Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кола до 6000лв??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кола до 6000лв??

    Здравейте, тъй като дойде времето за пенсия на сегашното ми Ауди 80 дойде, реших че е време за по модерна и нова кола, тъй като съм ограничен в бюджета, гледам за по бюджетни автомобили, това което търся като параметри е надежност, ниска цена на подръжка, максимално по нова да е, да става на газ, за сега съм се ориентирал към моделите Kia Ceed 1.4, Hynday i30 1.4 и Fiat Punto 1.2/1.4, като цяло четох че са относително здрави и евтини за подръжка, но искам да попитам и за вашето мнение и като цяло идеи за други модели и марки, кой какво може да ми препоръча?

  • #2
    Те първите две май са едно и също. Фиатите са здрави и нямат проблем на газ, имам познат с такси Пунто, кара го поне от 5 години и не се е оплаквал, а са двама на него и се кара яко. Правилно си се ориентирал - най-новото и читаво, което намериш за тези пари. Скъпа поддръжка може да има само ако се нахлузиш на някой "премиум" кошница на незнайни километри - БМВ, Ауди, Мерцедес. Дачия за тези пари би трябвало да е по-нова, гледай да не е била служебна, карат ги на уволнение в повечето фирми. Късмет с избора!
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • Юриан
      Юриан коментира
      Редактиране на коментар
      Да и аз чух добри отзиви за Пунтото и не вървят много скъпо за годините си.

  • #3
    Карал съм Пунто за кратко. Откъм здравина и газ няма грижи. Обаче за дълъг път не е много добре. Изморява ме и при силен страничен вятър трудно се удържа
    Може да потърсиш Вектра Ц 1.8 от последните години, модела е до 2009. Или пък Астра Н
    "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
    Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

    Коментар


    • #4
      Хюндай и Киа са всичко друго, но не и евтини за подръжка! За 6000 не ми се вярва да се вземе нещо, дето да кара без проблем повече от месец. За Фиат нямам идея.
      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

      Коментар


      • Стоян Боюков-Sariones
        Стоян Боюков-Sariones коментира
        Редактиране на коментар
        Между другото и аз имам Ауди 80 1.8 бензин 74 к.с. Кръстил съм го "лимузина" Няма сила да се счупи, газ не е помирисвал (няма шанс и за в бъдеще! Сега го кара сина. Има си "душа" това возило

    • #5
      Може да помислиш и за Toyota Yaris или Opel Corsa, които също са надеждни и лесни за газифициране.

      Коментар


      • #6
        Пежо 107 и гас не ти трябва,мотора е Тойота.Обсужването е стотинки.

        Коментар


        • #7
          Имам на двора един Форд К 2001-2г на 30к км., ама е от Австрия и никой не знае колко е изгнил от долу. С 2 комплекта оригинални гуми на джанти е. За 2500лв е твой. Не е регистриран още в БГ. Седи ми от 5-6г. Бях го взел за Бабата, ама не го хареса. Бил грозен.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            А аз си мислех, че моята Хонда - мома англичанка, вече трябва да я подарявам...

        • #8
          Сийда и и30 набиват клапани ако са на газ....иначе на бензин,едни от най безпроблемните коли ,и са евтини за поддръжка.....
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #9
            Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
            Сийда и и30 набиват клапани ако са на газ....иначе на бензин,едни от най безпроблемните коли ,и са евтини за поддръжка.....
            Доколкото помня ти имаше Сийд на газ? Имаш ли наблюдения с какъв темп потъват клапаните на газ? Налагало ли ти се е да регулираш хлабините, въреки, че е доста пипкава процедура?

            Коментар


            • #10
              След покупката от магазина,на 50 к монтирах ГИ...на 170 к...беше натегнала два изпускателни клапана,като на единия беше изяла и гърбицата на разпределителния вал със 4-5 мм....

              Съответно стружки в маслото и задиране във 2 цилиндър... износване на сегменти ...маслото го няма....износване биелен лагер пак на втори цилиндър и силно тропане ....всичко това се случва между една смяна на масло.....

              Качих нов мотор и в момента се кара....с новия мотор е минала 50-60 к на газ и това лято ще и регулирам клапаните...аз пиля пуловете ...в един сервиз за корейски коли пилят стеблата на клапаните....свалят главата съответно.....

              Регулировки съм правил на други сийдове и И30 -ки


              п.п Преди да се появят всички симптоми....колата се караше от фамилията като 5 или 6 резервна кола....от нова до 140 к съм я карал единствено аз....после големия син....забелязах че при гасене ...се чуваше съскане във кутията на въздушния филтър...ясни симптоми за проблема...но както знаем...все има по важни проблеми за решаване и колата щом върви я е*и в гъза...но.,

              В момента тази с новия двигател я карам аз...че ежедневните са ми бусове и за градско е неудобно ...снощи се върнах от 1500 км пътуване с нея... изключително безпроблемни автомобили са тези визирам сийд и И30 ...докато не им объркаш фън шуито ...ама нашенска си работа....газ на колата..
              Последно редактирано от Roninn; 19-07-25, 07:43.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • hhris08
                hhris08 коментира
                Редактиране на коментар
                Имаш ли впечатления дали подобни проблеми се проявяват при монтиране на газова уредба от типа "течна фаза"? Питам, т.к. има доста обяви за внос от Ю.Корея на употребявани модели на "Хюндай" и "Киа", които са с "течна фаза" и дори се твърди, че уредбите са "фабрични".

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Никаква представа нямам,ако газта е фабрична, вероятно и клапаните (леглата) трябва да са предвидени за такъв режим на експлоатацията,и вероятно не би трябвало да има какъвто и да било проблем там.

            • #11
              Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
              ...

              Качих нов мотор и в момента се кара....с новия мотор е минала 50-60 к на газ и това лято ще и регулирам клапаните...аз пиля пуловете ...в един сервиз за корейски коли пилят стеблата на клапаните....свалят главата съответно.....
              ..
              Коя повърхност шлайфаш? Пънчето към клапана, или горната страна към гърбицата на разпределителният вал? Питам, защото не знам какъв и тип е и как е изпълнена термообработката (дълбочина) на този детайл и възможно ли е след шлайфане и при последваща работа да има някакъв проблем - повишено износване и т.н.?

              Аз също карам на пропан-бутан двигател с аналогична конструкция на газо-разпределителният механизъм и понякога се питам, къде отива икономията, когато се налагат такива ремонти, дори и да си ги правя сам... Защото знаеш, че на бензин в тази зона няма проблеми. Както и да е... Скоро ще свалям валовете да видя какво е положението и се надявам да ми доставят нови повдигачи с подходящият размер.

              Само за информация - къде ги шлайфаш?

              Коментар


              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Шлайфам пъпката към клапана.Правено е много по десет пъти,никакъв проблем.

                Сам си ги шлайфам ...или на фрезата ...или на колонната бормашина ... трябва ти микрометър и това е....фин цилиндричен камък .....никаква философия....много бързо ще схванеш колко да отнемеш.... единствено условие....да не бягаш от равнината...

            • #12
              Киа/Хюндай Тета двигател си има драма с мазането, до към 2015 май беше, без значение газ, маз, бензин и т.н.. В щатите има заведени съдебни дела.

              Коментар


              • #13
                Първоначално публикуван от MM1980 Преглед на мнение
                Киа/Хюндай Тета двигател си има драма с мазането, до към 2015 май беше, без значение газ, маз, бензин и т.н.. В щатите има заведени съдебни дела.
                Тук в Европа няма такива неща....понеже са ми минали над 30 бр от 2008 г до 2017 ...( Минали,значи експлоатирани )

                На 1.4 моторите с код G4FA ...имаше съмнение че заради един определен модел маслена помпа,мотора има леко по ниско налягане на маслото ,и понеже са със променлива геометрия на валовете,зависещи от налягането,при гасене се получава прескачане на веригата....при мен са попадали 2 бр такива мотори....с тази помпа....и двата мотора ,два пъти прескачаха верига ....след първия път,сложихме правилната маслена помпа и както казах...повториха......

                Така че ,това с помпата е мит и легенда....в Америка не знам....знам само че елантрата много я тачат там,мои приятели разказват легенди...аз също мога да кажа че бензиновите 1.6 бяха кучета....
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


              • #14
                Тука пише че тези мотори са произведени във USA щата Алабама....такива мотори по нашите географски ширини няма...а и нашите кия и хюндай са купувани нови от БГ....в смисъл не са американски внос и т.н
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #15
                  За който му е интересно,G4FA и G4FC са аналогични мотори съотвено със обем 1.4 и 1.6

                  1.4 ги има със 90,100 и 109 коня....G4FA от 2008 и 2013 независимо че са със еднакъв код,са различни

                  Разликите идват във тройника за охлаждането...което като захват е еднакво в двата варианта.

                  Свещите са различни...диаметъра
                  Бензиновата рейка е различна
                  По моторите,зъбните колела са различни и веригата е различна...на 2013 г ееригата е като на мотор ,и е бетон

                  На 2008 е една много странна ,широка ...красива ..достойна за украшение....и по малко Надеждна...

                  Вероятно има и някаква разлика във ванусите или в датчиците покрай вануса..или във ъглите на фазоразпределението...С новия мотор ,еку записва грешка разсинхронизиране на валовете,но пък върви и гори нормално...тъй че нея мисля
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X