Здравейте, тъй като дойде времето за пенсия на сегашното ми Ауди 80 дойде, реших че е време за по модерна и нова кола, тъй като съм ограничен в бюджета, гледам за по бюджетни автомобили, това което търся като параметри е надежност, ниска цена на подръжка, максимално по нова да е, да става на газ, за сега съм се ориентирал към моделите Kia Ceed 1.4, Hynday i30 1.4 и Fiat Punto 1.2/1.4, като цяло четох че са относително здрави и евтини за подръжка, но искам да попитам и за вашето мнение и като цяло идеи за други модели и марки, кой какво може да ми препоръча?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кола до 6000лв??
Свий
X
-
Те първите две май са едно и също. Фиатите са здрави и нямат проблем на газ, имам познат с такси Пунто, кара го поне от 5 години и не се е оплаквал, а са двама на него и се кара яко. Правилно си се ориентирал - най-новото и читаво, което намериш за тези пари. Скъпа поддръжка може да има само ако се нахлузиш на някой "премиум" кошница на незнайни километри - БМВ, Ауди, Мерцедес. Дачия за тези пари би трябвало да е по-нова, гледай да не е била служебна, карат ги на уволнение в повечето фирми. Късмет с избора!Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
-
Карал съм Пунто за кратко. Откъм здравина и газ няма грижи. Обаче за дълъг път не е много добре. Изморява ме и при силен страничен вятър трудно се удържа
Може да потърсиш Вектра Ц 1.8 от последните години, модела е до 2009. Или пък Астра Н"Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.
Коментар
-
Хюндай и Киа са всичко друго, но не и евтини за подръжка! За 6000 не ми се вярва да се вземе нещо, дето да кара без проблем повече от месец. За Фиат нямам идея.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
Имам на двора един Форд К 2001-2г на 30к км., ама е от Австрия и никой не знае колко е изгнил от долу. С 2 комплекта оригинални гуми на джанти е. За 2500лв е твой. Не е регистриран още в БГ. Седи ми от 5-6г. Бях го взел за Бабата, ама не го хареса. Бил грозен.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
Сийда и и30 набиват клапани ако са на газ....иначе на бензин,едни от най безпроблемните коли ,и са евтини за поддръжка.....Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеСийда и и30 набиват клапани ако са на газ....иначе на бензин,едни от най безпроблемните коли ,и са евтини за поддръжка.....
Коментар
-
След покупката от магазина,на 50 к монтирах ГИ...на 170 к...беше натегнала два изпускателни клапана,като на единия беше изяла и гърбицата на разпределителния вал със 4-5 мм....
Съответно стружки в маслото и задиране във 2 цилиндър... износване на сегменти ...маслото го няма....износване биелен лагер пак на втори цилиндър и силно тропане ....всичко това се случва между една смяна на масло.....
Качих нов мотор и в момента се кара....с новия мотор е минала 50-60 к на газ и това лято ще и регулирам клапаните...аз пиля пуловете ...в един сервиз за корейски коли пилят стеблата на клапаните....свалят главата съответно.....
Регулировки съм правил на други сийдове и И30 -ки
п.п Преди да се появят всички симптоми....колата се караше от фамилията като 5 или 6 резервна кола....от нова до 140 к съм я карал единствено аз....после големия син....забелязах че при гасене ...се чуваше съскане във кутията на въздушния филтър...ясни симптоми за проблема...но както знаем...все има по важни проблеми за решаване и колата щом върви я е*и в гъза...но.,
В момента тази с новия двигател я карам аз...че ежедневните са ми бусове и за градско е неудобно ...снощи се върнах от 1500 км пътуване с нея... изключително безпроблемни автомобили са тези визирам сийд и И30 ...докато не им объркаш фън шуито ...ама нашенска си работа....газ на колата..Последно редактирано от Roninn; 19-07-25, 07:43.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение...
Качих нов мотор и в момента се кара....с новия мотор е минала 50-60 к на газ и това лято ще и регулирам клапаните...аз пиля пуловете ...в един сервиз за корейски коли пилят стеблата на клапаните....свалят главата съответно.....
..
Аз също карам на пропан-бутан двигател с аналогична конструкция на газо-разпределителният механизъм и понякога се питам, къде отива икономията, когато се налагат такива ремонти, дори и да си ги правя сам... Защото знаеш, че на бензин в тази зона няма проблеми. Както и да е... Скоро ще свалям валовете да видя какво е положението и се надявам да ми доставят нови повдигачи с подходящият размер.
Само за информация - къде ги шлайфаш?
Коментар
-
Шлайфам пъпката към клапана.Правено е много по десет пъти,никакъв проблем.
Сам си ги шлайфам ...или на фрезата ...или на колонната бормашина ... трябва ти микрометър и това е....фин цилиндричен камък .....никаква философия....много бързо ще схванеш колко да отнемеш.... единствено условие....да не бягаш от равнината...
-
-
Първоначално публикуван от MM1980 Преглед на мнениеКиа/Хюндай Тета двигател си има драма с мазането, до към 2015 май беше, без значение газ, маз, бензин и т.н.. В щатите има заведени съдебни дела.
На 1.4 моторите с код G4FA ...имаше съмнение че заради един определен модел маслена помпа,мотора има леко по ниско налягане на маслото ,и понеже са със променлива геометрия на валовете,зависещи от налягането,при гасене се получава прескачане на веригата....при мен са попадали 2 бр такива мотори....с тази помпа....и двата мотора ,два пъти прескачаха верига ....след първия път,сложихме правилната маслена помпа и както казах...повториха......
Така че ,това с помпата е мит и легенда....в Америка не знам....знам само че елантрата много я тачат там,мои приятели разказват легенди...аз също мога да кажа че бензиновите 1.6 бяха кучета....
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
https://www.jalopnik.com/1895746/big...eta-2-engines/ за това говоря, май са 2.0 и 2.4 двигателите проблемни
-
-
Тука пише че тези мотори са произведени във USA щата Алабама....такива мотори по нашите географски ширини няма...а и нашите кия и хюндай са купувани нови от БГ....в смисъл не са американски внос и т.нGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
За който му е интересно,G4FA и G4FC са аналогични мотори съотвено със обем 1.4 и 1.6
1.4 ги има със 90,100 и 109 коня....G4FA от 2008 и 2013 независимо че са със еднакъв код,са различни
Разликите идват във тройника за охлаждането...което като захват е еднакво в двата варианта.
Свещите са различни...диаметъра
Бензиновата рейка е различна
По моторите,зъбните колела са различни и веригата е различна...на 2013 г ееригата е като на мотор ,и е бетон
На 2008 е една много странна ,широка ...красива ..достойна за украшение....и по малко Надеждна...
Вероятно има и някаква разлика във ванусите или в датчиците покрай вануса..или във ъглите на фазоразпределението...С новия мотор ,еку записва грешка разсинхронизиране на валовете,но пък върви и гори нормално...тъй че нея мисляGalloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар