До: Land rover Freelander 2.0 TD-1999 g. или Ssang Yong Korando 2.9 TD- 2003 g.
Колега между двете коли няма сравнение. Като межу Пасат и Патрол.
Корандото е парт-тайм 4х4, класическо, машина за извън пътя, изключително солидно и издържливо, неуязвимо освен ако не се постараеш и силно и редовно му помагаш. Накратко - джип за саваната.
и само за там.
ЛР Фриландер си е фул-тайм. Кола за магистрала или хлъзгав асфалтов път. ЛР са доста уникални като технология и предлагат разумно решение ако ти трябва всекидневен 4х4. Аз бих се спрял на него. Няма много алтернативи тук и ако искаш нещо по-добро ти трябват големи пари. Пажерота и Грантове и тн за тези пари - само трошки, стой на далеч, няма смисъл да рискуваш, не е разумно.
Успех в избора и лека и безаварийна в последствие!
ПС. Пиша наизуст, давам акъл, а сам не съм наясно сам. Чета че Фриландера не бил фул-тайм, а някаква странна ситема. Според мен това обезмисля всичко.
Не е лесно.
Първоначално публикуван от Stil72
Преглед на мнение
Корандото е парт-тайм 4х4, класическо, машина за извън пътя, изключително солидно и издържливо, неуязвимо освен ако не се постараеш и силно и редовно му помагаш. Накратко - джип за саваната.

ЛР Фриландер си е фул-тайм. Кола за магистрала или хлъзгав асфалтов път. ЛР са доста уникални като технология и предлагат разумно решение ако ти трябва всекидневен 4х4. Аз бих се спрял на него. Няма много алтернативи тук и ако искаш нещо по-добро ти трябват големи пари. Пажерота и Грантове и тн за тези пари - само трошки, стой на далеч, няма смисъл да рискуваш, не е разумно.

Успех в избора и лека и безаварийна в последствие!
ПС. Пиша наизуст, давам акъл, а сам не съм наясно сам. Чета че Фриландера не бил фул-тайм, а някаква странна ситема. Според мен това обезмисля всичко.


Коментар