Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML 270 CDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ML 270 CDI

    Първоначално публикуван от Andreshko Преглед на мнение
    Как да разбера като отида на място дали дюзите и турбото и компютъра са за смяна?
    Еми не можеш. А и може за момента да не са, но малко след като го купиш, да станат.

    За турбото не знам, но проблемите, които аз съм чувал многократно са дюзи, дебитомер и компютър. Кога и дали ще се скапят, май няма как да разбереш при покупката.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: ML 270 CDI

      Първоначално публикуван от Andreshko Преглед на мнение
      От това, което 4увам ми наструхват косите?!?!
      Аз с кредит ще купя автомобила, а тук някой казва, че трябва да му сменя дюзите, турбото и компютъра?
      Защо пък чак и компютъра?
      На него какво може да му се счупи?
      Много се надявам автомобила наистина да е на 109 000 км, както е написано в обявата. Единия явтомобил го продава частник, а другия е от дилър. Дилъра предлага сервизна книжка, докато частника не съм го питал още за такава. Как да разбера като отида на място дали дюзите и турбото и компютъра са за смяна?
      Моя опит с доста употребявани автомобили в ценовия клас от 15 000-20 000 лева и възраст около 5-9 години показва, че след покупката е задължително да имаш поне още 5 000 до 8 000 лева, за да могат да се посрещнат първите ремонти - като в случая не говоря за смяна на консумативи (те са отделно). За бензинови може (и най-често) по-малко, но при турбодизелите нерядко и повече. Ако колите са с автоматични трансмисии, рисковете от наложителни ремонти също са доста високи. Особено при турбодизелови мерцедеси с автоматични трансмисии - а лошата новина е, че там и цените на частите, и труда са доста височки.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #18
        До: ML 270 CDI

        Употребяван дизелов Мерцедес(особенно жипка) лично аз(само мое мнение!!!)бих си купил,ако е произведен до 1996-97 година-добре познатите дизели с турбо,или без,и с вечната и безпроблемна(и евтина за ремонт)редова помпа!Оттам-нататък всичко е от Лукаваго!При CDI дизелите никой не може да гарантира нищо,така че който има мерак за такъв добре да си направи сметката,и да не се хвърля трупешката!Да речем,че едни 10 000лв. трябва да са подръка,ако се наложи!
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #19
          До: ML 270 CDI

          Как го наплашихте този човек ,надали ще си помисли вече за такава покупка.
          0887 526 564/ 0897 933 755 /

          Коментар


          • #20
            До: ML 270 CDI

            Мненията са много и различни , моето конкретно е , че ML270 става . Аз лично сам карал такъв близо година и бях доволен . Не съм имал проблеми с него .Ако стигнеш до покупка по добре да вземеш този с фейслифта / не са само огледалата по различни а и бронята , фаровете и други/ , защото ако не ти пасне колата , стария мадел за тези пари не можеш да го продадеш .

            Коментар


            • #21
              До: ML 270 CDI

              вярно много ме наплашихте с тези коментари. Забелязвам, че германците са склонни да дадат много пари за автомобил , който има минат преглед. От друга страна май има доста хора в Германия, които рпеживяват от прсто купуване и препродаване на автомобили в Интернет. Или имат някакви други канали по които се информират кой какво продава и изкупуват много бързо хубажите оферти. В края на краищата стигнах до извода, че кола края на 2001 или 2002 година ( фаселифта, за който гожори колегата ) се намира за около 12500 13 000 евро в Германия, което с докарването ще ми излезе кум 15000 евро. Гледайки тук сайта за коли, виждам че цените са около 27,28 000 лева. Това означава, че аз наистина никога не мога да я продам тая кола, след като я закупя от Германия. Единствената ми утеха ще е, че в известна степен съм сигурен, че колата не е пипана и е наистина на км, които са обявени от продавача.Но пък с тези 10-12 000 лева, за които някой спомена, за дюзи, компютър и скоростна кутия, направо смятам да се откажа от тази покупка.

              Коментар


              • #22
                До: ML 270 CDI

                И аз като Andreshko съм рещил да си купя Mercedes ML270 CDI само че при мен проблема е , че по точно ще искам да сменям моя HUNDAI Terracan 2,9 CRDI. За това моля за съвет дали си заслужава. Карам предимно в града и извън градско (по-вече). Спрял съм се на 2003г. МЛ и до колкото разбирам те са вече модификация ИНСПИРЕЙШЪН или по точно фейслифта (така ли е или се бъркам).
                "Никога не е късно да постъпиш правилно."

                Коментар


                • #23
                  До: ML 270 CDI

                  Значи, няма абсолютно никаква гаранция, че описаните проблеми ще се появят. Дюзи има по евтини вече - ще има още по-евтини. Турбото няма да спре да работи - виж, ще попушва, ще пълни по-малко, но ако не си маниак няма да ти прави впечатление. Много зависи и от карането. А това за компа е божа работа. Има мотори на по половин милион километра без проблем - при мен изгърмя на 150К.

                  Моторът иначе е с добри показатели за класа и горивото. Самият МЛ е никак не лош магистрален СУВ.

                  Моят съвет е да вземеш немски екземпляр - задължително. На дюзите хвърли едно око отгоре - поне да не е хвърчало нагоре - това се вижда.

                  Коментар


                  • #24
                    До: ML 270 CDI

                    сравнението между автомобил купен от читава немска автокъща или от частно лице "ариец" (а не арабин) и същия модел от автокъща в БГ е абсолютно некоректно...
                    Немският ще е по-скъп, но с реални км и ако нещо е правено по него, ще е правено в оторизиран сервиз, а не при бай Пешо в гаража... Повечето читави автокъщи дават и гаранция, а фалшименто-къщите даже пишат Nur fur Export...

                    2-3 пъти взимам назаем от съседа един такъв МЛ 270 "инспирейшън" и е много приличен автомобил - човекът е перфекционист и си внася колите лично от немско... мисля, че го продава... ако искаш, ще го питам... сив металик, автоматик, черна кожа...
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #25
                      До: ML 270 CDI

                      От това което прочетох ( къде ли не ) стигнах до извода , че задължително немски със сервизна книжка, за да си сигурен за километрите. Влизах в немското мобиле и направо ахнах МЛ 2001,2002 и2003 имаше на по 500 000 километра, а в нашите автокъщи същите идват на стотина хиляди( карани от пенсионери) е после такава кола как да няма проблеми.
                      "Никога не е късно да постъпиш правилно."

                      Коментар


                      • #26
                        До: ML 270 CDI

                        Първоначално публикуван от baza2005 Преглед на мнение
                        От това което прочетох ( къде ли не ) стигнах до извода , че задължително немски със сервизна книжка, за да си сигурен за километрите. Влизах в немското мобиле и направо ахнах МЛ 2001,2002 и2003 имаше на по 500 000 километра, а в нашите автокъщи същите идват на стотина хиляди( карани от пенсионери) е после такава кола как да няма проблеми.
                        Винаги в уравнението влиза и не малка доза късмет. В тоя смисъл и сервизната книжка не е особена гаранция за безпроблемност. Да не говорим че някои търговци са се "обучили" и това да подправят, а човек не може да е специалист по всичко, и съответно не винаги може да забележи белезите от подправянето.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: ML 270 CDI

                          Първоначално публикуван от baza2005 Преглед на мнение
                          ... Влизах в немското мобиле и направо ахнах МЛ 2001,2002 и2003 имаше на по 500 000 километра, а в нашите автокъщи същите идват на стотина хиляди ...
                          м-даа... и после БГ-нафтата била виновна
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            До: ML 270 CDI

                            Моят МЛ си го взех директно от собственика в Германия преди година и половина .Навигацията ме закара точно пред къщата на собственика ,аз му се обадих по тел .и той дойде до пет минути.Джипа се караше от него и беше с немските номера .Аз го пробвах и и се разбрахме за парите ,той си извади нещата от джипа и ме покани вътре да пишем договора.Аз го попитах какво е сменял по джипа и той ми каза накладки ,горни носачи с шарнири и други дребни неща .Каза ми ,че в гаража има нови джанти и гуми за джипа и ми каза ако искам мога да ги купя отделно ,защото и той ги е взимал след джипа.Бяха много добри но и цената си беше 1000 евро.Аз се отказах.Интересното беше ,че човека ми даде джипа с немските номера да отидем до града където бяхме отседнали и там ги върнах и взех транзитни ,а уговорката ни беше да му пратя факс ,след тази операция и той да е спокоен .Засега го карам само на дълго и нямам никакви проблеми до този момент.
                            0887 526 564/ 0897 933 755 /

                            Коментар


                            • #29
                              До: ML 270 CDI

                              На времето моя МЛ го купих от Германия ,директно от магазин на Мерцедес.
                              Верно беше малко по-скъп ,но така предпочетох.
                              Държах на сервизна книжка,добра подръжка и т.н.
                              Карах го 7 месеца и само дизел сипвах .Оказа се перфектна машина , но си имаше и някой дреболии,които ме дразнеха .
                              Колкото до километражите на МЛ-те ,просто са елементарни за връткане, затова и в БГ МЛ на над 150 К са много малко ( говора за фейст лифта )
                              За сервизните книжки - одавна вече се печатат и в БГ или се купуват празни от Германия и тука само се попълват .

                              За колегата ,който мисли да купува , ще го посъветвам да търси Инспирейшън изпълнение .

                              Коментар


                              • #30
                                До: ML 270 CDI

                                Комшията ми скоро си купи МЛ 270 2004г. ИНСПИРЕЙШЪН със всички възможни екстри в уникално състояние от софийска автокъща, изключително запазен екземпляр на 100 000км. на цена от 35 000лв. никакви ядове няма с колата, така че и тук се намират добри коли но ако гледаш внимателно и имаш късмет !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X