Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И все пак дали не Ssangyong Musso?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

    Първоначално публикуван от svetli96 Преглед на мнение
    Незнам какво китайско чуват в SsangYong ама разбирачи иначе.Ей тия най ме дразнят.Чист кореец си е.Виж в Great wall си звучи китайско и така си изглежда.
    Eто малко за историята на компанията.
    Добре е да се види от къде е тръгнала.https://en.wikipedia.org/wiki/SsangYong_Motor

    Коментар


    • #77
      От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Аз не сравнявам 605,а само казвам,че 662 му има водната помпа която е по-голяма и яка,виж дали не сьм прав ако да не карам такова.
      Ако е така, добре е да се знае, но посочвай източници, щото иначе прилича на това:

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Ни мой ма фана да се занимавам с глупости, аз да не съм бай ти Готлиб

      Имам 7-8 аналогови каталога на различни марки водни помпи под ръка, та ей сега ще проверя, освен другата справка, но посочи източик, все пак да се не хАба залудо.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #78
        От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Имам 7-8 аналогови каталога на различни марки водни помпи под ръка, та ей сега ще проверя, освен другата справка, но посочи източик, все пак да се не хАба залудо.
        Уяждаш се с Търтьо,ама и ти си същия,без да се сърдиш,ама отстрани погледнато е така.

        Коментар


        • #79
          От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

          Във връзка с водните помпи, специално за Боса:

          На ОМ602 и ОМ605.912, което е 83kW атмосферният, се монтират еднакви водни помпи.
          На ОМ605.962, което е турбинираният 110kW, се монтират други водни помпи, като същите се монтират и на ОМ602.962 (което е Е250ТD W124) след мот.020853, като до мот.033729 се монтират като на всички ОМ602.

          И пак да поясня, ОМ662 е ОМ602 събран в заводите на SsangYong в Корея.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #80
            От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

            Първоначално публикуван от gimax Преглед на мнение
            Уяждаш се с Търтьо,ама и ти си същия,без да се сърдиш,ама отстрани погледнато е така.
            Хич не се уяждам с никой, еле па с Търтьо, просто така си хортувам.
            То и твойте (а и на Скрапа, примерно, който си е супер пич) приказки понякога така звучат отстрани, но всеки си има изказ, или трябваше да ти се впрягам за предният пост дето се опитваш да ме хлъзгаш.

            Моите твърдения винаги са железно проверено подплътени, и неаргументираната сватбарска стрелба ми увисва, та за това.

            ... ма нали треа да си пишем за нещо.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #81
              От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

              Джипката която бях харесал отпадна като вариант. Да знаете Мусо с рег. №А0335ВМ има запор, обявата е от Пловдив де не се подведе някой колега по цената. Преди малко ми се обади познат от полицията и след проверка излезе че има запор. Търсенето продължава. Повечето по обявите са с проблемни документи. Ще се чака читав.

              Коментар


              • #82
                От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                Май, май тия дни ще придобивам такъв трактор задочно. Дори и да стане, ще го видя и тествам лично, чак след около месец.
                Та в тая връзка гледах за ръководства за ремонт и експлоатация (и намерих), а виждам че при нас няма. Не знам как да кача PDF-а от телефона, та ще пусна линк, ако иска някой да го дръпне и качи в систематизираната информация, щото след време може да не е актуален.
                На английски е ръководството - https://www.google.de/url?sa=t&sourc...oF21HIdr53rN0g
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #83
                  От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                  Не знам какво си решил да взимаш, а и за какво ще го ползваш, но вземи старото.
                  В момента се продават няколко перфектни за никакви пари, а има и едно с проблем в дифа (който Дедо може да оправи от раз, пък аз ще му кажа как ) със скорости без жила и запазен салон, а може да се окаже и с оригинален Мерцедес мотор.

                  ... а електронни каталози имам секви.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #84
                    От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                    Е от старите е, с мотор без турбо и уж се движи. Включва преден мост и бавни.
                    Пращах приятел да го види и ще имаме сделка.
                    А ползването...за нищо екстремно, важното е да бръмчи и да се движи безпроблемно. Най-много някой и друг черен път.
                    Има някои забележки доколкото разбрах, но ще ги борим след време. Главно по ел. системата, оборотомер, показания на температурата, задна чистачка...все дребни подрности. И климатроника май не охлажда, но и това е поправимо.

                    ПП: А и отдавна искам нещо просто като трактор, без излишни компютри.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #85
                      От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                      Е то друг джип с климатроник, който може да работи и без ток (не климатроника, а джипа), няма.

                      Ако искаш драсни на лично какво имаш предвид, че всичко що е оферта съм го преслушал за приятели.

                      P.S. Ако е атмосферен, и от първите без жила на скоростите, може и да е с мерцедесов мотор.
                      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 19-06-17, 16:56. Причина: телефонен бързопис
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #86
                        От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                        Пуснах ти линк, обявата не е свалена още. Но е в раздела за Деу.
                        Ще ми се да участвам достойно в класацията за "най-евтин и с най-евтина поддръжка..."
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • #87
                          От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                          Цецо, предвид фундаменталните ти познания, и отличните ти умения, мога само да те поздравя с избора. Не че имам виждане върху марката и модела, ама човек като тебе, който знае и може много, да хареса нещо - то значи, че това е Нещото.

                          Предварително честитя!

                          PS Пък е и с Мерседесово сърце

                          Коментар


                          • #88
                            От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                            Цецо, това е партенка, нали?
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #89
                              От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                              Мерси за комплиментите, макар и доооста преувеличени

                              Иначе не, не е партенка. Но не съм търсил точно Мусо, просто нещо евтино и елементарно ми трябва. И не толкова за работа, колкото за разнообразие(за мен), и за някоя и друга полезна работа (включително и докато ме няма). При това положение, почти всичко бензиново отпада, освен УАЗ. ( Да, УАЗ ми е стара любов) От дизелите всичко страда или от глави, или от ръжди...или от двете. А търсейки евтина цена (прежалената кола е най-яка ), предвид и скромното ползване което се очертава, не остава нищо което да не е на ръба на разпадането. Освен може би, широко рекламираната в тоя ценови клас Кия Спортидж. Обаче Кията пак страда от глави, помпи и пр. Черок с Рено мотор, пак горе-долу така, плюс че одъртяха и читави няма.
                              И изскача неизвестния играч Мусо, който се оказва че гние трудно и е съставен от сравнително читави агрегати. Атмосферните OM 600, са от малкото мотори с разделни камери, които не страдат от глави и имат огромен ресурс. Въобще, към тоя мотор имам стари сантименти, а така или иначе автомобилите с него вече са кът - или са за скрап, или с колекционерска стойност.
                              Гледам, че и в Русия го тачат, че даже имат и производство...Тук пък цените са такива, че риска с такова животно е оправдан. Обслужването също му е по-скромно и от на Кия - масла и филтри.
                              И предвид, че няма да ми е от решаващо значение тази кола, реших да пробвам. Още повече, че изпадна добра бройка. Но с нея ще се срещнем след месец и тогава подробности, без да спестява недостатъците.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #90
                                От: И все пак дали не Ssangyong Musso?

                                Със здраве да си го джиткаш и само нафта да наливаш. Интересна джипка е и на супер цена, ако не беше слабото предлагане щяха да вървят дори по-скъпо. Точно на този модел интериора много ми допада..
                                Real Recognize Real

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X