До: Toyota Land Cruiser LJ7* vs Land Rover Defender 200tdi
109 кс (някъде го пишат 107кс)
Предимство на 200 тди е, че е всеядно животно и неубиваемо.
Отновно полуоските аз все още не съм късал, но за цената на стандартна полуоска Тарга е писал по-горе. Относно усилените полуоски май няма известен случай на счупена такава.
Дифендъра си е фенска история, ако не те кефи просто не го купувай. Тойотата вътре е като лека кола...
Мда, не знам дали спомена някой, но частите за Дифендър освен, че са евтини се продават и поотделно - например ако са ти изгорели уплътненията или направляващите на отваряемите стъкла можеш да си купиш само тях - не е задъжително да купуваш оборудвана врата. За разлика от останалите машини Дифендъра е с почти изцяло алуминиево купе - метални са само преградата между купето и двигателя и носещите рамки на вратите. За офроуд, като предимство ще посоча и удобния начин по който измих натрупаната кал в краката си - просто го качих леко наклонен откъм моята страна и лиснах една кофа с вода. По същия начин се мие и кучкарника (отделението отзад - багажника).
Недостатък на Дифендъра - неговата височина и наклонения покрив - като не внимавам в гората на тесни места опира в дърветата. Колегата Крис от Момин Сбор е решил въпроса кардинално - махнал е покрива и опъва мек покрив върху ролкейджа.
И още нещо - гумите 9х16 (по височина излизат 34") с два инча лифт малко опират в меките пластмасови вежди и трябва да се подрежат (веждите - не калниците).
109 кс (някъде го пишат 107кс)
Предимство на 200 тди е, че е всеядно животно и неубиваемо.
Отновно полуоските аз все още не съм късал, но за цената на стандартна полуоска Тарга е писал по-горе. Относно усилените полуоски май няма известен случай на счупена такава.
Дифендъра си е фенска история, ако не те кефи просто не го купувай. Тойотата вътре е като лека кола...
Мда, не знам дали спомена някой, но частите за Дифендър освен, че са евтини се продават и поотделно - например ако са ти изгорели уплътненията или направляващите на отваряемите стъкла можеш да си купиш само тях - не е задъжително да купуваш оборудвана врата. За разлика от останалите машини Дифендъра е с почти изцяло алуминиево купе - метални са само преградата между купето и двигателя и носещите рамки на вратите. За офроуд, като предимство ще посоча и удобния начин по който измих натрупаната кал в краката си - просто го качих леко наклонен откъм моята страна и лиснах една кофа с вода. По същия начин се мие и кучкарника (отделението отзад - багажника).
Недостатък на Дифендъра - неговата височина и наклонения покрив - като не внимавам в гората на тесни места опира в дърветата. Колегата Крис от Момин Сбор е решил въпроса кардинално - махнал е покрива и опъва мек покрив върху ролкейджа.
И още нещо - гумите 9х16 (по височина излизат 34") с два инча лифт малко опират в меките пластмасови вежди и трябва да се подрежат (веждите - не калниците).
Коментар