Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML 280 3.0 crd или GC 3.6 бензин WK2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Засягаш човека на Хеми...нормално е.
    Сектантите са опасна порода хора...рекли и отсекли..спора безсмислен с тях.
    Аз също харесвам 5.7-цата до степен да си я закупя отново,но по-скоро бих взел 6.1 в това купе,защото бавни най-общо хич не ми и трябват.
    ОБАЧЕ...гроздето е кисело към днешна дата и такава покупка за основна кола е меко казано като спора със сектантите.
    И да гранд дизел...не мисля,че бих взел независимо с кой точно двигател от всичките от които май само мерцедесовият става...ако се намери на километри около 200К...което нали...някой е чувал че има някъде.
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Аз имам, точно на под 150 хиляди километра е дори 3.0д на Мерцедес

  • #32
    Аз карам Хеми и съм имал и доста други Бензини на марката в различни модели и то преди Гагич да купи този гранд, но това не ми пречи да бъда обективен относно дизеловия гранд WK, освен това има и един плюс на дизела относно предавателните числа ама по този въпрос да го светнe Спарки... )))
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • #33
      Какво по-точно? Дизелът е с по-бързи дифове, но по-бавни скорости. Особено на 5та разликата е доста повече от разликата в дифовете, та в крайна сметка се оказва че Hemi-то е на по-ниски обороти.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • CITIZEN
        CITIZEN коментира
        Редактиране на коментар
        Чакай сега каква пета, извън пътя 5та няма, и след ремапа моя беше около 300коня и брутален въртящ момент върви без газ.
        Като цяло спора е безмислен и аз бих взел Хеми винаги пред Дизел, НО и дизела ако е във форма е много, много хубав и надежден това казвам.

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Много точно казано, аз имам извън пътя по балканите хиляди КМ с Чероки 4л бензин на газ и дори на бензин(ако е висока надморска височина) разхода ми в сравнение с колегите на дизел е драстично по-нисък, просто аз карам почти без газ на ниски обороти заради въртящия момент, на дълъг път обаче заради предавателните числа и четири скоростната кутия АТ аз губя по разход освен ако не карам с 60-70 до към 80км/ч,. което аз така или иначе правя защото почти винаги с Черока влача тежки и/или обемни товари. Но освен разхода е важно и усещането, друго е да катериш стръмни баири на 1500-1700 оборота друго е да си на 3-4 хиляди и отгоре ако е немощен двг.

    • #34
      Първоначално публикуван от CITIZEN
      Чакай сега каква пета, извън пътя 5та няма, и след ремапа моя беше около 300коня и брутален въртящ момент върви без газ.
      Като цяло спора е безмислен и аз бих взел Хеми винаги пред Дизел, НО и дизела ако е във форма е много, много хубав и надежден това казвам.
      Чакам...

      Няма спор, просто питам за кое предимство иде реч:

      Дизелът е с дифове 3.55, Hemi с 3.73.

      на 1-ва дизелът е с предавка 3.595, или общо 3.595*3.55 = 12.76
      на 1-ва Hemi E е с предавка 3.0, или общо 3.0*3,73 = 11,19

      на 5-та дизелът е с предавка 0.831 или общо 0.831*3.55=2.95 (повишаващата предавка е само една)
      на 5-та Hemi Е с предавка 0.667 или обшо 0.667*3.73=2,48 (има 2 повишаващи предавки, като другата е 0.75)

      Въртящият момент на дизела е примерно 600Nm с максимум на 2400 оборота, като преди това рязко спада. След чипосване това. Иначе е на 2800-2900
      Въртящия момент на чипосано Hemi e s 550нм на около 4000 оборота, обаче преди това спада доста по-плавно.

      На 2000 оборота Hemi е с около 474Nm, а дизела около 500.
      На 1500 оборота Hemi е с около 340Nm, дизела с около 240.

      Дизелът си вдига нютоните чак като надуе турбото, което със всичките геометрии и прочие се случва със закъснене и чудене известно време, бензинът се изстрелва в момента, в който го настъпиш.

      Факти.

      Кое има предимство извън пътя.... май повече има значение задкормилното.

      И...изобщо не съм гледал режимите на торк конвертора на едното и другото, което също не е без значение. Предполагаемо дизеловия е по-нискооборотен, но не искам да спекулирам в кои обороти какво предава.

      Магистрално със 140 (реални) Hemi-то се кара с около 2450 оборота, което е лек режим под средата на оборотния диапазон. При същите условия дизелът ще е на 2914 оборота, което е на 2/3 от оборотния му диапазон и вече отвъд най-добрия му режим.

      На WK2 трансмисията за дизел и бензин е еднаква, с брутално предавателно число на първа от 4.71, заради което са сложили и на дизела и на Hemi, дифове 3.07, от което следва.... икономия, евентуално. Но следва и.... + 2 секунди от 0 до 100. За дизеловото WK2 мога да кажа че е абсолютен мазньоч. Настъпваш, компютъра започва да мисли как да вдигне "бруталния въртящ момент", след някакво време започва да го вдига, но неждувременно следва мислене от страна на скоростите кога точно да превключват, и след около 2-3 секунди евентуално получаваш каквото искаш. WK2 Hemi не съм карал. При мен същото се случва за под секунда.

      ...и те-така...

      Пак - не споря кое къде има предимнство. Всеки да си преценява според фактите, изложени по-горе.

      ОГРОМНОТО и безспорно предимство на дизелът е в разхода. Харчи с между 30 и 50% надолу. Но, всеки да си преценява дали му е по-важно "miles per gallon" или "smiles per gallon".
      Последно редактирано от sparkybg; 21-01-25, 11:51.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • CITIZEN
        CITIZEN коментира
        Редактиране на коментар
        Няма как да споря с капацитет като теб, аз съм ползвател и като такъв с голям опит с конкретно 320CDI 5G Tronic мога повече от убедено да кажа че Мотора и Кутията са повече от перфектни. Въпроса е до екземпляра, иначе избирам Хеми, НО вероятността Хемито да Тиктака и да е хвърлило Вала и повдигачите на 200 000км. е в пъти по-голяма от поддържано CDI на 200 000км.,и това е с 1000% сигурност без значение от техническите му преимущества на бензина. Хеми На над 400 000км. е чудо 320 CDI на милион е всеки 2ри Мерцедес във БГ. Поздрави и благдаря за коментара ти, както винаги невероятно изчерпателен и точен.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Напротив - Хеми на по половин милион не е никакво чудо, ами нещо съвсем естествено там, дето карат много Hemi-та. Това там е масовка като някой хлОпел тук. Пoнеже напоследък внасям компютри и ги препрограмирам, нормално са на между 250000 и 350000km, независимо от мотора, като средностатистическа кола за разкостване или продажба в Европа. Дизеловите табла из Европа са на около 200-250000км - няколко съм купил вече, щото са по 10 лири.

        За кутията - от известно време в една групичка си говорим такива с WK1-ци. Таман 2-ма в момента имат проблеми с кутия. Просто са различни проблемите - предимно електрически, с прословутия конектор, или "платка" вътре, или соленоиди, или... избирача знае на коя скорост е, ама кутията не знае, или.... все от сорта. Кутията казват е механично здрава, но това само по себе си не гарантира безпроблемност. Единия оня ден, така, както си е с механично здрава кутия, едва се е прибрал с хиляда кандърми, втори път отварят и все нещо е недоправено, сега чака соленоид (за 545 има налични в България, за NAG1 няма )

        ...което впрочем на 545RFE не може да се случи. Може да и резнеш снопа и пак ще те докара до вкъщи. Може с преко сили 40-60км/ч, ама ще те докара. Избирача е.... механичен и ръководи пряко клапани в кутията на базово ниво. Имаш си предна (обикновено запецва или на втора или на 4-та, има си и задна, колкот да докуцукаш до вкъщи и да я паркираш.

        И пак - не споря. Горното са факти. Всеки сам си преценя. Давам ги така, защото и в едната и в другата посока има много градски легенди. След почти 20 години каране на дизели съм последния, дето ще ги хули. Нали целта е да сравняваме и преценяваме, дкоколкото е възможно обективно. Например ако въртях много километри, надали щях да имам Hemi, защото това предполага газова бутилка в багажника, при това голяма. Аз съм си взел кола за кеф - еми измежду двете колата за кеф категорично е Hemi-то.

    • #35
      Продължавам да не мога да разбера за какъв чеп се търси СУВ ("Джип") за каране на асфалт?

      Коментар


      • Даниел Цветков
        Даниел Цветков коментира
        Редактиране на коментар
        За удобството-джипа е супер удобен.

    • #36
      Първоначално публикуван от Dilomski Преглед на мнение
      Продължавам да не мога да разбера за какъв чеп се търси СУВ ("Джип") за каране на асфалт?
      Старите заблуди: че като е 4х4 ще има по-добро пътно поведение и стабилност на мокро / снежно / заледено шосе и че като е голямо и тежко, ще пази по-добре пътниците вътре.
      В някакъв руски сайт навремето пишеше: ако очаквате горните неща, с ужас ще установите, че сте си купили харчещо като ламя нестабилно и неманеврено возило с многократно по-лошо пътно поведение от лека кола.
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Е Гагич, има и други съображения, нека аз да споделя две от опит:

        1. Голямата кола е по-добре видима и някакси предразполага дори и джигитите да дават предимство и да се замислят преди да отнемат такова, когато съм с лека кола, забелязвам точно обратната тенденция.

        2. Джипа си е едни 2.5 тона со все такъмите, гориво, водач и т.н. при недай си боже удар с някаква скорост, която предполага оживяване, стига да не те удари камион или автобус, шансовете за оживяване се увеличават пропорционално на разликата в теглото, казвам като човек загубил най-добрия си приятел, който беше в едно Пежо и го удря насрещно, едно дръто Паджеро, водача на джипа се размина с уплаха и "адвокато-предизвикана амнезия", а моя приятел остави две деца сираци.

    • #37
      Първоначално публикуван от Dilomski Преглед на мнение
      Продължавам да не мога да разбера за какъв чеп се търси СУВ ("Джип") за каране на асфалт?
      мога да ти кажа защо е по-добре за каране в София, заради видимостта !!!
      имал съм и имам и Джип, и Пикап, и СУВ и комби...... познай с кое е най-гадно включването от улица без предимство при масово напаркирали коли по кръстовищата, а там където няма коли, са кофите за боклук.

      който кара ежедневно по малките улички, ще ме разбере
      Последно редактирано от IvanIvanovi; 26-01-25, 17:35.
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Вероятно 60 лв / 100 км е по-реалистично. е има и по-зле.

      • IvanIvanovi
        IvanIvanovi коментира
        Редактиране на коментар
        ето фактите, а вие пресмятайте както смятате за по-правилно:
        за 4 години изминах 2 000км. с него.
        (покупна цена + ремонти+гориво и други разходи) - продажна цена > 12 000 лв.

      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Купувам скъпо, продавам евтино си е отделна тема.
        Какво да кажат тия с ТеслА 3 дето за 3 години са на 35% от покупната стойност?

    • #38
      Колеги, нека и аз се изкажа тук по въпроса.Аз лично карам вече 168.000 км само дизеловия мотор на VM и нямам никакви проблеми, а колата съм я взел почти чисто нова в Германия (беше на 5 месеца и на 580км на километража с остатъчна гаранция 3 години и 7 месеца). Гаранцията за немските коли е 4 години.Не ми трябва бензинояд,имам си достатъчен макс въртящ момент от 570 НМ, дето само 6,4литровото животно може да ме бие и никакви шумове нямам в двигателя. Тия глупаци,дето са преднамерени към тоя тип двигател, да вземат да се гръмнат. Има доста проблеми заради мърлячите в Италия откъдето се внасят,понеже не знаят какво е смяна на масло. Аз на моя слагам само американско масло и го сменям на всеки 8.000км.Заради регенрациите през дюзите попадат дизел в маслената система и маслото си губи визкозитета,затова не го сменям на всеки 20.000км,както пише производителят,ами на 8.000. За сметка на това имам много хубаво ускорение и много хубав разход (средно 10л на 100км дизел). Живея в Родопите и по баирите нагоре ако я пържа ми дава разход 12/100. По магистралата със скорост 120км/ч разходът ми е 8,5 -9 л/100км(предполагам,че е заради 8-та предавка на кутията).Много хора си махат ДПФ-ите и шунтират ЕГР-ите,минават преглед без проблем,защото все още се мери димност на газовете,а не азотни окиси. В Германия се продават чисто нови вече ДПФ с Катализатори за по 600 евро и ги има на склад.Държа да отбележа,че отдавна вече има достатъчно части за ремонт и много майстори,които да могат да оправят евентуално развален мотор за далеч под 10.000 лева цена.Извод: вземете си кола с дизел,но с първа регистрация в Германия, а не в Италия.
      Последно редактирано от ivaningbg; 30-01-25, 11:22.
      JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
      Тел: +359 887 847261

      Коментар


      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Математиката ти куца
        1. БМВ-то е от Чехия.
        2. Фирмата има обекти 'наоколо' - Австрия, Германия, Унгария
        3. Човека на ден кара над 500 - 600 км, но не всеки ден

        4. при едно превъртане на км на друго БМВ-це , тука в България се получил фал - вместо от 350 000 да стане 190 000.... изскочили от един модул реалните км
        ако познаеш колко над 600 000 км е било ще те черпя една боя за мустаци

      • imarh
        imarh коментира
        Редактиране на коментар
        Изобщо не е само проблема в "италиянките". Тоя мотор в този jeep си го хранят навсяъде, дори "у дома".
        https://www.youtube.com/watch?v=2lSHuzkv_RU

      • ivaningbg
        ivaningbg коментира
        Редактиране на коментар
        Да, особено Русия с тяхната солярка е адски правилен желон и еталон за сравнение.Там основно карат на бензин, не им знам маслата кви са и що са,но дизелът им е под всякаква критика. Нека да не сравняваме домати с чушки,а? Вземете си кола правена за Германия, а не Италия и поддържана там знаейки,как сменят масла италианците (аман от писюри незнаещи) и си карайте спокойно.В САЩ много почнаха да карат на дизел,но днес при задаване на ВИНа в системата видяхме маса неизпълнени сервизни бюлетини (технически модификации) на колата.Който я вземе ще реве после,че моторът му бил виновен.

    • #39
      За тия пари толкова е положението.
      Има коли и коли…за без пари е ясно какво има.
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #40
        Първоначално публикуван от ivaningbg Преглед на мнение
        Колеги, нека и аз се изкажа тук по въпроса.Аз лично карам вече 168.000 км само дизеловия мотор на VM и нямам никакви проблеми, а колата съм я взел почти чисто нова в Германия (беше на 5 месеца и на 580км на километража с остатъчна гаранция 3 години и 7 месеца). Гаранцията за немските коли е 4 години.Не ми трябва бензинояд,имам си достатъчен макс въртящ момент от 570 НМ, дето само 6,4литровото животно може да ме бие и никакви шумове нямам в двигателя. Тия глупаци,дето са преднамерени към тоя тип двигател, да вземат да се гръмнат. Има доста проблеми заради мърлячите в Италия откъдето се внасят,понеже не знаят какво е смяна на масло. Аз на моя слагам само американско масло и го сменям на всеки 8.000км.Заради регенрациите през дюзите попадат дизел в маслената система и маслото си губи визкозитета,затова не го сменям на всеки 20.000км,както пише производителят,ами на 8.000. За сметка на това имам много хубаво ускорение и много хубав разход (средно 10л на 100км дизел). Живея в Родопите и по баирите нагоре ако я пържа ми дава разход 12/100. По магистралата със скорост 120км/ч разходът ми е 8,5 -9 л/100км(предполагам,че е заради 8-та предавка на кутията).Много хора си махат ДПФ-ите и шунтират ЕГР-ите,минават преглед без проблем,защото все още се мери димност на газовете,а не азотни окиси. В Германия се продават чисто нови вече ДПФ с Катализатори за по 600 евро и ги има на склад.Държа да отбележа,че отдавна вече има достатъчно части за ремонт и много майстори,които да могат да оправят евентуално развален мотор за далеч под 10.000 лева цена.Извод: вземете си кола с дизел,но с първа регистрация в Германия, а не в Италия.
        Това е задължение на купувача да се увери,че историята на колата е ясна. Който не знае как се прави заслужава да кара рискова кола.
        JEEP Grand Cherokee WK2; 184kW (250 PS), 2017 г.
        Тел: +359 887 847261

        Коментар


        • #41
          8-мата предавка е 0.67, колкото е 5-тата на старите кутии на 4.7 и 5.7. Дифовете на WK2 са по-бързи заради по-бавната първа скорост на въпросната 8 степенна кутия. Над директната (4-та при мен, щото съм си пуснал 6тата предавка), при мен имам 0.75 и 0.67, при теб има 0,84 и 0,67. Всичките 2 допълнителни предавки са ги набутали в ниските.

          За въртящия момент и 6.4-ката имаш много здраве от мен. Докато си я настъпил до ламарината ще правя кръгчета около теб със скромната ми 5.7-ца - правено е, не се майтапя никак за това, а съм ги карал и двете. 6.4-ка ще те отнесе като бръмбар сламка при всякакви условия.

          И да, дизелът харчи малко. Hemi-то във всичките си форми харчи обидно много. Затова път е просто като фасул, буквално, преносно и всякак. Даже EGR си няма.

          ПП: Карал съм точно като твоето - 2017г.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Защо считаш, че икономиите идват само на повишаващите предавки? Еднакво ли ще харчи кола с ръчни скорости, ако я караш само на първа и втора, сравнено с тази, карана предимно на трета и четвърта (приемаме, че тази е директна) скорост?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Защото всичко от 60км/ч нататък се случва на директна и следващите. Заради торк конвертора сравнението с ръчни скорости е проблематично.

            Икономията идва заради по-бързите дифове, но това е за сметка на вървенето. Моето прави 0-100 за под 7 секунди, wk2 ги прави за над 8.

        • #42
          Гаврил Груев Хлътев коментира
          01-02-25, 11:57
          Математиката ти куца
          1. БМВ-то е от Чехия.
          2. Фирмата има обекти 'наоколо' - Австрия, Германия, Унгария
          3. Човека на ден кара над 500 - 600 км, но не всеки ден
          Този спор отдавна е воден в тоз форумЪт. Както и една карта се показваше... Eто една подобна:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:изтеглен файл.png
Прегледи:205
Размер:450.2 КБ
ID:6987393

          Да се твърди, че някой в Германия кара ежедневно по 500-600 км. е...

          СКОРОСТТА, мили деца, в Германия е ОГРАНИЧЕНА на 110 км/ч. в най-добрия случай. Само на тъмночервените участъци горе можеш да се вихриш с 200+ км/ч. както непрекъснато се повтаря от бееНвисти и туниХ-манЯци по българския интернет, обикновено непомирисвали Германия освен по вонята от старото им БееНве.

          Възниква въпросът кой е този идиот-ахронот ® който ще пътува над 6 часа по работа, в колко часа ще тръгва и в колко часа ще се прибира?
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • vasil lazarov
            vasil lazarov коментира
            Редактиране на коментар
            За други не мога да коментирам, но говоря за себе си. Всеки ден до работа и обратно са ми 261км. Работя всяка събота почти, и правя средно по 6500км на месец да ходя на работа. Два пъти годишно до България на отпуска отделно още поне 12-15х км. И аз ми се връзват 90 до 100х км на година. Това от 3 години.

          • Bogoljub Gagic
            Bogoljub Gagic коментира
            Редактиране на коментар
            Еми, слаб шнапс си, само наполовина правиш това, дето всеки втори германец (според Бенковскаго) навърта.

        • #43
          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
          Този спор отдавна е воден в тоз форумЪт. ....
          Току-виж си доказал, че черното е бяло ..... тогава може да те прегазят на следващата зебра, както казваше един умен мъж
          Човека работи 'ръководител' - има няколко групи, които надзирава , на различни обекти.
          ДА - неговите 110 - 120 000 км на година са екстремални,
          но аз лично познавам човек, който пътува 22 дни в месеца по 300 км на ден.
          внимавай с доказателствата, че току виж си доказал колко безвреден е цианида .... за теб

          дали тия 80 000 км / година са фалшиви
          За 5 години, новата кола ще е навъртяла само около .....

          Коментар


          • #44
            Първоначално публикуван от Гаврил Груев Хлътев Преглед на мнение

            Току-виж си доказал, че черното е бяло ..... тогава може да те прегазят на следващата зебра, както казваше един умен мъж
            Човека работи 'ръководител' - има няколко групи, които надзирава , на различни обекти.
            ДА - неговите 110 - 120 000 км на година са екстремални,
            но аз лично познавам човек, който пътува 22 дни в месеца по 300 км на ден.
            внимавай с доказателствата, че току виж си доказал колко безвреден е цианида .... за теб

            дали тия 80 000 км / година са фалшиви
            За 5 години, новата кола ще е навъртяла само около .....
            Хуу де, ама не мога да разбера защо вкарваш някакви екстремни случаи и изключения и ги пробутваш като меродавно правило.? Добре, имало някъде,някой, който карал 120000 на година. ОК,сигурно има и някой дето прави по 200000. Ама това не е масово за Германия. Средно германците карат по 15-20000 км годишно. Средната възраст на немските коли е 9-10 години. Е колко прави това на кола средностатистически? Около 200000. После продава. Така че от къде ги вадиш тея коли на по 600-800000,които идвали на вторичния пазар при нас? Вместо единични примери с твои познати, дай някоя официална статистика или представителна извадка. Горните цифри, цитирани от мен,например са от немското ADAC (приблизителен аналог на българското СБА).

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            Този спор отдавна е воден в тоз форумЪт. Както и една карта се показваше... Eто една подобна:
            Да се твърди, че някой в Германия кара ежедневно по 500-600 км. е...

            СКОРОСТТА, мили деца, в Германия е ОГРАНИЧЕНА на 110 км/ч. в най-добрия случай. Само на тъмночервените участъци горе можеш да се вихриш с 200+ км/ч. както непрекъснато се повтаря от бееНвисти и туниХ-манЯци по българския интернет, обикновено непомирисвали Германия освен по вонята от старото им БееНве.

            Възниква въпросът кой е този идиот-ахронот ® който ще пътува над 6 часа по работа, в колко часа ще тръгва и в колко часа ще се прибира?
            Подкрепям написаното. Но все пак за протокола- скороста в Германия не е ограничена на 110 км/ч. Градско 50 или 30, извънградско 100, магистрала няма ограничение. Това за магистралата обаче е много условно и пожелателно. Има много участъци, където поради релеф, завои и т.н. е 100- 120, има много места с пътни строежи и ремонти 60-80, има много задръствания (4-12 км задръстване не са рядкост), тирове, катастрофи, климатични условия и временни ограничения между 80-120 в зависимост от пътната обстановка в реално време. Т.е. без ограничения почти никога не може да караш или поддържаш. В най-добрият случай в малките часове на денонощието.Средна реална скорост 100-110 км/ч. Или средно 1 час на 100км.

            Освен това чисто прагматично няма смисъл да работиш на пичковци и да пътуваш всеки ден по 5-6 часа. Вероятно има изключения, но масово хората пътуват в радиус 5-30 км от работата си. Няма логика някой от Мюнхен да ходи на работа в Щутгарт или някой от Щутгарт да ходи в Мюнхен. По елементарно е да живеят, както и правят, там където работят.
            Спрете Земята, искам да сляза!

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Е, това имах предвид - повече от 100 км за един час не можеш да изминаваш в Германия, независимо от (малкото) участъци където можеш да караш с 300 км./ч.
              И този чешки шеф на фирма, дето УБО-то (предишен ник на Хлътев) го дава за "типичен" пример ще да е ненормалник някакъв да шофира на разстояния, дето можеш да ги вземеш за 20 евро със самолет. В добър за "бизнеса" ден софийски таксиджия прави "на смяна" (12 часа!) около 300 км. А далеч не всички германци са БГ-бакшиши, нали?

            • kameno karp
              kameno karp коментира
              Редактиране на коментар
              Ахааааааа...кой се правел на ощипипана булка!🤣 УБО беше едно от най-отявлените "Чавдарчета" а сега какъв вой надава срещу "баща си"! Нещо драматично ще да е станало,че да настане такъв разрив между "баща" и "син"!🤔

            • Гаврил Груев Хлътев
              Гаврил Груев Хлътев коментира
              Редактиране на коментар
              Не понасям хората, които предават страната си , независимо от това кой е техния "Голям брат "

          • #45
            Първоначално публикуван от Urko Преглед на мнение
            Хуу де, ама не мога да разбера защо вкарваш някакви екстремни случаи и изключения и ги пробутваш като меродавно правило....
            Някой здраво те е излъгал.
            Правилото е:
            - кола на малко км и малко години не се продава, или се продава скъпо в Германия/Италия - защото й знаят цената
            - кола в авто-къща в България е с няколко от следните 'качества : здраво върнати км , гръмнал и еФтинко опраЕн ДВГ, гаден удар, корозия.

            една от 5 или 7 коли е с реални км, нещо такова:

            https://www.facebook.com/share/r/14sWgJPCFc/

            Чичко адвокат да не мисли, че има представа как се работи реален физически труд.
            Фантазията как ще си взема самолет, който ме устройва като разписание, после ще си взема кола под наем, после ще я върна и тнт САМО за 600 км на ден е мокър сън на човек свикнал да взима 10 - 20к за няколко часа работа, понеже 'взимам % от материалния интерес'.

            Хората, които изграждат с ръцете си света около нас работят малко по-истински.
            Последно редактирано от Гаврил Груев Хлътев; 06-02-25, 22:25.

            Коментар


            • Bogoljub Gagic
              Bogoljub Gagic коментира
              Редактиране на коментар
              Чичко адвокат от 18 г. не е адвокат, Бенковски. И си немаш "напредстава" какви работи е рàбУтил. Зèми разходи се малко - ето Шенгеня паднà (ти предвиждаше някакви страхотни благини от тази работа). Кола под наем се взима още преди да се качиш на самолета. Като пристигнеш само ти дават ключовете. Или прОчети интернета - какво се счита за голям пробег, какво за рекорден, колко издържат изобщо (особено новите) ДВГ. Примерно хамериканците (които за разлика от измислените от тебе герои) наистина пътуват много, считат за нормално висок годишен пробег 12000 мили (~19300 км.). Колко пробег ГАРАНЦИЯ дават производителите, до колко км./мили са разписани сервизните интервали в оригиналните сервизни книжки.
              Описваните от тебе коли са кандидати за Гинес - виж класацията там.

            • Гаврил Груев Хлътев
              Гаврил Груев Хлътев коментира
              Редактиране на коментар
              аргументите ти обаче са точно адвокатски: добър изказ, работят с емоцията, изглеждат аргументирани,
              НО с реалността са в тежък дисонанс.
              Това беше комплимент за интелекта ти , ако не си разбрал

            • Gadnyara
              Gadnyara коментира
              Редактиране на коментар
              Не ви се бъркам в спора, но последните ми 3 коли (две от тях са текущи) са купувани, когато бяха на <3.5 години от първа регистрация. На съответните 175, 202 и 230 хил.км. Разбира се, типични служебни - две комбита и един бус. И трите са вземани "по картинки в нета" и рапорти от оценители. И трите вече са на >300хил.км без ремонти.

              Иначе, да - доста командировки имам по Германия и съм си говорил с местните. Средно правят по 15-20 хил.км годишно с личните коли. Някои много по-малко.
              Последно редактирано от Gadnyara; 06-02-25, 15:33.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X