Пак ще си вземам джипка. Въртя, суках, гледах, мислех, пак гледах, пак мислех, и накрая на това в заглавието се спрях. Алтернативите бяха Vitara преди 2006та и LR Discovery преди 2004та. Няма да ми е първата джипка - къса Vitara 91ви набор и Grand Cheroke WJ/GJ съм карал. Витарата беше карана 100 000+км и още съжелявам, че я продадох. В момета сме с VW T5 (4х4 с AT гуми, той се ползва за палатки) и един Golf 4 за ежедневка. Golf-a е колата която ще се подменя.
Сега силно клоня към Vitara след 2006-та.
Карането ще е 10-12 хиляди километра годишно и ще е следното:
* 5 пъи в седмицата курс 3км до детската градина и училището
* 1 до 3-4 пъти в седмицата дистанции по 20-40км
* 3-4 пъти в годината ходене на палатки по язовири/реки (100-400км)
* 3-4-5 пъти в година нейде по къра за разходка
Това ще е следващите 5-6 години. После "детските" дистанции ще нарастнат, че училището до нас е до 8ми клас. Очаквам да я карам около 6 до 10 години. Колебая се между бензин и дизел.
Клоня повече към дизел. Моторите чувам, че са добри. Къстие разстояния ще ги преборя с нафтова печка. Хем ще е топло като се качим с децата, че туй им е драма зимно време.
За кутия предпочитам автомат, ама май автоматичната кутия я слагат само на бензиновите. За бензин мислех доста, но нужният тунинг за газова бутилките под купето ме разубеждава.
Защо след 2006та - заради карането и заради годините. Предишните гниеха доволно и с карането което се очаква варианта с външна рама няма да е най-подходящият.
Та така, до тук с изложението. Въпросите са:
1) Удачно ли се ориентирам в избора?
2) Тези след 2006та как са с ръждите/гниенето?
3) Има ли дизели от тези години с автоматична кутия?
4) Какво да им гледам на Витарите от тези години преди покупка?
5) Имат ли известни слаби места?
Сега силно клоня към Vitara след 2006-та.
Карането ще е 10-12 хиляди километра годишно и ще е следното:
* 5 пъи в седмицата курс 3км до детската градина и училището
* 1 до 3-4 пъти в седмицата дистанции по 20-40км
* 3-4 пъти в годината ходене на палатки по язовири/реки (100-400км)
* 3-4-5 пъти в година нейде по къра за разходка
Това ще е следващите 5-6 години. После "детските" дистанции ще нарастнат, че училището до нас е до 8ми клас. Очаквам да я карам около 6 до 10 години. Колебая се между бензин и дизел.
Клоня повече към дизел. Моторите чувам, че са добри. Къстие разстояния ще ги преборя с нафтова печка. Хем ще е топло като се качим с децата, че туй им е драма зимно време.
За кутия предпочитам автомат, ама май автоматичната кутия я слагат само на бензиновите. За бензин мислех доста, но нужният тунинг за газова бутилките под купето ме разубеждава.
Защо след 2006та - заради карането и заради годините. Предишните гниеха доволно и с карането което се очаква варианта с външна рама няма да е най-подходящият.
Та така, до тук с изложението. Въпросите са:
1) Удачно ли се ориентирам в избора?
2) Тези след 2006та как са с ръждите/гниенето?
3) Има ли дизели от тези години с автоматична кутия?
4) Какво да им гледам на Витарите от тези години преди покупка?
5) Имат ли известни слаби места?
. Най-злето от най-злето ама го пускам просто за протокола да не се счита за пример. Нисан Навара Д22 внесена от Австрия. Взехме я от земеделец дето я е бил по нивите, после тая кола при нас построй една малка къща, взехме я с ръжда естествено, в последните си дни при нас буквално от нея падаха парчета разяден от ръжда метал. Ръжда имаше дори от вътре на колонките на предните врати дето е предното стъкло, боята се беше напукала по ръбовете. Иначе механично тракаше като танк ама до последно вървеше. Продадохме я, той човека си смени леглото което беше "варел".. може и други работи да е сменил, нова боя абе направо друга кола, след няколко месеца се оплака, че е спукала глава. Слабо място както и на L200 от тия години. След това взехме Steed5 2012 сякаш е по-добре, струва ми се, че китаеца не му пука толкова за околната среда и обработва тенекетата по сериозно.
Коментар