав двигател и ходова част, ще ти служи вечно.
                          Поддръжката ѝ далеч не е евтина, но реално почти не се чупи.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                            Моите уважения за Honda, но тя е в групата на едни други Subaru, и никакви Fiat!/не си много по темата/. Поздрави!
                            "Make love, not war!"

                            Коментар


                            • #44
                              От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                              Просто предлагам трета алтернатива на колегата. Малко по-скъпа е, но според мен е поне един клас нагоре като кола. И като здравина и като возия, при същата проходимост. Ако се вдигне (виждал съм доста повдигнали шътъли тук, в бг) си става доста прилична количка за разходки в гората. Даже съм сигурен, че един повдигнат шътъл е по-проходим от едно стоково CR-V.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Фиат Панда 4x4 или субару джъсти за оффроуд

                                Я малко да вдигна темата. Харесаха ми отзивите за Subaru Justy отностно здравина и проходимост. Дали това важи за наследникът му произвеждан след 97 година ( suzuki swift), има ли от тях part - time модели . Тези до 94 вече трудно се намират като гледам пък и са на годинки.
                                Land Rover Discovery
                                Където е текло пак ще тече ...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X