Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

    Вземете си семеен патрул. Само, че не с 2,8 тд.
    Т.е. 3.0 но да търся със сменен двигател ли?

    Коментар


    • #17
      До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

      Ще изкажа едно мнение за Диско 1 щото с такова си тарагаскам фамилията.
      Голямо широко купе, задните седалки по високо от предните, отзад може да качиш и една баба или дядо, наскоро пътувахме и с баба и дядо, но бабата впоследствие се оплака от лош комфорт. Та джипа е доста висок, задния диван е върху моста - друса люлее, въпреки новите амове отзад. Отпред комфорта е друг.
      Динамика - не лоша, но изпреварването е трудно начинание (300 Tdi), разход приличен да не кажа малък, на магистрала и дълъг път - изморително, за катерене по планински пътища асвалтови - добър, но пак трудно изпреварва. За извън пътя, без хард изпълнения - много добър. За града - изпитание в малките улички.
      Поддръжка - лесна и не скъпа, части има и в България ама най - много има в Англия.
      Все пак това е високопроходим автомобил и е по - скъпо от поддръжката на лек автомобил
      За целите които сте описали - става, но ако не сте любител на комфорта и бързата возия.
      Запазени екземпляри (до 150 000 км) с почти всички екстри има в немско за около 4000 -5000 евро.
      Отделно от тези пари трябват едни 2-3000 лв. за да се приведе в съотвената готовност.
      За само 10 % офф, май е по - добре някой паркетник, че по лесно се кара в града и вдига повече на магистралата.
      Сравнение с другите кандидати не мога да направя, не съм карал друг джип.
      Не бързай ако искаш да стигнеш
      __________________________________
      Discovery II TD5 10P

      Коментар


      • #18
        До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

        Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
        За Паджерото - не толкова. Дори и по-стария 2.5 върши добра работа, с изключение на карането по магистрала.
        Ми нали семеен. Значи поне по мойте критерии по магистрала трябва да поддържа без зор 130, при това с приличен комфорт, а не едвам да го удържаш и/или да не знаеш двигателя кога ще сдаде от зор.

        Ама, друг би се примирил с тия неща (по ниската скорост).

        Не знаех за бюджета. С тоя, за който подразбрах, тойотата отпада. За тия пари читава надали ще се намери, а ако не е D4-D, то все едно паддеро 2.8, или почти.

        Патрола, дълъг, с 3 литров дизелов двигател също ще е скъп. Виж дълго терано може да се намери за около 12-15000 със същия трилитров двигател. Ама на мен дългото не ми харесва. Мяза на рейс. Иначе ще върви. Ако се чипоса до 175-180 кончета, дори много ще върви.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

          Интересно какво толкова не му харесвате на Патролския 2.8 TD двигател,че така го оплювате !? Карам такъв вече три години,кото семеен тролей и нямам никаква,ама никаква забележка за двигателя ? 130кс са му напълно достатъчни .При нормална скорост от 130-140км/ч джипа си върви и изпреварва чудесно . Или като си возите вътре децата карате със 180!!! На тези които отричат спокойното шофиране мога да припомня ограниченията на скоростта по пътищата наложени от закона и жестоките катастрофи по същите тези пътища причинени от неспазване на точно такива разумни ограничения или изпреварвания.Или някои си карат джиповете OFFROAD със 180,може ама не в България.А на тези на които мощността им е малка,да си купят бензинови и като арабите в Дубай,слагат турбо-1400кс и с газ по пистите ! Поздрави !

          Коментар


          • #20
            До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

            Ето една по-нестандартна идеяAcura (Honda) MDX. Много комфортна кола, особено за семейство с деца. Здрава и сигурна. Разход – около 14 л/100 км. Цена – от 6800 евро (mobile.de)

            Производство:2001-2006 г. (Акура) 2003-2006 (Хонда)
            Вид: 5-врати SUV
            Двигател:3,5 л V6 253 к.с. (189 кВт)
            Междуосие: 106,3” (2700 mm)
            Дължина:188,5” (4788 mm)
            Ширина : 77" (1955 мм)
            Височина: База: 68,7” (1745 мм)
            Купе: 71,3” (1811 мм)
            Собствено тегло: 4451 паунда (2023 кг)
            Прикачени файлове
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #21
              До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

              А съвсем ли изключвате от списъка Jeep Cherokee - Liberty (KJ)? За мен той отговаря на почти всички критерий, които сте описал. Достатъчен по размери и вътрешно пространство салон, оборудван с почти пълен набор "екстри", подобряващи комфорта при пътуване ( климатик,централно закл. ел. стъкла, CD, круиз-контрол, GPS навигация при някои, автоматична скоростна кутия и т.н. Има го и с бензинови двигатели /2.5 и 3.7/, както и с дизелови common-rail мотори /2.5 или 2.8 CRD/, всичките с достатъчна мощност за спокойно движение с висока скорост и изпреварване на магистрала /с лекота поддържа 140 - 160 км./ч./, както и достатъчна добра динамика за изпреварване на пътя. Оборудваните с раздатка NV242 разполагат, както с 4х2 режим /само заден мост/, така и с 4х4 full-time /отворен междуосев диференциал за движение на всякакъв терен/, 4x4 part-time /блокиран междуосев диференциал за сняг, кал и т.н. /, така и с понижаваща 4x4 L, т.е. бавни за движение извън пътя. Разхода на гориво за 2.8 CRD е около 8.5 - 9.5 л./100км. извън града /130 - 140 км/ч. на магистрала/ и 10.5 - 12 л./100 в града. /последното - при зимни условия и 4х4 режим/
              Усещането за комфорт и ниво на шума вероятно отстъпва малко от това, на Grand Cherokee, TLC 120 но все пак е на прилично ниво и става за ежедневни пътувания, както на къси разстояния, така и на дълги маршрути. Окачването е на пружини, отпред независимо а отзад цял мост. Единствено цената може би не се вмества съвсем в указания размер, но почти всички автомобили вече доста поевтиняха и е възможно да се намери вече и на цена, близка до вашия лимит.
              Успех в търсенето!
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                Първоначално публикуван от Yanki Преглед на мнение
                Интересно какво толкова не му харесвате на Патролския 2.8 TD двигател,че така го оплювате !?
                Аз поне не съм го плюл, дори съм далече от това. Двигател сравнително надежден и безпроблемен, при правилна експлоатация. Просто съм на мнение че за дълъг и тежък Patrol е недостатъчен за магистрално каране, и на джипката не и стига пъргавина. А това е семейна джипка и се предполага че ще се кара доволно много време точно по асфалт и магистрали.

                Виж за късата база е, да речем, приличен, и до някъде достатъчен. Ако от новите, с компютър, може и да се чипне, което допълнително пооправя положението.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                  Щом говорим за предимно семейна експлоатация с лек оффроуд от време на време, не знам защо ти е джип-а при наличието на пазара на типично семейни 4х4 или AWD автомобили, като Форестър на Субару или Аутлендър на Мицубиши са създадени за това. Особено внимание бих отделил и на Субару Аутбек, който според мен е лидер в семейното 4х4 с отлична проходимост за лек оффроуд. Но важи също и приказката, че кефа цена няма , така че успех с търсенето колега и дано се радваш скоро на новата придобивка!
                  пон.-пет. 09:00 - 18:30
                  събота 09:00 - 13:00
                  Варна - 0894484248, 052600585
                  София - 0895432143, 024750847, 024750947

                  Коментар


                  • #24
                    До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                    Много от посочените тук автомобили не могат да стъпят на... и на резервната гума на един Jeep Grand Cherokee - по ВСИЧКИ показатели. А след отмяната на акциза от 01.01 вече е и нискобюджетен - за бензина говоря. Дизела не го коментирам. За + газова уредба става въпрос. Има страхотен избор в момента. Вкл. като "семеен вариант".
                    П.П.(ква Акура, къв Аутлендър?!) С най-добри чуства и пожелания за добър избор!
                    Последно редактирано от ivied; 08-01-10, 22:36.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                      След като колегите ме отказаха от Патрола, и аз в момента се дву, три и пет умя, и стигнах до същият извод - Гранд 4.0 с раздатка 242. После газов инжекцион + преработка на резервоар. После леко нискобюджетно повдигане с 1" + гуми А/Т. Мисля, че така описан проекта, ще се вмести в рамките на 10к.
                      Друга идея, която ме блазни много е модификацията на Гранда, под име ORVIS. Не съм виждал на живо, но на картинка е много красив, освен това е с 2" заводски лифт. Само, не мога да намеря информация с каква раздатка са комплектовани. На снимки съм виждал и с 242 и с 249. В европейското мобиле са по 4500 евра, обаче.
                      Nisan Patrol`92, GR, RD28T дълга база

                      Коментар


                      • #26
                        До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                        Успех с покупката и пожелание за добри доходи след това за поддръжката и ! Поздрави !

                        Коментар


                        • #27
                          До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                          Първоначално публикуван от kalio_kkk Преглед на мнение
                          След като колегите ме отказаха от Патрола, и аз в момента се дву, три и пет умя, и стигнах до същият извод - Гранд 4.0 с раздатка 242. После газов инжекцион + преработка на резервоар. После леко нискобюджетно повдигане с 1" + гуми А/Т. Мисля, че така описан проекта, ще се вмести в рамките на 10к.
                          Друга идея, която ме блазни много е модификацията на Гранда, под име ORVIS. Не съм виждал на живо, но на картинка е много красив, освен това е с 2" заводски лифт. Само, не мога да намеря информация с каква раздатка са комплектовани. На снимки съм виждал и с 242 и с 249. В европейското мобиле са по 4500 евра, обаче.
                          Орвис е комплектация, заводското окачване е 1" над стандартното...... като се има предвид умората от годините - не се знае колко ще е след 13-15 годишна експлоатация.

                          колкото до двигателя - не се плаши от 5,2
                          ________________________________________________
                          Subaru OUTBACK 2,5
                          Hyundai TUCSON 2.0

                          Коментар


                          • #28
                            До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                            Аз не съм много наясно с Грандовете, но мисля, че се продава един такъв тук във форума. Не знам дали е ORVIS, но е тунингован 4.0 автомат. http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=78050
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • #29
                              До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                              Привет колега,аз нямам впечатления от джипките които си изброил ,но мога да ти кажа как аз реших този проблем.Вэех си нисан примера комби за семейните нужди и една витара за оффроад,защото не върви със семейния автомобил да се навреш в гората и да го надереш.Лично мое мнение не ангажирам никого
                              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                              Коментар


                              • #30
                                До: Избор на Семеен 4х4 - Гранд 3.1; ТЛК95 3.0; Range P38, Patrol Y61, други...

                                Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                                ,защото не върви със семейния автомобил да се навреш в гората и да го надереш.
                                Може, може..... И доста хора си го правят
                                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X