До: Топ 10 на най-надеждните 4х4 автомобили
Ще се опитам да дам и моето мнение по въпроса.
Първо според мен направеното класиране не е коректно поради факта че са смесени два типа МПС, а именно
1. Автомобил с два задвижващи моста на самоносеща конструкция,
2. Автомобил с два задвижващи моста на рама,
3. Наличие на бавни скорости,
от там нататък е ясно че изводите няма как да са коректни.
Какво имам предвид.
Доскоро притежавах HYUNDAI TUCSON което си е СУВ, и HYUNDAI TERRACAN което си е Джипка на рама. Казвам го за да стане ясно че правя сравнение на базата на личен опит а не на предположения.
Та, ако става въпрос за каране в градски условия,извънградско планински курорти,стигане да хижата на някой приятел и всичко от този род - без замисляне винаги съм ходил със Тусона. Просто по лекото шофиране, несравнимо по добрата возия свързани с автоматичното включване на задния мост, тракшън контрола супер стабилното стоене в завой и на мокро и на сняг и т.н. са плюсове които не бих пренебрегнал. Да не забравя- доста често с Тусона съм тръгвал от там дето Теракана не ще. Просто понякога по малката маса в комбинация с независимо окачване са плюс.
САМО ЧЕ - какво става със СУВ-а когато трябва да тегли нещо- да речем каравана и няма бавни.Или в като влезе в по дълбока кал. Знаете отговора НА ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛ И ПОСЛЕ....................СЪЕДИНИТЕЛ.
А с Теракана и с включени бавни тия проблеми ги нямам. И мощност имам колкото си искам, и ако викна трактор ще ме измъкне а не само моста ми
. Да обаче возията при него е доста по дървена, задницата му с това ЛСД............зор та зор да ме изпревари, разхода.............и т.н.
Ето защо фирмите са измислили двата вида МПС и всякакъв тест или спор смесващ двата типа ще води до изнервяне.
Това е моето мнение, ако съм обидил някой- моля за извинение.
Весели празници на всички колеги !
Ще се опитам да дам и моето мнение по въпроса.
Първо според мен направеното класиране не е коректно поради факта че са смесени два типа МПС, а именно
1. Автомобил с два задвижващи моста на самоносеща конструкция,
2. Автомобил с два задвижващи моста на рама,
3. Наличие на бавни скорости,
от там нататък е ясно че изводите няма как да са коректни.
Какво имам предвид.
Доскоро притежавах HYUNDAI TUCSON което си е СУВ, и HYUNDAI TERRACAN което си е Джипка на рама. Казвам го за да стане ясно че правя сравнение на базата на личен опит а не на предположения.
Та, ако става въпрос за каране в градски условия,извънградско планински курорти,стигане да хижата на някой приятел и всичко от този род - без замисляне винаги съм ходил със Тусона. Просто по лекото шофиране, несравнимо по добрата возия свързани с автоматичното включване на задния мост, тракшън контрола супер стабилното стоене в завой и на мокро и на сняг и т.н. са плюсове които не бих пренебрегнал. Да не забравя- доста често с Тусона съм тръгвал от там дето Теракана не ще. Просто понякога по малката маса в комбинация с независимо окачване са плюс.
САМО ЧЕ - какво става със СУВ-а когато трябва да тегли нещо- да речем каравана и няма бавни.Или в като влезе в по дълбока кал. Знаете отговора НА ПОЛУСЪЕДИНИТЕЛ И ПОСЛЕ....................СЪЕДИНИТЕЛ.
А с Теракана и с включени бавни тия проблеми ги нямам. И мощност имам колкото си искам, и ако викна трактор ще ме измъкне а не само моста ми

Ето защо фирмите са измислили двата вида МПС и всякакъв тест или спор смесващ двата типа ще води до изнервяне.
Това е моето мнение, ако съм обидил някой- моля за извинение.
Весели празници на всички колеги !
Коментар