До: Избор на джип, бюджет до 8000 евро
1. За ключа - възможно е да е с един ключ и едно дистанционно. Моят беше така, при това докаран директно от Швейцария. Допълнителен ключ и дистанционно /Keyless Entry Remote/ може да се купи от USA за около 42$. "Обучаването" му, обаче може да стане само в Балкан Стар, срещу 43,20 лв. Трябва ти един код, който се генерира от тях по VIN-а на колата, и то срещу големия талон. След това, при наличие на два и повече работещи ключа, можеш и сам да си обучиш още ключове - до 7бр.
2. Двигателя е с ангренажен ремък, два разпределителни вала /DOHC/, Мощност- 160 к.с. при 3800 об/мин. Въртящ Момент - 400 Nm при 1800-2400 об/мин. Турбокомпресор с променлива геометрия на лопатките (Variable Geometry Garrett Turbo) Не зная какъв автомобил си карал преди, но ако слизаш от комфортна лимузина, възможно е в началото да ти се стори малко шумен. В състояние е, обаче да поддържа доста висока скорост на магистрали /150 и повече с круйз контрол/, като при това не преминава разход от 9.5 - 10 л./100км. Разполага с достатъчно мощност и въртящ момент за бързо ускоряване при изпреварване.
3. Раздатъчната кутия е NP 242 - full time,т.е. има режими 4х2 - само заден мост; 4х4 Part Time - включен и преден мост с блокиран междуосев диференциал; 4х4 Full Time т.е. отворен центр. диференциал и възможност за движение в режим 4х4 на всякакъв терен; 4х4 LO - включена понижаваща предавка /бавни/ за движение извън пътя с ниска скорост по пресечен терен. Лостът за раздатъчната кутия трябва да изглежда така :

За повече подробности разгледай руския сайт. Има доста интересни неща.
Първоначално публикуван от mordo
Преглед на мнение
2. Двигателя е с ангренажен ремък, два разпределителни вала /DOHC/, Мощност- 160 к.с. при 3800 об/мин. Въртящ Момент - 400 Nm при 1800-2400 об/мин. Турбокомпресор с променлива геометрия на лопатките (Variable Geometry Garrett Turbo) Не зная какъв автомобил си карал преди, но ако слизаш от комфортна лимузина, възможно е в началото да ти се стори малко шумен. В състояние е, обаче да поддържа доста висока скорост на магистрали /150 и повече с круйз контрол/, като при това не преминава разход от 9.5 - 10 л./100км. Разполага с достатъчно мощност и въртящ момент за бързо ускоряване при изпреварване.
3. Раздатъчната кутия е NP 242 - full time,т.е. има режими 4х2 - само заден мост; 4х4 Part Time - включен и преден мост с блокиран междуосев диференциал; 4х4 Full Time т.е. отворен центр. диференциал и възможност за движение в режим 4х4 на всякакъв терен; 4х4 LO - включена понижаваща предавка /бавни/ за движение извън пътя с ниска скорост по пресечен терен. Лостът за раздатъчната кутия трябва да изглежда така :
За повече подробности разгледай руския сайт. Има доста интересни неща.
Коментар