Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRV 2020 vs Skoda Kodiaq 2020

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda CRV 2020 vs Skoda Kodiaq 2020

    Замислям се да си взема Сув. Одъртявам явно.
    Вгледах се в тези двата модела, от 2020г.

    Хондето е с 1,5 турбо 192к.с CVT 4x4. За двигателя, гледам го слагат на всичко. От Сивик, Акорд до CRV. Малко ми се вижда слав за СУВ, 4х4 и аеродинамика на кубче. Не че ще летя, но да се наложи да изпревариш и да омалее.
    По ревюта го дават среден разход 8. Какво му е 4х4 на това?

    Шкодата Карог 2.0 турбо бензин 190к.с , ДСГ 4х4. От 2016 карам Шкоди,и съм що годе наясно какво да очаквам от тях. В момента Октавията ми е с този двигател, без ГПФ и с 8-те дюзи. Задвижването на 4х4 е с халдекс.
    Иска си обслужване на време. ДСГ-то това 7 степенното имат проблеми с позицията на 1,3 и 7 скорост в мехатроника. Ремонта е нов мехатроник.

    Ясно ми е че всичко е на късмет.


  • #2
    RAV4 2.5 HYBRID

    Коментар


    • #3
      На атмосферния двигател не мисля да се връщам.
      Чисто нова Корола продадох след 3 месеца, защото с този анемичен двигател ме докарваше до лудост.
      Ако е ток, ще е напълно на ток.

      Коментар


      • #4
        Ето този образ е направил добър обзор на механиката:
        https://www.youtube.com/watch?v=HxkJDqJegUg
        Около 11та минута показва антикорозионното покритите (или липсата на такова) отдолу. Добрее да се има предвид, все пак в зависимост от къде живееш си хвърлят яко луга и тук.

        Коментар


        • #5
          Пред Хонда и Шкода винаги Хондата, ако ти харесва CVT-то обаче, трябва да пробваш.

          Коментар


          • FiveFinger
            FiveFinger коментира
            Редактиране на коментар
            Защо Хондата? CVT-то и с ремък ли е, или с верига? Малко съм скептично настроен към напомпани малолитражки, на тежки коли. Количество масло в двигателя е 3,4 литра. На турбо мотор, ми се вижда малко.
            От друг страна, в Шкодата двигателя е разработка на Ауди - DKZA. Чугунен блок, 8 дюзи, турбо is20(което се слага в Голф, Леон и са на 300 к.с), дебели сегменти и т.н На Октавията ми, ако я карам до 120 пада под 5 литра на 100 разход. Има си литровата мощност, и не е напомпан до предела си. Халдекс задвижването, всички го знаем. Редовно обслужване, и е безпроблемно.
            Далече е от истински джип, но да качиш баирчето към улицата, и да разринеш пухква сняг е иделано. На мен за това ми и трябва.

          • Shider
            Shider коментира
            Редактиране на коментар
            Ами ти си си настроен за ВАГина - не личи да имаш особено двоумене...
            Единствено може би 7-степенното ДСГ те притеснява леко, ама то не им е съвсем от вчера; карат се вече толкова много; а и не мислиш за 15-20годишна бангия...

          • FiveFinger
            FiveFinger коментира
            Редактиране на коментар
            Аа, не съм. Ако бях, нямаше да подпитвам. 7 степенното и ДСГ има поне 3 варианта от DQ200, DW380/1, DQ500. Моята е с DQ381. Трябва да поровя за точните номера които го правят този проблем, и имат ревизия.
            Искам да се информирам и за Хонделата.

        • #6
          За Хондата може да почетеш тук.
          https://forums.hondabg.com/forum/155...B5%D0%BD-2017/
          CR-V 2.0i RVSi 147PS

          Коментар


          • #7
            Ако написаното от мен може да се счита за мнение:
            Братовчедка ми в щатите си купиха цр-в 2020 година. Двигател 1.5 с турбо.Конете не знам.Нова я купиха,от дилър.Цената за която я взеха,беше от порядъка на бг лева 50 хиляди.Оня ден каза ще й сменят масла и филтри.Гумите сменили с нови,карат с всесезонни.Старите били куче марка .Колата е на 50 хиляди мили.Имат и акорд май 10годишен стана,от нов също,на 200 хиляди км,също обслужване, накладки, акумулатор. Друго за сега няма.Автоматици.

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от vovka Преглед на мнение
              Ако написаното от мен може да се счита за мнение:
              Братовчедка ми в щатите си купиха цр-в 2020 година. Двигател 1.5 с турбо.Конете не знам.Нова я купиха,от дилър.Цената за която я взеха,беше от порядъка на бг лева 50 хиляди.Оня ден каза ще й сменят масла и филтри.Гумите сменили с нови,карат с всесезонни.Старите били куче марка .Колата е на 50 хиляди мили.Имат и акорд май 10годишен стана,от нов също,на 200 хиляди км,също обслужване, накладки, акумулатор. Друго за сега няма.Автоматици.
              Именно, Хонда бензин само се кара и обслужва редовно. Марката е пословична със здрави коли. Само да се качи да пробва дали това CVT ще му хареса, особено като е карал DSG.

              Коментар


              • #9
                Именно, колко да е именно?!
                Ще разберем след 10-15 годинки. Това за супер-дупер чарджваните малолитражки. Аз съм малко скептичен.

                Виж, споменатия 10-годишен Акорд е друга бира, ако е с двигател и скорости от старата школа. Неубиваеми са, факт!

                Признавам си, за турбинираната малолитражка и CVT-то не знам нищо. Още не съм се интересувал.
                На старата CVT ремъкът е метало-гумен пакет. При нея съм чел за проблеми по-скоро в съединителя, отколкото в ремъка. Не съм карал Хонда със CVT, само по няколко км за тест драйв. Иначе съм пристрастен хондаджия и заклет автоматик. Ама добрия стар хондов, степенен, хидротрансформатор.
                Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                Коментар


                • #10
                  Мислех да не се обаждам, но мисля, че автора трудно ще получи отзиви за тези две коли. Много са нови, и дори някой да ги е карал и ползвал, едва ли е минал много километри. Обективна прецена може да се получи от Германия, Италия и т.н. страни, където има продадени хиляди бройки, и вече доста от тях са над 300-400 х.км. Иначе всеки си хвали неговото, дето е имал или все още има. За тези коли в БГ ще се говори и ще има реални отзиви след 10 години.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                    Именно, колко да е именно?!
                    Ще разберем след 10-15 годинки. Това за супер-дупер чарджваните малолитражки. Аз съм малко скептичен.

                    Виж, споменатия 10-годишен Акорд е друга бира, ако е с двигател и скорости от старата школа. Неубиваеми са, факт!

                    Признавам си, за турбинираната малолитражка и CVT-то не знам нищо. Още не съм се интересувал.
                    На старата CVT ремъкът е метало-гумен пакет. При нея съм чел за проблеми по-скоро в съединителя, отколкото в ремъка. Не съм карал Хонда със CVT, само по няколко км за тест драйв. Иначе съм пристрастен хондаджия и заклет автоматик. Ама добрия стар хондов, степенен, хидротрансформатор.
                    Знам какво има в CVT-то, но като е сложено в Honda съм малко по-спокоен. Щом караш Honda знаеш, че са едни от последните здрави коли. Иначе факт, прекалено нови са и никой не знае след 10 години.

                    Коментар


                    • #12
                      Карал съм CVT, сравнително нови. Имат разлика с DSG, но в 90% от случаите се препокриват като мои очаквания. В голямата част от времето се движа в диапазона 100-160км/ч. С други думи, колата трябва да има сила да изтегли и да не умира. Тук Шкодата се държи прекрасно.Има сила да върви мъжката, лекичка е, в комбинация с DSG-то се опъва на доста по мощни коли в този диапазон от посочените километри. Но, това си идва с цена. Исторически назад, през 5-6 месеца съм ходил до сервиза да оправят нещо гаранционно. Термостат, капачката на резервоара, рейка и т.н
                      Мога отговорно да кажа, че си пазя вещите, получава подобаващо обслужване и поддръжка без компромиси. Обслужвам я на двойно по-къси интервали от посочените от прозводителя. В момента е на скромните 65к км.
                      Февруари ще я оставя пак за два дена в сервиза, за да се сменят скърцащи тампони (хроничен проблем при Октавия 3), левият лед фар се поти при дъжд (ще го сменят по гаранция). 5-тата врата се разтрака при неравности.
                      Колкото и да е палава, и да върви, и да носи усмивки, е такива неща подлудяват. С японски коли които съм имал, нищо подобно. Последната ми Мазда 6, на 120к км, двойно повече години, страхотен автомобил. Как една крушка не изгоря за толкова време.
                      Затова се оглеждам отново в японските.

                      Коментар


                      • Asen Kushlev
                        Asen Kushlev коментира
                        Редактиране на коментар
                        Мале, мале....Тия от ВАГ вярно ще излезят калпави. Пасата, Т-рок, Октавиа....Моя Форд ще прави 9 години след два месеца, извън консумативи има моторче на чистачки гаранционно, и задни амортисьори два пъти. За 263 х.км. Но чакам вече да започнат проблеми. А, смених и датчиците за налягане на гумите, там батерията си умира и няма как.

                      • dragozow
                        dragozow коментира
                        Редактиране на коментар
                        Като чета...VAG. Не знам какво се чуди автора за Honda-та, ако само това е избора де.

                    • #13
                      Първоначално публикуван от FiveFinger Преглед на мнение
                      На атмосферния двигател не мисля да се връщам.
                      Чисто нова Корола продадох след 3 месеца, защото с този анемичен двигател ме докарваше до лудост.
                      Ако е ток, ще е напълно на ток.
                      В момента имам три VAG-а и две Тойоти и и петте са купувани нови.

                      VAG-a издухаха при деизелгейт - сигурно още не могат да покрият загубите. Макар да не са лоши автомобили, цената на поддръжката е съществено завишена спрямо новия RAV4 например. Гаранцията 5 години или 150к км спрямо 10 годишна и 200км от Тойота.
                      Шкода надуха цените и на автомобилите и на обслужването - сервиза им е приличен.
                      DSG-то е абсолютно надеждно и адекватно работеща трансмисия. CVT-то на RAV4-ката работи добре, но с бученето на мотора трудно се свиква.
                      Разхода на гориво ще е в полза на Шкодата при предимно магистрално каране 120+ км/ч, за смесено и градско RAV4.

                      В най-евтиния вариант на RAV-а системите за безопасност са стандартно оборудване.
                      Интерфейса на VAG-а е светлинни години пред Японското недоносче, но все пак гледай телефона да може да се върже с блутут, а не с кабел.
                      Изключително дразнещо е, че трябва да сипваш и Адблу-то.
                      Заради емисиите може да очакваш проблеми с ЕГР-а при малко по-голям пробег.

                      Въобще съвсем различни възгледи при създаването на автомобили.

                      И не на последно място - в момента автомобил 2020г. е обезценен толкова малко, че в много случаи да поръчаш чисто нов е малко по-скъпо от втора ръка. Естествено за сметка на чакането. В тази връзка виж обезценяването на Хондите и Тойотите, а после и на Шкодите - има разлика.

                      Коментар


                      • #14
                        Точно така е...Обезценяването сега за 4-годишна кола е колкото навремето на току що излязла от шоурума.Ако чисто нова е само с около 20 % по-скъпа, може би е по-добре нова.Мазда СХ-60 е в същата категория, и 254 дизелови кончета звучат добре, и 6-так двигател от 3300 кубика...На Хондата мотора е добре, ама за мотоциклет

                        Коментар


                        • #15
                          Аз пък от фен на ВАГ, сега да не го видя. Две Октавии без абсолютно никакви драми- само масла и дискове. Сега Октавия 4 между 30-60 к километра, сменят четвърта турбина. Късмет…, може и късата клечка да е …. Четири пъти.
                          Аз съм за Хондата. Имал съм Хонда преди 20 години и беше неубиваема

                          Коментар


                          • коко келеша
                            коко келеша коментира
                            Редактиране на коментар
                            " преди 20 години и беше неубиваема" Тогава, много марки и най-вече модели, бяха неубиваеми

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X