Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

    Аааа, грешно си ме разбрал.... Имах предвид, да се направи една профилактика против скърцане и дрънкане на "нормалното" табло. Иначе съм сигурен, че поне 90% от "тарикатите" си купуват англичанки с тая идея. Аз знам много добре какъв "купон" е обръщането въпреки, че не съм го правил лично.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #17
      До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

      Еми, оригиналното табло на тераното, а и на ферозата, са долу за 5 минути. Понеже съм ги махал и двете - за ферозата съм забравил, но на тераното си има огледални захвати за всичко, включително и жилото. Карантиите отдолу са долу за още половин час. Все пак за да обръщаш трябва да можеш да намериш и частите, които са нужни, понеже са различни за двете дирекции. Да, включително и ръчките на парното понякога, щото жилата излизат от другата страна. А за жиците съм го споменал, още преди да поставиш въпроса.

      Аз твърдя че е постижимо, и твърдя че може да се направи читаво така че да няма проблеми после. Дали има смисъл всеки преценява за себе си. Аз автомобили с десен волан изобщо и не търся. Предпочитам да взема нещо с по-малко ръжда от Италия например, а после ако се наложи да го оправям механично. За мен това е по-добрия вариант.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

        Ами и аз това казвам. Някои стават по-лесно, други-хич... За жиците, не знам как си го представяш, но работата не опира до просто подстригване или удължаване тук-там. На Паджерото, дето го разглеждах последно, не можеше да се сложи таблото, защото нямаше място за кабелите. Направиха го де, но с цената на известни "лишения"...
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #19
          До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          Ами и аз това казвам. Някои стават по-лесно, други-хич... За жиците, не знам как си го представяш, но работата не опира до просто подстригване или удължаване тук-там. На Паджерото, дето го разглеждах последно, не можеше да се сложи таблото, защото нямаше място за кабелите. Направиха го де, но с цената на известни "лишения"...
          Съгласен. А при други цената на чарковете, дето трябва да вземеш често е по-висока от разликата с джипка с нормална за България дирекция.

          В крайна сметка обаче няма невъзможни неща. Въпроса е средствата (време и пари) да оправдават целта и евентуалния резултат.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

            Чудя се какво да напиша за да не бъда охулен като фен на дясната дирекция, е карам с десен волан вече повече от година, научих се не е толкова проблемно имайки предвид че си по-високо в джипката и колите не са препятствие. Тъй като имам Фрилендър, който попринцип е известен с капризите си и има славата на калпав паркетник, мога да изтъкна най-големия плюс на колата от Англия а именно ДОБРАТА ПОДДРЪЖКА. Така наречения М о Т е доста сериозен там и просто няма начин да не си изряден и да минеш прегледа. Фрито си го взех от Манчестър, като продавача освен пълната сервизна история ми обясни че има чисто нова генерация и чисто нов катализатор отдолу. Оказа се че е отремонтирана досадната гарнитура на главата и преди десет хиляди км. е сменено и виското. Просто извадих късмет. Но я се замислете един италианец дали би си третирал така МПС-то?
            Последно редактирано от Злой; 21-02-10, 17:59.
            Бог обича смелите, но води разумните....

            Коментар


            • #21
              До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

              Първоначално публикуван от madcop
              Чудя се какво да напиша за да не бъда охулен като фен на дясната дирекция, е карам с десен волан вече повече от година, научих се не е толкова проблемно имайки предвид че си по-високо в джипката и колите не са препятствие. Тъй като имам Фрилендър, който попринцип е известен с капризите си и има славата на калпав паркетник, мога да изтъкна най-големия плюс на колата от Англия а именно ДОБРАТА ПОДДРЪЖКА. Така наречения М о Т е доста сериозен там и просто няма начин да не си изряден и да минеш прегледа. Фрито си го взех от Манчестър, като продавача освен пълната сервизна история ми обясни че има чисто нова генерация и чисто нов катализатор отдолу. Оказа се че е отремонтирана досадната гарнитура на главата и преди десет хиляди км. е сменено и виското. Просто извадих късмет. Но я се замислете един италианец дали би си третирал така МПС-то?
              Добре и колко спести от целия масраф да си докараш кола, с която трябва да трепериш при всяко изпреварване? И това, че е сменена гарнитурата на главата те учудва?! Мислиш ли, че италианецът би я карал със сдухана гарнитура? На мен италианецът ми продаде Хондата с почти чисто нови Бриджстоуни, сменени оригинални предни накладки, с които вече съм над 70 000 км, съединител, който може би също е сменян малко преди продажбата.

              В същото време един познат си взе Фрийлендър от Англия. Гръмна му виското и сега е на предно. Гарнитурата и тя. Не знам дали му е сменен катализатора, щото така смърди от газовете заради тая гарнитура, че след 30 минути изкарани в колата се натрових нечовешки. Не недей ЛЪГА хората за ДОБРАТА ПОДДРЪЖКА в Англия, ако обичаш.
              Vitara 2.0 V6
              Honda CRV (Gen 1)
              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
              ВАЗ 2131

              Коментар


              • #22
                До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                Те може да си ги поддържат хората, ама когато нямат намерение да ги продават. Няма такъв собственик, който да вложи 2-3000 паунда в нещо, което смята да продаде за 1500 преко сили.
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #23
                  До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                  Аз мисля, че автомобилите от Англия са с доста добро техничестко състояние (особенно джиповете). Бих си купил, но само джип защото ще се кара предимно извън пътя. Ако решиш да обръщаш дирекцията се губи вече финансовия ефект.Преди година- две имаше по- голяма разлика в цената, но сега ако си с намерение да го преправяш мисля, че няма кой знае какъв смисъл.
                  Това което обичам да правя или не се харесва на жена ми или е забранено със закон

                  Коментар


                  • #24
                    До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                    Така е наистина, преди година и малко имаше повече смисъл заради голямата разлика. Фрилендъра ми излезе 6000 лева с регистрацията по времето когато тук под10 000 не се намираше с ляв волан. Но на практика както написах и по-горе разликата в техническото състояние си казво думата, от друга страна за доста модели е нерентабилно да се купуват с цел обръщане на дирекция, поради риска от лошо изпълнение. Но все пак има и добри попадения. Не знам за вас но лично за мен и следващото МПС ще е от Англия но се колебая между Рейндж Ровър и Дискавъри.
                    Бог обича смелите, но води разумните....

                    Коментар


                    • #25
                      До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                      Добре и колко спести от целия масраф да си докараш кола, с която трябва да трепериш при всяко изпреварване? И това, че е сменена гарнитурата на главата те учудва?! Мислиш ли, че италианецът би я карал със сдухана гарнитура? На мен италианецът ми продаде Хондата с почти чисто нови Бриджстоуни, сменени оригинални предни накладки, с които вече съм над 70 000 км, съединител, който може би също е сменян малко преди продажбата.

                      В същото време един познат си взе Фрийлендър от Англия. Гръмна му виското и сега е на предно. Гарнитурата и тя. Не знам дали му е сменен катализатора, щото така смърди от газовете заради тая гарнитура, че след 30 минути изкарани в колата се натрових нечовешки. Не недей ЛЪГА хората за ДОБРАТА ПОДДРЪЖКА в Англия, ако обичаш.
                      Като ти чета постовете и се чудя на кого се дразниш, на тези дето не са като теб, на тези които карат Хонда, чиято ходова част е разработвана зедно с тази на Фрилендъра, на тези които не мразят това, което и ти, или просто на всички. Относно масрафа, както се изрази, ми излезе достатъчно тънко, за да мога спокойно ако се наложи да посрещна и най-тежките ремонти по машината, и то с части от Англия Ти откъде си купуваш частите?!? Щото моите са оригинални.. А с ръждата как си? Щото моята машина е алуминиева.....
                      Бог обича смелите, но води разумните....

                      Коментар


                      • #26
                        До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                        Не смятам да отговарям на всичкo, което си писал, щото ще прерасне в безмислен спор. Все пак се изкушавам да отвърна на това:

                        Първоначално публикуван от madcop Преглед на мнение
                        Като ти чета постовете и се чудя на кого се дразниш
                        Определено се дразня на хора тарикати, които си докарват 10 годишна бангия от Острова за две хиляди паунда и почват да бучат на всеуслушание колко били качествени англичанките, как обратният волан не е недостатък, а супер ектра, щото видиш ли не можели да изпреварват и ставали анчелчета на пътя. Как купето било от алуминий. И какво купето на "обратното" Фрий е от алуминий, а на това с нормална дирекция от ламарина? Няма смисъл да ме убеждаваш как не си се минал. Убеди себе си.

                        П.С. Гледам, че си се кръстил "лудо ченге". Надявам се, че не си полицай в реалния живот, щото допълнително бих се издразнил ако от моите данъци ти се плаща заплатата.
                        Vitara 2.0 V6
                        Honda CRV (Gen 1)
                        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                        ВАЗ 2131

                        Коментар


                        • #27
                          До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                          Ами аз също мисля че проблема с десния волан е никакъв особенно ако се кара повече в гората.Там ляво и дясно няма.И ако може да си спестиш някоя и друга хилядарка,лошо няма.Аз съм с нормален но непрекъснато следя за някое евтино диско с десен волан и вече съм си набелязал на такава цена че и с обръщането пак би ми излезнал по ефтин.А относно подръжката на колата,дали Италия,Германия или Англия цървули коита само карат и трошат ги има навсякъде,същото е и обратното,попадал сам на изкличително добре подържани коли от Италия.

                          Коментар


                          • #28
                            До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                            Не смятам да отговарям на всичкo, което си писал, щото ще прерасне в безмислен спор. Все пак се изкушавам да отвърна на това:



                            Определено се дразня на хора тарикати, които си докарват 10 годишна бангия от Острова за две хиляди паунда и почват да бучат на всеуслушание колко били качествени англичанките, как обратният волан не е недостатък, а супер ектра, щото видиш ли не можели да изпреварват и ставали анчелчета на пътя. Как купето било от алуминий. И какво купето на "обратното" Фрий е от алуминий, а на това с нормална дирекция от ламарина? Няма смисъл да ме убеждаваш как не си се минал. Убеди себе си.

                            П.С. Гледам, че си се кръстил "лудо ченге". Надявам се, че не си полицай в реалния живот, щото допълнително бих се издразнил ако от моите данъци ти се плаща заплатата.
                            И не се пенясвай толкова, че тукувиж направиш катастрофа от нервно каране, а за твоята кола частите са скъпи и просто не ми се мисли.

                            Отговорът е "ДА", полицай съм, данъкоплатецо мил
                            Лек ти ден, и работи повече за да внасяш повече данъци. А що се отнася до убедеността ми, ти също ме убеди в нещо за себе си, но ме е срам да го кажа пред хората. Лек ден
                            Последно редактирано от madcop; 22-02-10, 13:47. Причина: още
                            Бог обича смелите, но води разумните....

                            Коментар


                            • #29
                              До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                              Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
                              Ами аз също мисля че проблема с десния волан е никакъв особенно ако се кара повече в гората.Там ляво и дясно няма.И ако може да си спестиш някоя и друга хилядарка,лошо няма.Аз съм с нормален но непрекъснато следя за някое евтино диско с десен волан и вече съм си набелязал на такава цена че и с обръщането пак би ми излезнал по ефтин.А относно подръжката на колата,дали Италия,Германия или Англия цървули коита само карат и трошат ги има навсякъде,същото е и обратното,попадал сам на изкличително добре подържани коли от Италия.
                              Доста добро и точно изказване колега. Всичко е въпрос на късмет и точна преценка на риска. Попринцип няма невъзможни неща както и няма невъзможни за обръщане дирекции, всичко зависи от собственика, респективно водача.
                              Бог обича смелите, но води разумните....

                              Коментар


                              • #30
                                До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                                Първоначално публикуван от madcop Преглед на мнение
                                Доста добро и точно изказване колега. Всичко е въпрос на късмет и точна преценка на риска. Попринцип няма невъзможни неща както и няма невъзможни за обръщане дирекции, всичко зависи от собственика, респективно водача.
                                Невъзможни неща по принцип няма. Но безсмислени - дал господ.

                                Като пример за лесно обръщане мога да дам едното от подписа ми - Terrano 2. Нужните части излизат около 1000 - 1500лв, включително чистачки и прочие, табло, хебели и всичко останало. Може да се направи идеално сравнително лесно.

                                Колкото до алуминия - и той гние, макар и по друг начин. А шасито отдолу алуминиево ли е?

                                Виж за части бих си внесъл от UK. На супер ниски цени са. 60-90 лири върви дизеловата помпа за мойто, а тук изобщо няма нужда да споменавам колко биха ми поискали.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X