Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

    Здравейте,
    Сигурно всеки който е гледал обявите за продажба си е задавал поне веднъж този въпрос.
    Надявам се споделените мнения и опит да хвърлят малко светлина и на този казус. Благодаря Ви!

  • #2
    До: По добрия избор при БГ условя:Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

    Ауууу никой във форума ли не е сменял дирекция?

    Коментар


    • #3
      До: По добрия избор при БГ условя:Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

      Естествено че има колеги сменяли ама ти питаш много общо
      -ако сменяш дирекцията на Лада е едно ама ако е на Мерцедес S класа тип 221 разликата е .........като деня и ноща.
      И щом така общо питаш не си си направил труда да потърсиш какво вече е писано , аписнао има и то доста за наи различните модели .

      Коментар


      • #4
        До: По добрия избор при БГ условя:Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

        Зависи от конкретното МПС. На някои дирекцията се обръща сравнително лесно, части се намират, и са горе-долу евтини, а на други клони към невъзможното, или цената е такава че мероприятието се обезсмисля.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: По добрия избор при БГ условя:Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

          Много си зависи. Ако е само за гората, става и с лява. За дълъг път - не. А за смяна, лично не бих се навил или поне не в кварталния сервиз. А ако ще го правиш сам, по-добре е да използваш времето и да изкараш някой лев за нормална кола.
          Ама всичко си е индивидуално. Вийдал съм и Кайен с газова, та знае ли човек.

          Коментар


          • #6
            До: По добрия избор при БГ условя:Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

            Форума е доста обширен и макар това да не е извинение, някой неща се пропускат.
            Нека конкретизирам:
            ROVER FREELENDER;
            JEEP GRAND CHEROKI;
            OPEL FRONTERA;
            ROVER DISCOVERY;
            ВСИЧКИТЕ МОДЕЛИ В ДИАПАЗОНА 1999-2002г;
            Но ако имате опит с други марки ще се радвам да споделите!

            Коментар


            • #7
              До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

              Не проумявам как изобщо може да се зададе въпроса" по-добрия избор при БГ условия..."?!?!?!?Все едно дясната дирекция току-виж се оказала по-добрия избор?
              Инак за цени на обръщане на дирекция за моделите,за които е питането си приготви от 3-6000лв. и нагоре,за да се смени всичко,и да стане както трябва.
              Последно редактирано от mbenz; 17-02-10, 20:28.
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #8
                До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                Фрийлендър-а е твоята колица...И слагай по едно ,,Ланд'' преди Ровър
                Виден столичен ихтиолог

                Коментар


                • #9
                  До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                  Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                  Фрийлендър-а е твоята колица...И слагай по едно ,,Ланд'' преди Ровър
                  Колкото повече е чета темата "FREELANDER" толкова по сериозно се замислям. Вчера подробно разгледах устройството на тая виско муфа/ ОТ ТЕХНИЧЕСКА ГЛЕДНА ТОЧКА ЕЛЕМЕНТАРНО/, освен това гледах във форума тема за "Най надеждните 4х4 автомобили" и Фрилендъра е към средата, но не и този модел за който във форума има толкова негативи /Доколкото виждам Визията е след 2005г/.
                  Та въпроса ми е от какво са се "получили англичаните" във моделите СЛЕД 2005-6Г.на "FREELANDER"

                  Коментар


                  • #10
                    До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                    Точно за тези коли дали има смисъл? Колко ще спестиш - 1000 макс 2000 лева и пак няма да е направено както трябва.
                    Фрита се продават под 7-8к лева, грандове по 11-12к. С десен волан са по 2-3к по-ниски цените, а с обръщането май ще се изравнят ...
                    Табло, кори на вратите, фарове, огледала и отпред по коша бая неща. Всичко това си е цифра пари ...
                    Грандоман WJ 3.1 QD

                    Коментар


                    • #11
                      До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                      Смисъла наистина е спорен. Но иначе може да се направи точно както трябва. Въпрос на "майстор". Дори в предвид че ти сглабяш всичко, може да се направи и по-добре от оригинала, с по-малко скърцания и т.н.

                      Но разликата в цената силно се намалява, и имайки в предвид че возилата от острова обикновено не са толкоз добре откъм корозия, то смисъла съвсем се губи. По-добре нещо от Германия/Австрия - с нормален волан и си сигурен че са технически добре поддържани, или другия вариант - Италия, откъдето пък са най-добре откъм ръжди, но с незнайни експлоатационни навици на собственика - жабар.

                      Мойте и двете са италиански. Явно съм случил, защото технически проблеми нямат никакви. А по отношение на ръжда са почти идеални.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                        Първоначално публикуван от sparky
                        Дори в предвид че ти сглабяш всичко, може да се направи и по-добре от оригинала, с по-малко скърцания и т.н.
                        Би ли посочил колко вероятно е да се случи това ? Щото на мен ми звучи като едно на хиляда ...
                        Vitara 2.0 V6
                        Honda CRV (Gen 1)
                        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                        ВАЗ 2131

                        Коментар


                        • #13
                          До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                          Би ли посочил колко вероятно е да се случи това ? Щото на мен ми звучи като едно на хиляда ...
                          Ако си го правя аз, за себе си, е ТВЪРДЕ вероятно. Това е все едно да направиш пълна инспекция и потягане на всичко по предното табло. Виж ако липсва желание и гледаш да скалъпиш нещата е друг въпрос.

                          ...ама не е чак толкоз трудно в крайна сметка. Купето е еднакво. Само купуваш каквото е нужно и го слагаш където е нужно. ТНТМ-то е минимално и предимно по жиците, които реално не са чак толкоз много, колкото обикновено изглеждат.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                            Абе ти като си мераклия, какво ти пречи да разхвърляш таблото за един ден и да си го наредиш както ти е мерак. Аз лично съм против тия обръщаници, първо защото нямам оборудването и необходимите части да си го направя сам, за да ми излезе наистина по-евтино, и второ защото винаги има някакъв компромис особено с моделите, натъпкани с ел-т'ва, ел-онова, клима и разни други троници. Все нещо няма да дойде и се почва с ТНТМ-то. Ако се направи всичко да си е като заводско, ще излезе по-скъпо (и трудоемко), отколкото да си вземеш "нормална" кола. Ако се взема "горска" джипка, карай си я "обратна". За постоянно ползване обаче, съм твърдо против. Всеки ден съм по улиците (ама не щото съм уличник, такава ми е работата) и постоянно ми се набиват в очите разни "обратни" със странните си маневри.
                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            .... ТНТМ-то е минимално и предимно по жиците, които реално не са чак толкоз много, колкото обикновено изглеждат.
                            Тцъ, заблуждаваш се. Теоретично изглежда така, ама иди някой път да видиш наистина за какво става въпрос и да видиш какви проблеми изникват, дето не си и сънувал. Една дреболия, например-преместване на жилото на предния капак... Или обръщане на снопа на таблото. Разни рейки/кутии, сервота, помпи и т.н. се подразбират, ама не всички коли имат заводско място за захващане от ляво...
                            Последно редактирано от kuzdov; 19-02-10, 21:14.
                            "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                            Неизвестен мъдрец

                            Коментар


                            • #15
                              До: По добрия избор при БГ условия: Дясна дирекция и Промяна или Нормална дирекция

                              Първоначално публикуван от kuzdov
                              Абе ти като си мераклия, какво ти пречи да разхвърляш таблото за един ден и да си го наредиш както ти е мерак.
                              Нямаш си представа що народ си взема коли с обратна дирекция с идеята да ги разхвърлят пред блока за един следобед и да сменят волана . Обикновено си вземат табло от някъде и стартират към 8 рано сутринта заредени с ентусиазъм. Докъм 10-11 са разколачили "обратното" табло и аха да сложат новото и се почва. Ами чистачките, рейката, корите на вратите, окабеляването, фаровете ... До към 2 часа следобед мислят "Сега какво ще правим". Към 3 часа решават, че тая работа без майстор няма да стане и почват да сглабят обратно "обратното" табло. Към 5 часа са готови и отиват да ударят нервно една шопска с голяма ракийка.

                              Следващия ден започват да кръстосват нервно из пишман кварталните майстори и да крънкат някой да се хвани да обръща. Намират Пеню дето няма никаква работа. Той казва многозначително "Шъ струва иляда лева и ей ти един списък с части дъ намериш." Злополучният собственик на бангия от Острова започва като кръстоносец да атакува всяка една автоморга из околията. Там, усетили, че са хванали някой на зор, се упражняват здраво в аритметика и помпат нещастието на "обратния" страдалец. Последният се прибира вечерта и посяга нервно към ракийката със салатка докато цака на калкулатора сметките от моргите. И си вика "Че аз кът дам на Пеню майстора илядарка и на ония джамбази още две, да не се бях правил на дявол."

                              Следва няколко месечно мислене какво ще се прави. Сам не става. Майсторът иска много и цялото упражнение губи смисъл. От мобилето никой не звъни. Само някакви навлеци тормозят "обратния" страдалец от време на време искайки му компресора на климатика или радиатора. Накрая след година не се издържа и се купува нова кола с нормална ориентация. "Обратната" англичанка се праща на вечна стоянка край вилата и се обявява за офроуд звяр. Поне за целите на форума или в приказките с познати.
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X