Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колеги помагайте при избор на джип за теглене!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Понеже не е добре да се спъва човек в една и съща мотика хиляда пъти, защо не погледнеш с какво влачат коли джамбазите, там еволюцията не прощава; да ти спестя време - с микробуси, предимно мерцедес, ивеко и т.н.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • 6-zyl
      6-zyl коментира
      Редактиране на коментар
      От чужбина с бусове, защото ги пълнят с товар, или още една кола ако е платформа. Иначе имам 2ма познати джамбази, дърпат двойни платформи с по 2 коли, почти винаги са над 3.5т, единия ползва Мерцедес МЛ320 дизел w164, другия Audi Q7 дизел, но не помня 6 или 8 цилиндъра.

      Аз имам Кайен 3.2 бензин, по талон може да дърпа 3.5т ама двигателя е слаб за такъв голям товар, предавателните числа на 2-ра и 3-та скорост са доста далеч и на големите баири няма сила на 3та и седи на 2ра с над 5000 оборота при 80км/ч. С дизелов двигател с голям въртящ момент ще е идеална кола за теглене.

  • #17
    Това е истината . Шевролет Аваланж 8.1 . 5 тона теглителен клас . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230708_134658_143.jpg
Прегледи:687
Размер:870.3 КБ
ID:6976793
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • 6-zyl
      6-zyl коментира
      Редактиране на коментар
      Какъв му е разхода на този звяр? Под 30/100 пада ли?

    • vasil lazarov
      vasil lazarov коментира
      Редактиране на коментар
      Едва ли влиза в бюджета.

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      25 - 30 газ градско в зависимост колко го настъпваш . На дълго пада под 20 . Все пак е класически американски V 8 .

  • #18
    Каква е идеята за джип на шаси?

    Има много джамбази теглещи с w163, 270 или 320.

    Ниските обороти на дизела са мираж с грешната скоростна кутия.

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      W163 си е на шаси.

  • #19
    За да не пиша коментари под всеки:
    Колега, 15г имах LandCruiser 95 /дълга база/ - и мога да кажа, че покупната цена може да е висока, но колата е изключителна от където и да я погледнеш: разход на гориво - 10/100 дизел, засичал съм я многократно и мога много подробно да кажа къде и как съм я карал. Оригиналния съединител го смених или на 360к км или на 380к км - вече не помня.
    Цените за обслужване са смешни дори и в официалния сервиз, като правя паралел с други коли които съм обслужвал и обслужвам. Ако имаш условия сам да си го правиш или поне основни неща, мога да ти кажа, че си заслужава само оригинални части да купуваш. За мен е проблем, тъй като няма сервиз, който да е съгласен ти да си купуваш частите или аз не познавам такъв човек. За пример ще ти дам, че оригинален съединител преди няколко години беше 660лв, и то през хора, които се занимават с авточасти, ако сам си го поръчаш сигурно ще може и по малко.
    Единствения дерт при мен беше ръждата - 21 годинки по нашите пътища и бяха разказали играта, като освен рамата в задната част и куето пак там беше в незавидно състояние.
    Миналата година по това време малко по принуда /наложи се/ взех едно Паджеро 3-ка 3.2did. Взех го от познат, че нямаше на къде и трябваше да го ползвам по работа и за сега не ми е създавал сериозни проблеми. Автомат е и градския му разход е 15/10, а междуградския 12/100. Бих казал, че го карам по-леко от Крузъра.
    Понеже това Паджерото се кара в гората и реално всеки ден може да му е последен, изкоснумирам ли го пак би си взел Крузер - какъв /120; 150; 250/ вече зависи от моментното положение и естествено това което мога да намеря.

    Коментар


    • katlak
      katlak коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. То лека полека и аз към Крузер се насочвам. Какъв точно - ще чета и гледам.

    • noname12
      noname12 коментира
      Редактиране на коментар
      Само да не изгнил!

  • #20
    Мойте 5 стотинки! Ако намериш читав Теракан, без много ръжди и да е 163 коня мисля, че ще ти върши работа. Карах такъв, но автоматик 6 години, не съм имал никакви проблеми. Но отдавна ги спряха от производство.
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Толи..Спомням си времето /давним-давно/, когато продаваше твойто камионче...Равносметката тогава беше, че само ти не си правил ремонт на помпа/ резервоар със стружки и т.н, дори се учудваше...Всичко други теракани бяха по пътя на Делфи-ремонтите и то не еднократно...Но...От тогава минаха 14 години...

  • #21
    Първоначално публикуван от katlak Преглед на мнение
    Ясно е, че едно бусче/самосвалче е най-удачно.
    рано или късно ще стигнеш до самосвалчето, без него ще отказваш доста клиенти...... не става само с копане

    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • katlak
      katlak коментира
      Редактиране на коментар
      Това е задължително. Просто в момента задачката е друга - да подменим единия семеен автомобил с друг, който пък да може да се справя и със задачата теглене.

    • Кристиян Костадинов
      Кристиян Костадинов коментира
      Редактиране на коментар
      Ако ще го вземаш за нещо временно, за няколко тегления по внимателно всяка кола ще изкара.

      Вземай каквото ти харесва и към това което ще имаш тръпка.

  • #22
    Здравейте, писах ви л.с.

    Коментар


    • #23
      Тойота хайлукс

      Коментар


      • #24
        Внимавай какво пише в талоните на това което ще купуваш. Трябва ти поне 2700кг допустима маса на ремаркето, по-добре 3000, а най-добре 3500. Дукатото тегли 3500 по документи. Спринтера, мисля, е по-малко от 2700. Повечето пикапи по асфалт са само на задно. Много "джипки", също. Някои автомати имат режим за дърпане на ремарке. Някои хАмериканци дори имат ел. системи за спирачките. Много е удобно.
        МЛ270 харчи доста повече от колкото върви..... а и не е най сполучливия мотор на МБ. Не случайно е йефтин.

        ПП бЕгай далеко от американски дизели на 150, 1500 моделите (до 3500кг т.е. Б категория) Хем не вървят, хем се трошат. 250, 2500, HD са със C категория. В цената на Тундрата има 50+% тойотомания. Рам, форд, нисан не са по-лоши, ама влизат в бюджета само като цена за докарване.
        От 10-12 години си дърпам лодката (2000кг) с пикапи. Навара, после Титан. Няма общо между 2.5 дизел и 5.6 бензин. На Титана забравяш, че теглиш ремарке. Не се усеща. Странно, че разхода е почти еднакъв.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #25
          Аз понякога дърпам платформи с Терано 3.0Д 154кс. Имах много години късо, но ми стана тегаво късото и 2020 го махнах и взех дълга база, десняк (виж ми снимката тук), за 4 бона в перфектно състояние, кърпих му прагове само миналото лято. Джипа е як има сила да дърпа. Вече са скъпи тия терана с 3.0 мотора са по 10 бона, но ти е в бюджета. Един съвет - вземи си дълго терано и е по-устойчиво за теглене.
          ML W163 също е много подходящ за дърпане независимо дали 2.7цди или 3.2 бензин. За мен бензиновия е по-здрав, той е с легендарната серия мотори М112 на мерцедес които са неубиваеми. Един приятел дърпа с него лодки, платформи, бъгита, МЛа му е на вид ката ритано кенче, но не го изоставя, много здрав излезе. 2.7цди може би да е една идея по-капризен от бензиновия.
          Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X