Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

    Колеги, много съжелявам за темата, знам че има търсачка, но простете невежите, четох,четох и немога да разбера това което ме интересува.
    Имам едно Ауди А6 2001г. то вообще не е евтино за подръжка. Има един пич който иска да ми даде един такъв Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD с леко доплащане от моя страна. Питах се дали няма да се прецакам, дали се чупят много, имат ли дефекти,дали мога да помоля за помощ от колега тук който разбира какво да гледам при размяната,общо взето искам съвет. Благодаря за вниманието, и лек и успешен ден.

  • #2
    До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

    може да се прецакаш, може и да не се

    виж тази тема и напиши от къде си, при всички положения вкарай гранда на една сериозна диагностика в читав сервиз, че после много боли
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #3
      До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

      Ако А6 ти е 2.5TDI ,макар и проблемен този дизел(дибитомер,валове,егр и изключително скъпото за BG обслужване) е според мен по-евтин за обслужване и ремонт от 3.1TD Jeep Grand Сherokee който дефектира доста често(има изписано страшно много), а ако автомобила ти е с различен от 2.5 мотора въобще не трябва и да се замисляш за такъв бартер .
      С две думи моето мнение е че бартера е неизгоден за теб !

      Коментар


      • #4
        До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

        Благодаря,колеги за отговорите, ако не ставам нагъл, а за същия джип смо че 2.7 дизел, какво ще кажете? Имам и една оферта за ровър 4.7 бензин. Незнам какво да направя. Кара ми се джип, но незнам как ще се справям,благодаря за помоща, лек и успешен ден.

        Коментар


        • #5
          До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

          Щом си решил да се качваш на Jeep Grand Сherokee се орентирай към бензиновите версии , които с един газов инжекцион се превръщат в идеалният Jeep !
          А Range Rover е 4.6 HSE и е на въздушно окачване(възгланици,компресор) , още по-скъпа подръжка така че по-добре да се въздържиш ;
          И колега , ползвай търсачката , за всичко което питаш е писано ;
          Поздрави !
          Последно редактирано от kiriko; 28-10-09, 20:09.

          Коментар


          • #6
            До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

            Първоначално публикуван от kiriko Преглед на мнение
            Щом си решил да се качваш на Jeep Grand Сherokee се орентирай към бензиновите версии , които с един газов инжекцион се превръщат в идеалният Jeep !
            Предполагам знаеш с какво октаново число е бензина с който се карат американските двигатели и конкретно на ГрандЧероки.
            В България бензин с толкова ниско октаново число не се продава по бензиностанциите.
            Имаш ли впечатления как газта с октаново число 120 се отразява на двигателя.

            Коментар


            • #7
              До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Предполагам знаеш с какво октаново число е бензина с който се карат американските двигатели и конкретно на ГрандЧероки.
              В България бензин с толкова ниско октаново число не се продава по бензиностанциите.
              Имаш ли впечатления как газта с октаново число 120 се отразява на двигателя.
              Пределно ми е ясно че този тип двигатели не са констроирани за работа на газ , но предложението ми за ГИ е въпрос на личен избор и възможности ;

              Коментар


              • #8
                До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                То ясно че е личен избор. Въпроса е между какво и какво избираш.
                Имаш ли наблюдения как се отразява на ресурса на двигателя.

                Коментар


                • #9
                  До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                  Имам наблюдения , но не са от Jeep , а от BMW , като цяло след поставяне на ГИ за 6 цилиндров ДВГ с компютърна настройка следва перфектна работа на двигателя , липса на разлика в ускорение и разход на гориво , с 10км по-малка максимална скорост , по-честа смяна на въдушен филтър ; за 3 години изминати около 80000км , 1 смяна на гумички на клапани(обяснимо), двигателя е тих , компресията на 6те цилиндара еднаква в рамките на допостимото , от моите наблюдения двигателното масло остава по-дълго време бистро при работа на газ , за съжеление по-бърза корозия на изпускателната система ;
                  И накрая според мен един автомобил на 6-7години закупен втора употреба на ~200000км е управдано да му бъде монтиран ГИ с оглед на българската действителност , и при спазване на елементарни правила за експлоатация , без издевателства ще измине поне още толкова км преди да се обади ДВГ за нещо по-сериозно . А изминаването на толкова км само по себеси изплаща дадения за пример автомобил от разликата в цената на двете горива .

                  Коментар


                  • #10
                    До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                    На какъвто и джип да се спреш трябва да си наясно, че поддръжката му няма да е евтина и обикновено е по - скъпо да поддържаш джип от колкото лека кола.
                    Да не говорим, че един път като тръгнеш по наклонената плоскост няма спиране - леки разходки, лифт, брони, лебедки и т.н.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Предполагам знаеш с какво октаново число е бензина с който се карат американските двигатели и конкретно на ГрандЧероки.
                      В България бензин с толкова ниско октаново число не се продава по бензиностанциите.
                      Имаш ли впечатления как газта с октаново число 120 се отразява на двигателя.
                      Аз не си падам по АГУ по други причини, но не смятам, че бензин с по-високо октаново число от предписаното би навредил на кой да е двигател. По-високата антидетонационна устойчивост на горивовъздушната смес не може да предизвика проблем... А колкото до пропан-бутана, никога не ми е било ясно как му се определя октановото число...
                      Колега ТУ124, ако Аудито ти се вижда скъпо за поддръжка, джиповете към които си се ориентирал направо ще ти съдерат .... джобовете
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #12
                        До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                        Kinex, наистина би ли обяснил този ефект с октановото число? За пръв път го чувам сега от теб, а съм заинтересован.
                        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                        Коментар


                        • #13
                          До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                          Нямам наблюдения. За това и питам.
                          Знам че бензина трябва да е Regular unleaded, 87 octane по американския стандарт.
                          Знам също че според производителя, бензин с по-високо октаново число поврежда двигателя.
                          Толкова.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Нямам наблюдения. За това и питам.
                            Знам че бензина трябва да е Regular unleaded, 87 octane по американския стандарт.
                            Знам също че според производителя, бензин с по-високо октаново число поврежда двигателя.
                            Толкова.
                            Повреда на ДВГ от високооктанов бензин в интерес на истината съм виждал само един път , като тя се изразяваше в изгорели клапани и повредено бутало . Това се получава от детонацията в цилиндъра , която е с по-висока температура , от колкото може да издържи материала от който са направени клапаните и буталата . По-високата температура идва от разликата в октановото цисло , пропан-бутана макар и с по-високо число не създава по-висока температура , по-слабо калорично гориво е , и навлиза в ДВГ в газообразно състояние .
                            Последно редактирано от kiriko; 29-10-09, 08:41.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Jeep Grand cherokee Limited 3.1TD

                              TU-124 - не си взимаи беля на главата - няма американска кола дет да е по свясна от немска.....

                              Малко обяснение за бензина -гледам че се пишат глупости....
                              Бензина е смеска от няколко неща, октана добавен в бензина повишава усоичивоста на компресирана смес въздух -бензин към само детониране- с думи прости -колкото е по голямо октановаото число на един бензин толкова повече може да се сгъсти в цилиндъра без да стане мотора дизелов.
                              Всичките други глупости за калоии,температури и ала бала са локуми разтягани на седянка, митове и легенди и т.н
                              Октана е доста скъпо нещо и понеже знаем какво е положението в бг фирмите производителки гледат да го икономисат.....т.наречения бензин си е алхимична смес и от там е проблема а не щото октана бил висок...

                              The octane rating is a measure of the resistance of gasoline and other fuels to detonation (engine knocking) in spark-ignition internal combustion engines. The higher the octane rating, the slower the fuel burns. High-performance engines typically have higher compression ratios (and hence longer piston strokes) which requires higher octane (slow burning) fuel to allow the piston power stroke to complete before the fuel is completely burned. If the fuel burns faster than the downward movement of the piston allows, then the pre-detonating fuel results in a loud "knocking" sound and vibration. A lower-performance engine will not generally perform better with high-octane fuel, since the lower compression ratio is fixed by the engine design.
                              The octane number of a fuel is measured in a test engine, and is defined by comparison with the mixture of iso-octane and heptane which would have the same anti-knocking capacity as the fuel under test: the percentage, by volume, of iso-octane in that mixture is the octane number of the fuel. For example, gasoline with the same knocking characteristics as a mixture of 90% iso-octane and 10% heptane would have an octane rating of 90.[1] This does not mean that the gasoline contains just iso-octane and heptane in these proportions, but that it has the same detonation resistance properties. Because some fuels are more knock-resistant than iso-octane, the definition has been extended to allow for octane numbers higher than 100.
                              Octane rating does not relate to the energy content of the fuel (see heating value). It is only a measure of the fuel's tendency to burn in a controlled manner, rather than exploding in an uncontrolled manner.
                              It is possible for a fuel to have a Research Octane Number (RON) greater than 100, because iso-octane is not the most knock-resistant substance available. Racing fuels, AvGas, liquefied petroleum gas (LPG), and alcohol fuels such as methanol or ethanol may have octane ratings of 110 or significantly higher — ethanol's RON is 129 (102 MON, 116 AKI). Typical "octane booster" gasoline additives include MTBE, ETBE, isooctane and toluene. Lead in the form of tetra-ethyl lead was once a common additive, but since the 1970s, its use in the United States, and most of the industrialised world has been restricted, and its use is currently limited mostly to aviation gasoline.



                              kinex - Regular unleaded, 87 octane по американския стандарт е
                              горе долу 91 по европеиския - 100% сигурно.
                              Само нафтата в америка е с по други показатели от нашта в европа -има повече сяра и смоли и нещица от сотра .

                              The selection of octane ratings available at the pump can vary greatly from region to region.
                              In the Rocky Mountain (high altitude) states, 85 AKI is the minimum octane, and 91 AKI is the maximum octane available in fuel. The reason for this is that in higher-altitude areas, a typical naturally-aspirated engine draws in less air mass per cycle due to the reduced density of the atmosphere. This directly translates to less fuel and reduced absolute compression in the cylinder, therefore deterring knock. It is safe to fill up a carbureted car that normally takes 87 AKI fuel at sea level with 85 AKI fuel in the mountains, but at sea level the fuel may cause damage to the engine. A disadvantage to this strategy is that most turbocharged vehicles are unable to produce full power, even when using the "premium" 91 AKI fuel. In some east coast states, up to 94 AKI is available [1]. In parts of the Midwest (primarily Minnesota, Iowa, Illinois and Missouri) ethanol based E-85 fuel with 105 AKI is available [2]. Often, filling stations near US racing tracks will offer higher octane levels such as 100 AKI.
                              California fuel stations will offer 87, 89, and 91 AKI octane fuels, and at some stations, 100 AKI or higher octane, sold as racing fuel. Until summer 2001 before the phase-out of methyl tert-butyl ether aka MTBE as an octane enhancer additive, 92 AKI was offered in lieu of 91.
                              Generally, octane ratings are higher in Europe than they are in North America and most other parts of the world. This is especially true when comparing the lowest available octane level in each country. In many parts of Europe, 95 RON (90-91 AKI) is the minimum available standard, with 97/98 RON being higher specification (being called Super Unleaded).
                              In Germany, big suppliers like Shell or Aral offer 100 RON gasoline (Shell V-Power, Aral Ultimate) at almost every gas station.
                              The United Kingdom also offers Shell V-Power, but in a 99 RON octane rating, and Tesco fuel stations also supply the Greenergy produced 99 RON "Tesco 99".
                              In Australia, "regular" unleaded fuel is 91 RON, "premium" unleaded with 95 RON is widely available, and 98 RON fuel is also reasonably common. Shell used to sell 100 RON petrol from a small number of service stations, most of which are located in capital cities (stopped in August 200.
                              In Malaysia, the "regular" unleaded fuel is 95 RON, "premium" fuel is rated at 97 RON, and Shell's V-Power at 97 RON.
                              In the Netherlands Shell V-Power is a 97 RON (labelled as 95 due to the legalities of only using 95 or 98 labelling), whereas in neighbouring Germany Shell V-Power consists of the regular 100 RON fuel.
                              In other countries "regular" unleaded gasoline, when available, is sometimes as low as 85 RON (still with the more regular fuel, 95, and premium, around 98, available).
                              In Russia and CIS countries 80 RON (76 MON) is the minimum available, the standard is 92 RON, however, the most used type is 95 RON.[citation needed]
                              In Ireland 95 RON is the only petrol type available through stations.
                              In Italy, 95 RON is the regular gasoline offered (verde), and most gas stations offer 98 RON as the premium type (Super/Blu Super), many Shell stations close to the cities offer also V-Power Gasoline rated at 100 RON.
                              This higher rating seen in Europe is an artifact of a different underlying measuring procedure. In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane that would be shown on the pump is the RON, but in the United States, Canada and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, this means that the octane in the United States will be about 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" gasoline in the US and Canada, would be 91-92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "regular", equivalent to 90–91 US AKI=(R+M)/2, and deliver 98, 99 or 100 (RON) (93-94 AKI) labeled as Super Unleaded - thus regular gasoline sold in much of Europe corresponds to premium sold in the United States.
                              In the United Kingdom, 'regular' petrol has an octane rating of 95 RON, with 97 RON fuel being widely available as the Super Unleaded. Tesco and Shell both offer 99 RON fuel. BP is currently trialling the public selling of the super-high octane petrol BP Ultimate Unleaded 102, which as the name suggests, has an octane rating of 102 RON. Although BP Ultimate Unleaded (with an octane rating of 97 RON) and BP Ultimate Diesel are both widely available throughout the UK, BP Ultimate Unleaded 102 is (as of October 2007) only available throughout the UK in 10 filling stations, and is priced at about two and half times more than their 97 RON fuel.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X