Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML 280 3.0 crd или GC 3.6 бензин WK2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ML 280 3.0 crd или GC 3.6 бензин WK2

    Здравейте колеги и за много години!Да сме живи и здрави и да вървят яко джипките!
    В момента карам въпросния МЛ-дизел,но ми е влязла нещо мухата за Гранд 3.6 бензин.МЛа е на малко километри,на фул обслужен и леко бутнат с чип.
    Като цяло съм доволен от Мерца,но лошото при мен е,че бързо ми омръзват колите(не и жените ),а и веднъж карал ГЧ-нещо все натам ме тегли.От над 20 години карам само дизели и не знам дали няма да съжалявам при смяна на горивото,като евентуално ГЧто ще се кара на газ,ако не ми излизат сметките на бенц.
    Но при разхода който дават от 13-14 градско може би няма да се занимавам с ГУ,че си е едно приключение с тях,а и поддържаш две горивни системи все пак.

  • #2
    Джип на газ в гората е голяма гадост, особено през зимата.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • Даниел Цветков
      Даниел Цветков коментира
      Редактиране на коментар
      В гората няма да ходя,пътища бол.

    • Bogoljub Gagic
      Bogoljub Gagic коментира
      Редактиране на коментар
      Туй пък защо?

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      И аз карам бензинови на газ от едни 10-15 години и се чудя кое му е лошото, аз ако мога само такива ще карам, интересно ще ми е да разбера, какво е лошото примерно на моя 4 литра на газ с автоматик в гората или извън нея???

  • #3
    От това поколение ГЧ не искаш дизелово. Можеш да си сигурен! Виж предишното 2005-2010 с две ръце! 3.6 е атмосферен, бил здрав, популярен и евтин за поддръжка. Носел на газ доволно. 290к.с. може би му е тамън за това купе. Ниското ниво на обоврудване е с Quadra Track 1. По-високото е 2(има врътка - пясък, камъни, сняг, кал, авто) Има доволно екстри - отопление на волан, адаптивен темпомат(поддръжа дистанция до този пред теб), памет радио, педали, вентилирани седалки, отопление и отзад, Carplay след 2017(втори фейслифт). Ако искаш екстри гледаш Overland и Summit и ще получиш и въздушно окачване, дето може да си го бараш 16-32 см. Много възможности за настройка през JScan. Първият фейслифт след 2014 идва с 8 ск. ZF скоростна кутия. Преди това 5ст на Mercedes(куче). От търг в щатско идва за 3 месеца и 20-30к лева. в зависимсот от щети, година и оборудване.

    МЛ-ите не ги познавам.
    WG 2.7 CRD

    Коментар


    • #4
      Фиатския дизел твърдо не.Чел съм доста за проблемните VM мотори,даже и колега от форума счупи един.
      Това купе само бензин.Там пък свещи,бобини...забравил съм вече бензиновите чалъми.

      Коментар


      • #5
        13-14 бензин ми се струва доста оптимистичен разход за градско, "Дават" е едно, реално обаче , едва ли.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #6
          На 3 литра и кусур мотор наистина изглежда нереално,но все пак е с новата ZF 8 степенна кутия.МЛа дава зимата около 14 нафта,но все пак е един от най неикономичните СУВове.

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
            От това поколение ГЧ не искаш дизелово. Можеш да си сигурен! Виж предишното 2005-2010 с две ръце! 3.6 е атмосферен, бил здрав, популярен и евтин за поддръжка. Носел на газ доволно. 290к.с. може би му е тамън за това купе. ...

            МЛ-ите не ги познавам.
            И "ГЧ"-тата не познаваш, май
            ОбРъкàл си се нящу. 2005-2010 г. НЯМА с 3,6 л. бензинов мотор.

            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • imarh
              imarh коментира
              Редактиране на коментар
              Казах от "това поколение", явно визирайки това, което заглежда младежът с 3.6 мотор. Демек 4то.
              А аз хвалех дизела при предишното(3то, 2005-2010).

          • #8
            Ако очаквате икономия от "новата" ZF 8 кутия, няма да ви се получи, за да не съм голословен:

            Предавателни числа:
            1: 4.71
            2. 3.14
            3. 2.11
            4. 1.67
            5. 1.29
            6. 1.00
            7. 0.84
            8. 0,67

            5 степенната:
            1. 3.59
            2. 2.19
            3. 1.41
            4. 1.00
            5. 0.83

            Набутали са всичко долу, от което се случва.... повече превключване. Повече превключване води до повече загуби и ползвата от файдата че двигателя е в малко по-добри режими е силно спорна.

            Може да се надяваш на най-доброто, ама се подготви за градски разход 20. Чисто градски, със задръстванията и всички прилежащи хубости.. За смесения е друго и силно субективно.

            Какво дават като градски разход.
            3.6 2013г, с 5 степенна кутия - 17MPG или 13.8/100
            5.7 2013г. с 6 степенна кутия - 14MPG или 16.8/100 (тук лееекинко се подсмихвам, виж по-долу)

            3.6 2018г. с 8 степенна кутия - 19MPG или 13.0/100
            5.7 2018г. с 8 степенна кутия - 14MPG или 16.8/100 (забележи че е същото като горе)

            Така - до тук евентуално се изясни каква е икономията от 8 степенната кутия - между нула и 0.8 литра на 100км.

            Но сега същественото - 5.7 в чисто градски разход дава над 22/100, не 16.8. СмЕх в залата, драги зрители!

            Или иначе казано, готви се за чисто градски разход от порядъка на 18-20. Казва ти го човек, дето кара WK1 5.7 с 6 степенна кутия, което освен друго е и по-лек от WK2. Смесен разход 18-20, при положение че градското ми е такова че почти не вися по задръствания. Минимален разход по магистрала със 140 натоварен като за море - 15/100.

            3.6 не че е лош мотор, но категорично не е безпроблемен. На това купе не търпят издевателства - духат арнитури. Типичен случай за тежка кола с поизпилен мотор.

            За новите европейски модификации с 2 литра мотор, изпилен до 275 коня изобщо не ми се говори. Не е просто нелепица - перверзия е.

            Или вкратце - ако искаш да се кефиш, вземи си 5.7, щото 3-4/100 икономия поне за мен не си струва компромисите.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • imarh
              imarh коментира
              Редактиране на коментар
              3.6 2011-2013 Среден разход 16,40
              https://www.spritmonitor.de/en/overv...=2&powerunit=2

              3.6 2015-2020 Среден разход 11,72
              https://www.spritmonitor.de/en/overv...=2&powerunit=2

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Умишлено НАТЪРТИХ че всякакви "средни" "смесени" и прочие разходи не обсъждам, защото е безсмислено. Говоря за нормален градски софийски разход, с нормално непенсионерско каране и нормално висене по задръствания (доста по-малко от други европейски градове), в което от Люлин до Младост се стига за около 50-60 минути (в час пик се стига за час и половина и отгоре, в спокойни часове за около половн час). Fabia-та ми, с ръчни скорости, дето е 1.2 и 700 кила с напикани гащи понякога е гонила 10/100, при положение че извънградско харчи 5/100.


              С 30% разлика в харча от 8 степенната имате много здраве от мене. Даже производителя не си позволява да твътрди такива нелепици, а той по принцип не е хич пестелив в смелите изхвърляния - горните цифри са от листовка на производителя за моделите за 2013 и 2018-та.

              И да, мога да си карам возилото така, че да харчи 12 извънградско. Само дето не искам. Пак - да си купя возило с 380 коня под капака и да го карам като пенсионер.... може да се случи, ама като стана пенсионер. И пак ще е безсмислица - за тая работа си има други коли.

              Та, тая кола 13/100 ГРАДСКО няма да харчи! Да, добро пожелание е, но само толкова. Точно както и 5.7 не харчи 17 градско, ами 20+, че и по-скоро 22+.

              Какво носи 8 степенната кутия? Носи предимно "мазно" и гладко поведение. Вкусове за това - всякакви. Цялата далавера от тая кутия е че заради по-ниската първа предавка - 4.71, могат да се поставят по-бързи дифове. Само дето... не сса поставили такива - дифовете са си същите.

              ПП: В съшия сайт смесен разход на 6.1SRT тръгва от 15.6/100, а има 5,7-ци, със среден разход под 14. Делът на градското в това просто е никакъв.
              Последно редактирано от sparkybg; 03-01-25, 23:07.

          • #9
            Ако човек е решил да кара на бензин за мен логичният избор е след 2014 3,6литра.
            Достатъчен за това купе,ако не се търси фън в ускорението.
            Ако се търси има 6.4.или ...отиваме на скъпото.
            Но логичният избор на човек решил да има семейно комби на което багажника да не е зает от газова уредба или резервна гума е 3.6 след 2014.
            ЗФ е брутално добра кутия.Не случайно я слагат на почти всичко,а няма оплаквания.
            Не че старият мерцедесов архаизъм е лош и по-малко здрав.
            Просто остаря.Иначе ако се гледа здравина аз гледам какво слагат на големи компресирани мотори и ако не мре...значи е здраво.
            Наканя ли се да взимам гранд отново ще е именно такъв с оглед малкият ми пробег и нежеланието за излишни агрегати.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #10
              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...

              ... Смесен разход 18-20, при положение че градското ми е такова че почти не вися по задръствания. Минимален разход по магистрала със 140 натоварен като за море - 15/100.
              .
              Карай малЦе по-бавно

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241201_135550193_HDR.jpg
Прегледи:511
Размер:652.9 КБ
ID:6984146

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241201_133930124_HDR.jpg
Прегледи:511
Размер:530.2 КБ
ID:6984147
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнение
                Фиатския дизел твърдо не.Чел съм доста за проблемните VM мотори,даже и колега от форума счупи един.
                Това купе само бензин.Там пък свещи,бобини...забравил съм вече бензиновите чалъми.
                Това за проблемите на VM моторите ,е сапунка писана от мързеливи "майстори" с две леви ръце.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  Освен това , VM не е мотор на Фиат.

                • DimitroffCRD
                  DimitroffCRD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Привет !
                  Тука може сериозно да спорим , че бая ядове брах с гаранциона кола на под 200 хиляди ..
                  Поздрави !

              • #12
                Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

                Това за проблемите на VM моторите ,е сапунка писана от мързеливи "майстори" с две леви ръце.
                Проблемите на VM моторите приключват през 2003 г. с последните Грандове WJ и Черокита XJ с такива. Проблеми имат... именно WK с мРецедесови дизел. След замяната му при WK2 пак с VM-мотори, проблеми нямало (казват).
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • Даниел Цветков
                  Даниел Цветков коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нямат проблеми дизеловите мотори на VM казваш-та за това ли са пълни сайтовете за продажби с обяви от сорта на"шум в мотора","счупен мотор" и прочее.И справка колегата DimitroffCRD,който си избира и гледа колите с мерак и пак се случи.А дали VM са фиатски не знам,ама се водят мултиджет,като фиатските.

              • #13
                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Карай малЦе по-бавно
                Не съм си купил 380 коня бензинояд, за да го карам бавно. Карам го за кеф.

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Проблемите на VM моторите приключват през 2003 г. с последните Грандове WJ и Черокита XJ с такива. Проблеми имат... именно WK с мРецедесови дизел. След замяната му при WK2 пак с VM-мотори, проблеми нямало (казват).
                Тука нещо се объркА. Точно дизела на WK2 е проблемния. За разкош и части се намират трудно, ако въобще. МРЕцедесовия проблем с части няма, още повече че го има и на други возила. Страда от... EGR-и, вихрови клапи и прочие стандартни дизелови полюции. Във всичките коли, в които се вгражда.

                VM-а на WK2 си заминава механично до степен основен ремонт. И да намриш мотрор втора ръка освен че е на късмет е и на перверзна цена.

                ПП: И по твоя скоростомер моите 140 по GPS ще се показват като 150-155. Тоест ако ти караш с около 120 по скоростомер, реално караш с около 110. Да, със 110 и аз ще докарам разход под 13.
                Последно редактирано от sparkybg; 03-01-25, 23:12.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • Гаврил Груев Хлътев
                  Гаврил Груев Хлътев коментира
                  Редактиране на коментар
                  От какво страда VM на WK2 ? Прочутия проблем с маслената помпа или нещо друго?

                • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                  ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Защо приемша , че GPS-а дава по-точна инфорамция за скорост ?

              • #14
                Май така беше-маслена помпа и после счупен КВ

                Коментар


                • imarh
                  imarh коментира
                  Редактиране на коментар
                  JEEP Grand Cherokee WK2 Дизель - КАТАСТРОФА
                  https://auto.ru/logbook/review/cars/...3366925762016/

                  WK2 Поломка коленвала 3.0D, повреждения двигателя
                  https://jeep4x4club.ru/forums/topic/...ya-dvigatelya/

                • motor_men
                  motor_men коментира
                  Редактиране на коментар
                  Резултат от комбинацията на V6 и дизел.

                • sparkybg
                  sparkybg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Какво по-точно общо има факта че е V6 с това че се скапва? Според мен проблема е точно лато с 3.6цата - прекалили са с пилването и мощността и съответно не търпи издевателства.

              • #15
                Не правят вече редови да им се не знае.Уж за по-компактно нали...ама глупости на таркалета.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X