Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
    Аз не съм много наясно с Грандовете, но мисля, че се продава един такъв тук във форума. Не знам дали е ORVIS, но е тунингован 4.0 автомат. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78050
    И аз съм на мнение че това е твоят джип
    GRAND CHEROKEE 4.7
    Добромир Добрев
    O898633718

    Коментар


    • #32
      До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

      Надирам го и още как, мамка му. Нали джипа трябва да служи на семейството, а не семейството на него.
      Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

      Коментар


      • #33
        До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

        Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
        Привет колега,аз нямам впечатления от джипките които си изброил ,но мога да ти кажа как аз реших този проблем.Вэех си нисан примера комби за семейните нужди и една витара за оффроад,защото не върви със семейния автомобил да се навреш в гората и да го надереш.Лично мое мнение не ангажирам никого
        И моя, семейния, е доволно надран. Боята я прежалих още преди да го купя, макар че беше доволно лъскав.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78050

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=72005

          Мисля, че това са твоите коли. Достатъчно е да прочетеш за тях и хората които са ги работили.
          Специално за Патрола винаги ще имаш поле за изява. Нали децата ще пораснат.
          Пийте червено вино! Дава здраве.
          А то ни трябва за да пием ракия!

          Коментар


          • #35
            До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            И моя, семейния, е доволно надран. Боята я прежалих още преди да го купя, макар че беше доволно лъскав.
            Има супер решение за надирането - фолио. Моя единия е с фолио (на аватара е) с пълноцветен печат + каст - за ултравиолетовите лъчи за да пази цветовете. Родих се казвам ви. Клоните, шипките и трънките вече само го галят. А с едноцветно фолио ще бъде доста по-евтино. А само едно боядисване - колко е?!

            Коментар


            • #36
              До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

              Гледам вашите предложение, но ми се ще да бъде нещо"по- младо" т.е. някой по- нов модел. Все пак ще бъде семеено 4х4 така, че ще очаквам да предлага голям обем+конфортна возия. Да не се скапвам при пътуване.

              Коментар


              • #37
                До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                Колеги,
                Като гледам из интернет Тойотата и Нисана не са ми джоба т.е. едва ли за тези пари ще намеря нещо читаво. Мицубушито нещо не ми е по душа. Идеята ми, че намалява избора си до рейнджа и гранда. И двете не се славят като много надежни, но кое е по добрия избор по ваше мнение ?

                Коментар


                • #38
                  До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                  Нали се сещаш, че на така зададения въпрос, отговорите са предопределени.

                  Карай!
                  ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                  lre-bulgaria.org

                  Коментар


                  • #39
                    До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                    Интересно какво толкова не му харесвате на Патролския 2.8 TD двигател,че така го оплювате !? Карам такъв вече три години,кото семеен тролей и нямам никаква,ама никаква забележка за двигателя ? 130кс са му напълно достатъчни .При нормална скорост от 130-140км/ч джипа си върви и изпреварва чудесно . Или като си возите вътре децата карате със 180!!! На тези които отричат спокойното шофиране мога да припомня ограниченията на скоростта по пътищата наложени от закона и жестоките катастрофи по същите тези пътища причинени от неспазване на точно такива разумни ограничения или изпреварвания.Или някои си карат джиповете OFFROAD със 180,може ама не в България.А на тези на които мощността им е малка,да си купят бензинови и като арабите в Дубай,слагат турбо-1400кс и с газ по пистите ! Поздрави !
                    Yanki или другите притежатели на Y61 - 2.8, моля да споделите впечатления джипа как е като, комфорт, шумове в купето и т.н. за обема е ясно

                    Коментар


                    • #40
                      До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                      Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
                      Нали се сещаш, че на така зададения въпрос, отговорите са предопределени.

                      Карай!
                      Естествено! Гранда.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                        За 12-13к лева - Гранд WJ 3.1 или ако си вкараш от чужбина - 4,7 бензин,
                        3.1 Извънградско 120 по магистралата - 8-9 / 100 харчи
                        Има си 2 LSD дифа ако е с куадра драйв. Моя е 2000 година и даже е по-висок от бензиновите
                        Грандоман WJ 3.1 QD

                        Коментар


                        • #42
                          До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                          За 12-13к лева - Гранд WJ 3.1 или ако си вкараш от чужбина - 4,7 бензин, 3.1 Извънградско 120 по магистралата - 8-9 / 100 харчи Има си 2 LSD дифа ако е с куадра драйв. Моя е 2000 година и даже е по-висок от бензиновите
                          А как е конфорта на джипа? Шумно ли е купето /шум от двигател+други шумове/, има ли достатъчно място /простор/, как е изработката /тракат ли, съкрцат ли пластмасите в купето/, уморително ли е да се кара на дълъг път /над 400 км/, стабилен ли е при 120 км/ч и т.н. А и побира ли се в посочените по каталог 14 л. гориво градско /за 3.1 дизел питам/. Бензина отпада защото не съм фен на газовите, а на бензин не мога да го "изхраня". След дълъг размисъл, започвам да търся джип предлагаш конфорт

                          Коментар


                          • #43
                            До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                            Още един глас за тойотата. Ако е читав екземпляр - дълго няма да имаш срещи от третия вид с майстори
                            JEEP CHEROKEE '98 XJ. 4.0 190 hp

                            Коментар


                            • #44
                              До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                              Първоначално публикуван от Korohulio Преглед на мнение
                              А как е конфорта на джипа? Шумно ли е купето /шум от двигател+други шумове/, има ли достатъчно място /простор/, как е изработката /тракат ли, съкрцат ли пластмасите в купето/, уморително ли е да се кара на дълъг път /над 400 км/, стабилен ли е при 120 км/ч и т.н. А и побира ли се в посочените по каталог 14 л. гориво градско /за 3.1 дизел питам/. Бензина отпада защото не съм фен на газовите, а на бензин не мога да го "изхраня". След дълъг размисъл, започвам да търся джип предлагаш конфорт
                              В интерес на истината преди около година и два месеца и аз бях поставен пред подобен избор като твоя, като бюджета ми беше около 25 000 лева. Колата трябваше да е висока, по възможност с цели мостове, задължително автоматик и да е подходяща за бебевоз - и най-важното максимално комфортна и уютна за дълги пътувания, най-вече в чужбина.

                              И горе-долу се бях спрял на изброените от теб модели и успях да си организирам по едно кръгче с всеки от споменатите модели в първия ти пост по темата.

                              Ще карам по ред:

                              1. Партул Y61 - 2.8 дизел
                              С една дума - камион. Вози като камион, ускорява като камион, спира като камион, завива като камион. Екземплярът, който карах, бе доста запазен, автоматик, но ми се видя ужасно спънат, абе не ме привлече с нищо. Сив, тъжен и безрадостен интериор. Може и да е добър за тежък офроуд, но мен ми трябва за всекидневка, а не са екстремни изпълнения.

                              2. Тойота 95 - 3.0 дизел (аз си избрах 90 3-литров дизел 125 коня)
                              Не е лош, определено не е лош, вози приятно, дизела е добър, но маломощен и му липсва въртящ момент (само 295 Нм е), автомата ми се видя доста муден. Не ми хареса качеството в интериора, вътре е тъжно и скучно, седалките изобщо не ми бяха удобни, приятелката ми не одобри задните, багажникът също не е удобен заради кретенската врата, която се отваря надясно. Абе изобщо не ми се видя практичен. Освен това е много скъп за поддръжка, въпреки че уж нищо не се чупело. Спирачките са пълен ташак - спира като влак.

                              3. Гранд WJ - 3.1 дизел (2,7 дизел)
                              Тях ще ги оставя за финал.

                              4. Рейндж Ровър P38 - 2.5 дизел (2-ро място)
                              Приятен интериор, стои добре на пътя, но двигателя е ужасяващо немощен за това купе. Докато го карах, просто се измъчих. Интериора е приятен, комфортен, прилично шумоизолиран, седалките са добри. По принцип доста ме изкефи, с чип дизела вървял по-добре, но прочетох малко във форума за проблемите и тутакси се отказах да си причинявам тези мъки и финансови катастрофи - възглавници, електроника, абе отвори подфорума на Ленд Ровър, напиши в търсачката P38 и гледай сеир.

                              5. Паджеро 2 (след 99-та) - 2.8 дизел
                              Един приятел има такова, покарах го, не ми хареса нито като динамика, нито като интериор, нито като функционалност. Но според мен версията 2,8 дизел автомат нещо не е сметната добре. Но определено колата не отговаряше на изискванията ми за уют и комфорт, особено за много дълъг път с бебе. Отвратително слаби спирачки.

                              6. Диско 300 TDi или TD5 (3-то място)
                              Покарах около 120 км едно беличко TD5 автоматик, с относително приятни плюшени седалки, климатроник и въздушни възглавници. Доста шумен двигател, иначе динамиката е що-годе прилична, но поведението на пътя е много незадоволително - в завоите първо недозавива, после задницата "литва". Ламарините дрънчат, вятъра свири, доста евтини и твърди пластмаси, тъжен и скучен интериор, голям багажник, но отвратително неудобен за товарене - задната врата се отваря наопаки (да си го карат в Англия). Освен това има въздушно окачване отзад - не исках неприятности по тая линия. Пък и съм ужасно скептичен към качеството на ЛР. Абе не ме изкефи за комфортен всекидневен автомобил, който ще се шофира дълго по асфалт.

                              Междувременно се качих и на няколко Гранд Черокита, както с 3,1, така и 2,7, и постепенно все повече се убеждавах, че това е моята кола. Разликата в цената между екземплярите с 3,1 и 2,7 беше точно 10 000 лева (17 срещу 27 000), но след като поговорих с двама приятели с ML 270 CDI, набързо се отказах от мерцедесовия мотор. Накратко - те ме заклеха да не си купувам кола с този двигател. Послушах ги и май не съм сбъркал.

                              Та да се върна на темата - защо избрах Гранд Чероки 3,1. Първо, харесва ми визията. Второ, въпреки че е само 140 коня, ускорява доста прилично, все пак въртящия момент е близо 400 Нм, двигателят има ряз, удивително пъргав и жизнен е за толкова допотопен като конструкция дизел. Автоматика реагира бързо, моментален кик-даун, превключва много меко, почти незабележимо.
                              Шумен е само при ускорение (доста ручи, това е факт), но при постоянна скорост шума е напълно приемлив. Вози приятно, леко люлее, но с това се свиква (а пък бебето заспива тутакси, което е голям плюс). Въпреки че колата оставя впечатление за нестабилна, на практика позволява доста бързо и сигурно движение по завои. Спирачките са много добри, спира като лека кола. Относително директен и информативен волан. Много удобен за товарене, задния капак се отваря нависоко (аз съм 1,92 м и не си удрям главата), на тесни паркинги и в гаража може да се отваря само стъклото - страхотно удобство. Приятен интериор, двузонов климатроник, меки и качествени материали в интериора, хубава стандартна аудиосистема (Лимитед), страшно много серийни екстри. Приятни мекички седалки, с лоша странична опора, но пък с множество регулировки и дори надуваема лумбална опора. Карал съм без спиране над 500 км и слизам отпочинал. Има едно дразнещо скърцане в арматурното табло, но само при температури под минус 5 - и след десетина минути, като се затопли купето, спира да скърца. Иначе нищо не тропва, нищо не дрънка.

                              Разхода на гориво е средно 7,5 (в Гърция - сещай се защо) - 8,5 до максимум 9 литра извънградско, в града ми харчи около 10,5-12 л/100 км (дори и сега в студовете не качва над 12,5). Моето градско е малко по-различно, защото живея в Кокаляне, в идеалния център вероятно ще е повече - около 14 -15 примерно.

                              Поддръжката е феноменално евтина, предни/задни амортисьори са по 80-90 лева, термостата е 18 лева. Въпреки лошата си слава двигателя на VM не е никак лош и ако се отнасяш към него с подобаващо внимание, няма да имаш проблеми. Обиколил съм Гърция при 35-градусови жеги, натоварен до тавана с багаж за 2-ва човека и бебе, дори с огромна кутия на покрива, включен на макс климатроник и офроуд изпълнения по камъни и недостъпни плажоне - ако всичко е наред по мотора, няма никакви проблеми с температурата. Просто не трябва да се гаси веднага след каране, а да се остави да си поеме дъх на празен ход, около една цигара време.















                              Сега ще помоля, ако някой не е съгласен с мен, да не скача. Това бе моят личен избор, базиран на личните ми впечатления от гореупоменатите жипки - никой не е длъжен да се съгласява с мен. Изборът на кола е нещо много лично и често се базира на до голяма степен субективни оценки, предпочитания, симпатии, дори емоции и е доста непредсказуем. Подходих към подбора напълно непредубедено, защото работя като редактор на автомобилно списание и съм карал и тествал доста сурово практически всичко, което има 4 колела, от Дачия до Ролс Ройс Фантом. Просто доскоро смятах карането на високопроходим автомобил в ежедневието за глупава идея - но се оказа, че греша. А и живея в Кокаляне и ми омръзна да ремонтирам окачване и да завися от поредния измислен кмет, който се изненадва от снега през януари.
                              Безспорно за София, която много прилича на офроуд-полигон, това е най-подходящия тип автомобил. Освен това се оказа, че Гранд Чероки е перфектен ежедневен автомобил и любим семеен автомобил-бебевоз. Засега съм доволен като слон.
                              Последно редактирано от Carburettor; 29-01-10, 01:15.
                              ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                              Volvo XC90 D5 Executive '12
                              Volvo XC60 D5 Summum '11
                              Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                              Коментар


                              • #45
                                До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                                Този пъг не прочетох цялата тема, но ще рискувам да се обадя.
                                Горд собственик съм на ТЛК95 http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...04#post1016604

                                .....само защото не мога да си купя и това
                                http://video.google.com/videoplay?do...864&q=off+road#

                                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=30508&page=4


                                Не мога да се сетя поне за една причина, 80-ката да не е включена в списъка!?
                                Последно редактирано от Ico_Ns; 28-01-10, 23:57. Причина: дописване,редакция на правописа
                                Око за око и светът ще ослепее

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X